🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  2. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  3. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  4. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39391.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

جیمی آیوین بنیان‌گذار بیتز تابستان آینده اپل را ترک می‌کند [به روزرسانی]

۳ سال از بزرگترین قرارداد تاریخی شرکت اپل یعنی خرید ۳ میلیارد دلاری شرکت موسیقی Beats می‌گذرد. بر اساس قسمتی از این قرارداد، بنیان‌گذاران این شرکت، آندره رومله یانگ (رپر ملقب به دکتر دِرِی) و جیمی ...

۳ سال از بزرگترین قرارداد تاریخی شرکت اپل یعنی خرید ۳ میلیارد دلاری شرکت موسیقی Beats می‌گذرد. بر اساس قسمتی از این قرارداد، بنیان‌گذاران این شرکت، آندره رومله یانگ (رپر - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - ملقب به دکتر دِرِی) و جیمی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - آیوین به این شرکت آمریکایی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - پیوستند تا به روند راه‌اندازی سرویس استریم موسیقی اپل و ایستگاه رادیوییBeats 1 کمک کنند. البته - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - این همکاری بیشتر بدین دلیل بود که - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - شرکت کوپرتینویی سهام فوق‌العاده‌ای به این دو نفر اعطا کرده بود.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

سهام اهدایی آیوین در مرداد ماه سال آتی در اختیار وی قرار می‌گیرد و براساس شایعات سایت Hits Daily Double، همین ماه زمانی خواهد بود که این مدیر ارشد ۶۴ ساله قصد دارد اپل - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - را ترک کند.

جیمی آیوین در مدت همکاری با اپل، موفق شد اپل موزیک را به دومین سرویس محبوب - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - در این حوزه بدل کند. البته این سرویس با ۳۰ میلیون مشترک هنوز - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - راه زیادی تا رسیدن به سطح اسپاتیفای ۷۰ میلیون کاربره دارد. در این سال‌ها آیوین وظیفه انتخاب محتوای پخش شده توسط سرویس اپل را برعهده داشته و در شکل گیری ایده‌های اولیه برنامه‌ریزی این سرویس نیز همکاری نموده است.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی
بنیان‌گذار بیتز شرکت بیتز

آشنایی و همکاری وی با فوق ستارگان ژانر‌های مختلف موسیقی دنیا موجب شد که فعالیتش در این شرکت آمریکایی به شدت موفقیت آمیز باشد و سود سرشاری - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - نصیبش کند. درست است پیشتر جیب‌هایش - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - از خرید بی سابقه اپل - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - پر شده اما می‌تواند با فروش سهام‌های خود در اپل، چند میلیونی به ثروت خود اضافه کند.

البته انگیز‌ه‌های آیوین تنها سود مالی نبوده چرا که اکنون قصد دارد پس از ترک اپل، به حل مشکلات موجود در صنعت موسیقی بپردازد. وی در این باره می‌گوید:

«من ۶۴ سال دارم و نمیدانم [پس از این] به چه کاری مشغول خواهم شد. یک - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - سری مسائل حل نشده - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - موجود است که نیاز به راه‌حل دارند، من قصد دارم به حل این مشکلات بپردازم.»

جالب است بدانید جیمی آیوین که طرفدار پروپاقرص آیتیونز و آی‌پاد بود، اولین بار ایده سرویس پخش آنلاین موسیقی را در سال ۲۰۰۳ با استیو جابز مطرح کرده بود. از آنجایی‌که‌ سمت شغلی این - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - مدیر ارشد دقیقاً معلوم نبوده است، هنوز مشخص نیست تابستان آینده کدامیک از تایتان‌های دنیای تکنولوژی قرار است جایگزین وی شود.

به روزرسانی

آیوین امروز در - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - «موزه - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - گرمی» با رد شایعات مربوط به ترک اپل - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - از تعهد خود به این کمپانی و ایده های آن خبر داد.

علاوه بر این وی اعلام کرد که در - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - آینده قصد دارد روی بهینه سازی و افزایش تعداد کاربران سرویس اپل موزیک تمرکز کند.

 

سرویس موسیقی اپل در عرض 6 ماه 10 میلیون مشترک پیدا کرده - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی -

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone