🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید هزینه زیادی صرف ظرفشویی خود کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات دستگاه شما پس از بررسی توسط تکنسین طبق مصوبه مشخص خواهد شد و هیچ هزینه اضافی در بر نخواهد داشت.
  2. سوال: چه میزان گارانتی و یا ضمانت تعمیرات وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بله همه تعمیرات انجام شده برای شما داخل سیستم ثبت و دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  3. سوال: آیا برای تماس با تکنسین باید مجدد با شرکت تماس بگیرم؟
    پاسخ: خیر ، نهایتا بعد از یک ساعت از ثبت سفارش تکنسین خود با شما تماس خوهد گرفت و هماهنگی های لازم را انجام خواهد داد.
  4. سوال: آیا می توان ظرفشویی را بدون هیچ ظرفی داخل آن روشن کنیم؟
    پاسخ: خیر ؛ شما می توانید به صورت دوره ای در صورت نیاز این کار را انجام دهید و کمی مواد شوینده و در بعضی موارد کمی سرکه داخل آن بریزید که سبب از بین رفتن بوی بد و ضدعفونی دستگاه شود.
  5. سوال: علت کار نکردن و روشن نشدن دستگاه من چیست؟
    پاسخ: متداولرین و شاید ناراحت کننده ترین مشکل دستگاه شما روشن نشدن آن باشد که بع عوامل مختلفی بستگی دارد نیاز هست در اسرع وقت دستگاه خود به دست تکنیسن های متخصص بسپارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16547.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

هواوی از قلم M-Pen 2، پاوربانک ۶۶ واتی و یک قاب مجهز به فلاش رونمایی کرد

هواوی در جریان رویداد اول آبان‌ماه خود در کنار چهار گوشی هوشمند جدید سری میت 40، از لوازم جانبی هیجان انگیزی از جمله قلم «M-Pen 2»، شارژر بی‌سیم 50 واتی خودرو، شارژر سیمی 66 واتی ...

هواوی در جریان رویداد اول آبان‌ماه خود در کنار چهار گوشی هوشمند جدید سری میت 40، از لوازم جانبی هیجان انگیزی از جمله - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صایین قلعه استان زنجان - قلم «M-Pen - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صایین قلعه استان زنجان - 2»، شارژر بی‌سیم 50 واتی خودرو، شارژر سیمی 66 واتی خودرو، پاوربانک 66 واتی - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صایین قلعه استان زنجان - و کیس جدید با نام «Ring Light Case» رونمایی کرد.

یکی از لوازم جانبی رونمایی شده هواوی، قلم «M-Pen 2» است که کاربران می‌توانند از - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صایین قلعه استان زنجان - این قلم در گوشی‌های هوشمند جدید و همچنین تبلت‌های هواوی به راحتی استفاده کنند. قلم سطح فشار 4096 - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صایین قلعه استان زنجان - را پشتیبانی می‌کند و نسبت به قرار گرفتن در - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صایین قلعه استان زنجان - وضعیت شیب‌دار حساسیت لازم را دارد.

تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صایین قلعه استان زنجان

طول عمر باتری قلم به گونه‌ای است - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صایین قلعه استان زنجان - که کاربران می‌توانند به مدت 10 ساعت به صورت پیوسته با قلم کار کنند. در صورت استفاده معمولی روزانه، - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صایین قلعه استان زنجان - طول عمر باتری از سوی هواوی 40 روز اعلام شده است.

تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صایین قلعه استان زنجان

قلم به صورت بی‌سیم شارژ می‌شود و با 5 دقیقه شارژ شدن، کاربران می‌توانند به مدت 2 ساعت از آن استفاده کنند. قلم M-Pen 2 با قیمت 99 یورو در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

از دیگر لوازم جانبی هواوی، شارژر بی‌سیم  جدید خودرو 50 واتی است. در صورتی که کاربران یکی از مدل‌های جدید میت 40 را خریداری کنند، می‌توانند از - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صایین قلعه استان زنجان - سرعت شارژ شگفت انگیز این شارژر بهره ببرند. شارژر در رنگ مشکی به بازار عرضه می‌شود و دارای پایه‌ای مخصوص برای گوشی‌های هوشمند است. هواوی شارژر سیمی 66 وات دیگری نیز برای استفاده در خودرو معرفی کرده که می‌تواند سریع‌ترین سرعت شارژ را در اختیار کاربران قرار دهد.

تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صایین قلعه استان زنجان

در کنار لوازم جانبی معرفی شده، چینی‌ها از پاوربانک 66 واتی جدیدی با ظرفیت 12000 میلی آمپر ساعت نیز رونمایی کردند.

تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صایین قلعه استان زنجان

دیگر - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صایین قلعه استان زنجان - محصول جالب هواوی، کیس جدید با نام «Ring Light Case» است که مجهز به فلاش حلقه‌ای شکل LED با قابلیت جمع شدن است. زمانی که کاربران بخواهند در نور کم سلفی بگیرند، فلاش LED می‌تواند به بهبود کیفیت تصویربرداری کمک کند. گفتنی است این کیس تنها برای گوشی - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر صایین قلعه استان زنجان - هوشمند میت 40 پرو قابل استفاده است و از طریق گوشی به صورت بی‌سیم شارژ می‌شود.

کیس جدید با قیمت 69 یورو و در رنگ‌های مشکی، سفید و نقره‌ای در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone