🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر کمیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر کمیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی ظرفشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: عملکرد تایمر ظرفشویی چگونه است و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: تایمر ظرفشویی به قابلیت پر اهمیت است که شما بسته به نوع ظروف و شتشوشوی خود آن را تنظیم می کنید
  3. سوال: میکروسوئیچ ماشین ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک قطعه ساده و بسیار پر اهمیت است که قبل از بسته شدن در اجازه شروع کار را به دستگاه نخواهد داد.
  4. سوال: چرا آب از ظرفشویی بیرون می ریزد؟
    پاسخ: با مشکل در هیدروستات و شیربرقی آب بیش از اندره وارد دستگاه می شود و ممکن از قسمت های مختلف سرازیر شود.
  5. سوال: وظیفه و نقش فیلتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: کاربرد فیلتر ها در ظرفشویی برای جلوگیری از برگشت و باقی ماندن مواد غذایی بر روی ظروف می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16548.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

هواوی میت ۴۰ پرو پلاس با دوربین پنج‌گانه معرفی شد

امروز در مراسمی از گوشی‌های سری میت ۴۰ رونمایی شد که یکی از قدرتمندترین آن‌ها، هواوی میت ۴۰ پرو پلاس نام دارد که از ویژگی‌های جذابی بهره می‌برد. هواوی برای نیمه دوم سال ۲۰۲۰ گوشی‌های ...

امروز در مراسمی از گوشی‌های سری میت ۴۰ رونمایی شد که یکی از قدرتمندترین آن‌ها، هواوی میت ۴۰ پرو پلاس نام دارد که از ویژگی‌های جذابی بهره می‌برد.

هواوی برای نیمه دوم سال ۲۰۲۰ گوشی‌های سری میت ۴۰ را به عنوان پرچمدارهای جدید خود معرفی کرد که شباهت‌ها و تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. هواوی میت ۴۰ پرو پلاس مانند نسخه ارزانتر خود از نمایشگر خمیده بهره می‌برد که تقریبا حاشیه‌ای در اطراف آن وجود ندارد، با این حال همچنان شاهد استفاده از دکمه‌های فیزیکی هستیم. این - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر کمیجان استان مرکزی - گوشی هوشمند ۸.۸ میلی‌متر ضخامت دارد و وزن آن به ۲۳۰ گرم می‌رسد.

این گوشی هوشمند هواوی به صفحه نمایش ۶.۷۶ اینچی مشابه با میت ۴۰ پرو مجهز شده که زیر آن سنسور اثر انگشت قرار - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر کمیجان استان مرکزی - گرفته و دارای رفرش ریت ۹۰ هرتز است. در بالای این نمایشگر یک برش برای میزبانی دوربین سلفی دوگانه به چشم می‌خورد. دوربین سلفی این گوشی - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر کمیجان استان مرکزی - هوشمند شامل یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی به همراه ToF می‌شود.

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر کمیجان استان مرکزی

هواوی میت ۴۰ پرو پلاس از چیپست ۵ نانومتری کرین ۹۰۰۰ بهره می‌برد. این پردازنده دارای ۸ هسته پردازشی است که قدرتمندترین آن‌ها، یک هسته Cortex-A77 با فرکانس ۳.۱۳ گیگاهرتز است. این چیپ به ۳ هسته Cortex-A77 با فرکانس ۲.۵۴ گیگاهرتز نیز مجهز شده و دارای ۴ هسته Cortex-A55 با فرکانس ۲.۰۵ گیگاهرتز است. این چیپست از واحد پردازش گرافیکی Mali-G78 MP24 بهره می‌برد.

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر کمیجان استان مرکزی

یکی از تفاوت‌های اصلی هواوی میت ۴۰ پرو پلاس با دیگر گوشی‌های هوشمند - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر کمیجان استان مرکزی - موجود - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر کمیجان استان مرکزی - در بازار، نحوه چیدمان دوربین روی پنل پشتی آن است. هواوی برای این محصول خود از دوربین اصلی پنج‌گانه با همکاری لایکا استفاده کرده است.

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر کمیجان استان مرکزی

دوربین اصلی این دستگاه ۵۰ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.9 و لرزشگیر اپتیکال بوده که توسط دوربین ۲۰ مگاپیکسلی اولترا واید با دریچه دیافراگم f/2.4، دوربین ۸ مگاپیکسلی پریسکوپی با قابلیت زوم اپتیکال ۱۰ برابر و لرزشگیر اپتیکال، دوربین - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر کمیجان استان مرکزی - تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.4 و لرزشگیر اپتیکال و زوم اپتیکال ۳ برابری و سنسور ToF همراهی می‌شود. کاربران با این دوربین قادر به ضبط ویدیوهای 4K - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر کمیجان استان مرکزی - هستند.

کاربران این گوشی هوشمند به ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 دسترسی پیدا می‌کنند و می‌توانند آن را با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 سفارش دهند که البته امکان استفاده از کارت حافظه NM - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر کمیجان استان مرکزی - در آن نیز وجود دارد. میت ۴۰ پرو پلاس - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر کمیجان استان مرکزی - دارای سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۰ به همراه رابط کاربری EMUI 11 است، با این حال همانطور که می‌دانید در آن خبری از سرویس‌های - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر کمیجان استان مرکزی - گوگل نیست.

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر کمیجان استان مرکزی

هواوی میت ۴۰ پرو پلاس به اسپیکر استریو مجهز شده و از بلوتوث ۵.۲ به همراه وای فای ۶ پلاس پشتیبانی می‌کند. هواوی - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر کمیجان استان مرکزی - برای این - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر کمیجان استان مرکزی - محصول خود یک باتری ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعتی درنظر گرفته که از فناوری شارژ سریع سیمی ۶۶ واتی، بی‌سیم ۵۰ واتی و شارژ وایرلس معکوس پشتیبانی می‌کند. میت ۴۰ پرو پلاس در رنگ‌های مشکی و سفید سرامیکی و قیمت ۱۳۹۹ یورو وارد بازار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone