🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر هیدج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر هیدج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  2. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  3. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28784.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

انتشار اولین تیزر از نسخه واقعیت افزوده بازی ماینکرفت [تماشا کنید]

مایکروسافت شروع به پخش تیزرهایی کرده که به نظر می رسد نسخه جدیدی از بازی ماینکرفت برای گوشی های موبایل باشد. این غول دنیای تکنولوژی در پایان کنفرانس بیلد امروز، ویدئویی نمایش داد که این ...

مایکروسافت شروع به پخش تیزرهایی کرده که به نظر می رسد نسخه جدیدی از بازی ماینکرفت برای گوشی های موبایل باشد. این غول دنیای تکنولوژی در پایان کنفرانس بیلد امروز، ویدئویی نمایش داد که این بازی به حالت واقعیت افزوده روی یک تلفن هوشمند اجرا می شد.

تاریخ معرفی این نسخه منطبق بر تولد 10 سالگی ماینکرفت است

دراین ویدئو «Saxs Persson»، مدیر نوآوری - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر هیدج استان زنجان - ماینکرفت گوشی موبایلش را خارج از مرکز همایش های واشنگتن که کنفرانس بیلد مایکروسافت در آن برگزار - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر هیدج استان زنجان - می شود روی یک صندلی رها کرد. هنگامی که یک رهگذر دستگاه را بلند کرد دید بازی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر هیدج استان زنجان - ماینکرفت در حالت واقعیت افزوده روی آن در حال اجرا شدن است؛ که نشان - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر هیدج استان زنجان - از آماده سازی یک بازی جدید توسط مایکروسافت دارد.

هنوز مشخص نشده این بازی چگونه - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر هیدج استان زنجان - خواهد بود، اما می تواند به - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر هیدج استان زنجان - یک برنامه فوق العاده مبتنی بر واقعیت افزوده تبدیل شود. بعد از معرفی پوکمون گو شاهد عرضه برنامه های زیادی نبودیم که قدرت واقعیت افزوده را به نمایش بگذارند؛ و آن عنوان هم به تنهایی بیش از - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر هیدج استان زنجان - 500 میلیون بار دانلود شد.

مایکروسافت حرف دیگری درباره برنامه هایش برای نسخه واقعیت افزوده بازی ماینکرفت نزده. در این تیزر آمده اطلاعات بیشتر - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر هیدج استان زنجان - درباره این بازی 27 اردیبهشت یعنی تولد 10 سالگی این - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر هیدج استان زنجان - بازی منتشر خواهد شد. مایکروسافت قبلا هم با استفاده از هدست واقعیت افزوده هولو لنز ماینکرفت را اجرا کرده بود، اما آن یکی بیشتر یک پیش نمایش تکنیکی بود تا بازی جدید.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر هیدج استان زنجان
اجرای ماینکرفت - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر هیدج استان زنجان - توسط هدست واقعیت افزوده هولولنز در سال 2015

این - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر هیدج استان زنجان - تیزر جدید اما مشخصا قول اتفاقات بزرگتری را می دهد، خصوصا اینکه با تولد - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر هیدج استان زنجان - 10 سالگی بازی ماینکرفت هم منطبق شده. - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر هیدج استان زنجان - به هر حال فعلا تمام چیزی که منتشر شده همین یک - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر هیدج استان زنجان - تیزر است - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر هیدج استان زنجان - و باید تا 27 اردیبهشت منتظر بمانیم تا خبرهای بیشتری در این باره منتشر شوند.

بد نیست اشاره کنیم نسخه پی سی ماینکرفت با - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر هیدج استان زنجان - فروش بیش از 30 میلیون نسخه، بعد از پابجی پرفروش ترین عنوان این پلتفرم بوده و یکی از محبوب ترین بازی های تاریخ به شمار می رود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone