🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: میکروسوئیچ فولوتر(شناور) ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: نشتی آب را به سمت کف هدایت می کند و با بالا رفتن شناور بونولیتی نشتی آب به برد اعلام می شود . رسوب گرفتن فولوتر ، اصطکاک زیاد ، گیر کردن شی خارجی عملکرد این دستگاه را مختل می کند.
  2. سوال: آیا تکنسین ها تخصص و تبهر کافی را دارند؟
    پاسخ: بله تعمیرات شما زیر نظر متخصصین مجرب ما بدون کوچکترین خطا انجام خواهد پذیرفت.
  3. سوال: چه میزان گارانتی و یا ضمانت تعمیرات وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بله همه تعمیرات انجام شده برای شما داخل سیستم ثبت و دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  4. سوال: چرا ظرفشویی من ظرف ها را خوب نمی شوید؟
    پاسخ: برای شستشو خوب در درجه اول نیاز به استفاده از شوینده های متناسب می باشد.
  5. سوال: لامپ یو ویUV چه کاربردی در ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: لامپ یو وی با استفاده از اشعه فرابنفش به از بین رفتن و ضدعفونی کامل باکتری ها و عوامل میکروبی کمک زیادی می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16565.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

تکیه دوربین‌های اصلی و سلفی میت ۴۰ پرو بر صدر فهرست DxOMark

پرچمدارهای هواوی همیشه از نظر دوربین حرف‌های زیادی برای گفتن داشته‌اند و میت ۴۰ پرو هم همین راه را ادامه داده است. این موبایل در رده‌بندی DxOMark برای دوربین اصلی توانسته شیائومی می ۱۰ الترا را ...

پرچمدارهای هواوی همیشه از نظر دوربین حرف‌های زیادی - تعمیرات ظرفشویی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - برای گفتن داشته‌اند و میت ۴۰ پرو هم همین راه را ادامه داده است. این موبایل در رده‌بندی DxOMark برای دوربین اصلی توانسته شیائومی می ۱۰ الترا را کنار بزند - تعمیرات ظرفشویی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - و در زمینه دوربین سلفی هم طی رقابتی خانوادگی تاج را از دست پی ۴۰ پرو درآورده است.

میت ۴۰ پرو میزبان دوربین اصلی چهارگانه‌ای - تعمیرات ظرفشویی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - است که دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f1.9 نقش اصلی آنرا ایفا می‌کند و در کنار آن - تعمیرات ظرفشویی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دوربین فوق عریض ۲۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f1.8، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی برای زوم ۵ برابری و TOF 3D قرار گرفته‌اند.

تعمیرات ظرفشویی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

توانایی این دوربین در پوشش محدوده وسیعی - تعمیرات ظرفشویی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - از رنج داینامیک در شرایط نوری مختلف بیش از هر چیز کارشناسان DxOMark را تحت تاثیر قرار داده است. دوربین در عین به تصویر کشیدن سطح بالایی از جزییات - تعمیرات ظرفشویی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - می‌تواند نویزها را در سطح حداقل نگه - تعمیرات ظرفشویی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دارد. فوکوس خودکار دقیق، سریع و بدون تاخیر برآورد شده و حاصل ثبت تصاویر پرتره هم بسیار طبیعی است و در سطح دوربین‌های DSLR با لنزهای سریع عنوان شده است. رندر رنگ‌ها هم در این دوربین با غنا و طراوات بالایی صورت می‌گیرد.

در لنز تله اما چالش‌هایی وجود دارد و فوکوس خودکار گاهی دچار خطا می‌شود. دوبین فوق عریض هم از نظر کیفیت در سطح خوبی قرار دارد اما پوشش آن در بین همرده‌ها چندان گسترده نیست. مجموع این موارد امتیاز ۱۴۰ را در زمینه عکاسی برای میت ۴۰ پرو به ارمغان آورده که یک رکوردشکنی محسوب می‌شود.

پرچمدار جدید هواوی در زمینه فیلمبرداری هم موفق به کسب امتیاز ۱۱۶ شده است که حاصل ثبت جزییات گسترده و نویز اندک در شرایط مختلف است. فوکوس خودکار حین جابجایی سوژه با سرعت و دقت خوبی خود را تطبیق می‌دهد و لرزش‌های ناخواسته هم به خوبی حذف می‌شوند. یکی از معدود مشکلات دوربین ثبت فیلم در محیط‌های با نور اندک و حین راه رفتن است که باعث تغییر - تعمیرات ظرفشویی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - شارپنس در فریم‌ها می‌شود.

تعمیرات ظرفشویی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

در سمت دیگر میت ۴۰ پرو نیز - تعمیرات ظرفشویی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ماژول سلفی دوگانه با دوربین ۱۳ - تعمیرات ظرفشویی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - مگاپیکسلی واید با اپرچر f/2.4 و TOF 3D قرار دارد که باز هم به لطف رنج داینامیک گسترده، بازتولید دقیق رنگ‌ها و عملکرد خوب در شرایط نوری نامطلوب از DxOMark بالاترین - تعمیرات ظرفشویی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - نمره را دریافت کرده است. وجود سنسور عمق سنج ToF باعث ارتقای کیفیت تصاویر پرتره شده اما برآورد فاصله در لبه‌های سوژه گاهی دچار خطا می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone