🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: تمیر کزدن مایعات با جاروبرقی مجاز است؟
    پاسخ: خیر به هیچ عنوان، این کار باعث سوختن موتور یا قطعات الکترونیکی میشود.
  3. سوال: لوله تلسکوپی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: این لوله فلزی، قسمتی از جارو می‌باشد که به خاطر سفتی که دارد، باعث می‌شود بتوان راحت آن را در حالتی ایستاده‌اید بر روی زمین حرکت دهید و نیازی به خم شدن بیش از حد نداشته باشید.
  4. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی برد یا دکمه کنترل کننده مکش یا خراب یخود موتور از عوامل این اتفاق هستند.
  5. سوال: ترموستات جاوبرقی چیست؟
    پاسخ: ترموستات برای تنظیم دمای موتو و دستگاه جاروبرقی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27052.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

حمله هکرها به سیستم های ذخیره سازی تحت شبکه Synology

شرکت تایوانی تولید کننده ابزارهای ذخیره سازی سینولوژی (Synology) به کاربرانش هشدار داده تا رمز عبور سیستم های ذخیره سازی متصل به شبکه (NAS) خود را تقویت کنند، وسایلی که معمولاً میزبان چندین ترابایت اطلاعات ...

شرکت تایوانی تولید کننده ابزارهای ذخیره سازی سینولوژی (Synology) - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر جویبار استان مازندران - به کاربرانش هشدار داده تا رمز عبور سیستم های ذخیره سازی متصل - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر جویبار استان مازندران - به شبکه (NAS) خود را تقویت کنند، وسایلی که معمولاً میزبان چندین ترابایت اطلاعات هستند. این اتفاق پس از این رخ داد که تعدادی از آن ها قربانی حملات باج افزار شده اند.

مهاجمان برای رمز - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر جویبار استان مازندران - گشایی فایل ها 0.06 بیت کوین طلب می کنند

دستگاه های ذخیره سازی متصل به شبکه NAS هدف وسوسه کننده ای برای حملات باج افزار به شمار - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر جویبار استان مازندران - می روند، زیرا مهاجمان می دانند چنین دستگاه هایی حاوی اطلاعات بسیار مهمی مانند فایل های پشتیبانی با ارزش هستند. سال 2014 بود که کلاهبرداران باج افزار با سوء استفاده از یک حفره امنیتی در نرم افزار مدیریت تحت لینوکس دیسک استیشن های سینولوژی چندین هزار دستگاه را هک کردند، و در ازای بازگرداندن فایل ها درخواست 0.06 - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر جویبار استان مازندران - بیت کوین داشتند که آن زمان حدود 350 دلار ارزش داشت.

سینولوژی به کاربران هشدار داده که هکرها موفق به سرقت اطلاعات ادمین شده اند. این اتفاق با استفاده از ترفند حمله جستجوی فراگیر (بروت فورس) انجام شده، حمله ای که در آن تمام حالات ممکن برای رسیدن به گذرواژه بررسی می شوند. پیش تر گزارش شده بود مهاجمان در - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر جویبار استان مازندران - حال هدف قرار دادن سیستم های ذخیره سازی متصل به شبکه سازنده های مختلف با استفاده از روشی یکسان هستند. گفته شده - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر جویبار استان مازندران - مهاجمان این بار هم در ازای - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر جویبار استان مازندران - اطلاعات 0.06 بیت کوین طلب می کنند که حالا حدود 583 دلار ارزش دارد.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر جویبار استان مازندران

«کن لی»، - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر جویبار استان مازندران - مدیر بخش واکنش به حادثه تیم امنیتی - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر جویبار استان مازندران - سینولوژی در این باره اعلام کرده: «با باور ما این حملات باج افزار سازمان یافته هستند. ما پس از بررسی های بسیار متوجه شدیم هکرها با استفاده از آدرس های - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر جویبار استان مازندران - Botnet در حال مخفی کردن IP اصلی شان هستند.»

این شرکت به کاربران پیشنهاد کرده برای جلوگیری از وقوع چنین اتفاقاتی از تنظیمات مدیریت شبکه و حساب سینولوژی استفاده کنند. همچنین فایروال و سیستم تایید دو مرحله ای را نیز فعال کنند.

به گفته یکی از کارمندان آنتی ویروس روسی Dr.Web، هنوز برای - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر جویبار استان مازندران - رمزگشایی این فایل ها ابزاری در دسترس نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone