🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل سوختن برد در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برد مهمترین قطعه جاروبرقی است که میتواند به دلیل وجود رطوبت دل ان عملکرد خود را از دست بدهد.
  2. سوال: چرا موتور جاروبرقی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال جاروبرقی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: آیا استفاده از جاروبرقی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در حالت کلی موتور جاروبرقی با کردکرن زیاد و داغ شدن ممکن است اسیب ببیند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27050.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

شرکت سیگار الکترونیکی جول به عمد نوجوانان را هدف قرار داده است

بعد از جلسه محاکمه‌ای که برای شرکت تولید سیگار الکترونیکی جول (Juul) برگزار شد، اعضای کمیته نظارت و اصلاحات آمریکا اعلام کردند که این شرکت به صورت عمدی نوجوانان را در مدارس یا به صورت ...

بعد از جلسه محاکمه‌ای که برای شرکت تولید سیگار الکترونیکی جول (Juul) برگزار شد، اعضای کمیته نظارت و اصلاحات آمریکا اعلام کردند که این شرکت به صورت عمدی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس - نوجوانان را در مدارس یا به صورت آنلاین هدف - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس - فروش محصولات خود قرار داده است.

بر اساس 55 هزار سند و مدرک محرمانه به دست آمده از آزمایشگاه‌های جول، این کمیته اعلام کرد که بخش برنامه‌ریزی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس - ممانعت نوجوانان این شرکت برنامه‌ای برای مدارس تدارک دیده بود که در آن جلساتی بین نمایندگان جول و دانش - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس - آموزان برگزار می‌شد.

در واقع جول برای برگزاری این جلسات به مدارس شرکت کننده پول پرداخت می‌کرده و بر اساس شهادتی که به اعضای کمیته ارائه شده، یکی از نمایندگان این شرکت به دانش آموزان گفته بود که مصرف سیگارهای الکترونیکی کاملا بی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس - خطر است و ضرری برای آنها ندارد. او همچنین پیشنهاد کرده بود که یکی از نوجوانان وابسته به نیکوتین از سیگارهای الکترونیکی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس - استفاده کند.

این کمیته همچنین گزارش کرده که شرکت تولید سیگار الکترونیکی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس - جول با صرف هزینه‌ای به اندازه 134 هزار - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس - دلار، یک کمپ 5 هفته‌ای - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس - برای 80 - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس - دانش آموز برگزار کرده و این کمپ قرار بود یک - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس - برنامه جامع آموزش سلامت - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس - باشد. اما بر اساس شهادت شاهدان، این شرکت با برگزاری کمپ‌های - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس - مذکور کودکان هشت سال و - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس - بالاتر را به استفاده از محصولات خود تشویق کرده است.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس

گزارش شده که این شرکت به متدهای نوین دیگری هم برای جذب نوجوانان روی آورده و با راه اندازی یک برنامه مارکتینگ برای اینفلوئنسرها سعی در جذب 280 اینفلوئنسر در - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس - لس آنجلس و نیویورک داشته است. آن‌ها به دنبال افرادی بودند که بیش از 30 - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس - هزار فالوئر داشته و با حضور در رویدادهای عرضه محصولات این شرکت، توجه نوجوانان را به سمت محصولات - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس - این شرکت جلب کنند.

با اینکه جول برنامه مارکتینگ خود در شبکه‌های اجتماعی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس - را نوامبر - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس - سال گذشته متوقف کرد، اما همچنان تبلیغ محصولات این شرکت با هشتگ گذاری کاربران در شبکه‌هایی مثل فیس بوک و اینستاگرام دست به دست می‌چرخند.

شرکت بزرگ سیگار الکترونیکی جول همچنین جامعه بومیان آمریکا را هدف قرار - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس - داده بود چرا که بر اساس گزارشات مصرف سیگار در این گروه، از جمعیت عمومی آمریکا بالاتر است. یکی از سرخپوستان قبایل آمریکا گزارش کرده که جول با - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس - هزینه 600 هزار دلاری، از پزشکان و متخصصان درمان قبیله‌ای آمریکا خواسته که سیگارهای الکترونیکی این شرکت را به رایگان در اختیار اعضای این قبایل قرار بدهند.

همه این اتهامات در حالی متوجه جول شده که چندی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس - پیش مدیر این شرکت از فراگیر شدن مصرف این سیگارها در بین نوجوانان ابراز تاسف کرده بود. فعلا مقامات جول در مورد این اتهامات نظر خود را ابراز - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس - نکرده‌اند.

- تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone