🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر نکا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برس یا پارویی چه نقشی در جاروبرقی دارد؟
    پاسخ: برای فرش های سخت و سوح پر از ذرات باید از این برس ها استفاده شود.
  2. سوال: چقدر طول میکشد جاروبرقی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: جاروبرقی چگونه ایجاد مکش میکند؟
    پاسخ: حرکت موتور باعث ایجاد فشار هوا داخل محفظه جاروبرقی شده و هوا را به داخل می کشد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی جاروبرقی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27048.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

پایش امواج مغزی به کمک واقعیت مجازی خوابیدن را آسان می‌کند [تماشا کنید]

تا به حال ثابت شده که تکنولوژی می‌تواند اثرات مخربی بر خواب انسان داشته باشد با این حال دانشمندان و هنرمندان انستیتو تکنولوژی سلطنتی ملبورن موفق به توسعه یک نوع تکنولوژی شدند که پایش امواج ...

تا به حال ثابت شده که تکنولوژی می‌تواند اثرات مخربی بر خواب انسان داشته باشد با این حال دانشمندان و هنرمندان انستیتو تکنولوژی سلطنتی ملبورن موفق به توسعه یک نوع تکنولوژی شدند که پایش امواج مغزی با واقعیت مجازی - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر نکا استان مازندران - را ممکن ساخته و به خواب رفتن را - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر نکا استان مازندران - برای کاربر آسانتر می‌کند.

این تکنولوژی Inter-Dream نامگذاری شده و موسیقی محیطی را با تصاویر کالیدوسکوپی (زیبابین) که توسط امواج مغزی کاربر - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر نکا استان مازندران - کنترل می‌شود ترکیب می‌کند تا به خواب رفتن را برای او آسانتر کند.

در واقع Inter-Dream - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر نکا استان مازندران - رنگ‌ها و خصوصیات مختلف را به امواج مغزی متفات نسبت داده و از آنجایی که این امواج همواره در حال تغییر هستند، تصاویر و رنگ‌ها نیز متغیر خواهند بود. نتیجه این انتساب، رنگ‌ها - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر نکا استان مازندران - و الگوهای وهم آلودی هستند که بر اساس فعالیت مغزی کاربر مدام تغییر می‌کنند.

با این اوصاف، امواج مغزی فعالتر به تولید الگوهای متغیرتر و پویاتری منجر می‌شوند و این مساله - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر نکا استان مازندران - به افرادی که قبل از خواب افکار مغشوش زیادی دارند کمک - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر نکا استان مازندران - می‌کند - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر نکا استان مازندران - تا راحتتر به خواب بروند. Inter-Dream در واقع - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر نکا استان مازندران - با تولید تصاویری بر مبنای امواج مغزی کاربر به او کمک می‌کند تا ذهنش را آزاد کرده و برای آرام کردن امواج مغزی خود تلاش کند.

این تکنولوژی از مبانی بازخورد عصبی استفاده می‌کند و با نشان دادن فعالیت مغزی شخص به او یاد می‌دهد که چگونه فعالیت مغزی خود را تحت کنترل داشته باشد و - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر نکا استان مازندران - وضعیت روحی خود را پایش کند.

Inter-Dream اولین بار به عنوان یک - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر نکا استان مازندران - پروژه هنری توسط موسسه PluginHUMAN به وجود آمد و بعد از آن نظر محققان انستیتو تکنولوژی سلطنتی ملبورن را به خود جلب کرد. یکی از محققان به - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر نکا استان مازندران - نام Nathan Semertzidis روی دانشی که پشت این تکنولوژی نهفته - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر نکا استان مازندران - بود و می‌توانست به بهبود وضعیت خواب منجر شود تحقیق دقیقی انجام داد.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر نکا استان مازندران

بر اساس نتایج بررسی‌های او از بین داوطللبانی که Inter-Dream روی آن‌ها آزمایش شده بود 21 درصد کاهش افکار منفی و 55 درصد کاهش ترس را بعد از استفاده از این تکنولوژی نشان دادند. در واقع احساسات مثبت آن‌ها 8 درصد افزایش یافته و 13 درصد بیشتر احساس آرامش می‌کردند. به صورت تئوری تمام این پارمترها به بهبود خواب آن‌ها منجر می‌شد.

Semertzidis می‌گوید که باید قبل از استفاده عمومی از ابزاری - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر نکا استان مازندران - مثل Inter-Dream آزمایشات بیشتری روی آن انجام شود اما به هرحال فعلا به نظر می‌رسد که تکنولوژی می‌تواند جدا از تاثیرت منفی روی خواب، از طریق پایش امواج مغزی با واقعیت مجازی برای بهبود آن هم مورد استفاده - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر نکا استان مازندران - قرار بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone