🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیربرقی یا آنلودر ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: قطعه ای که وظیفه آب رسانی جهت شستشو را بر عهدا دارد.
  2. سوال: نوسانات برقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی خواهند داشت؟
    پاسخ: بله ، یکی از عوامل رایج در سوختن و از کار افتادن قطعات مختلف دستگاه از جمله برد ها نوسانات برقی می باشد.
  3. سوال: آیا لاستیک ظرفشویی را باید تعویض کنیم؟
    پاسخ: شما باید به طور مرتب آن را تمیز و جرم گیری کنید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی و یا در رفتگی آن فورا برای تعویض آن اقدام کنید.
  4. سوال: چرا ظرفشویی در دقایق خاصی از شستشو متوقف می شود؟
    پاسخ: ممکن است در حین کار مشکلات مختلفی باعث جلوگیری از ادامه کارکردن دستگاه شود که این مشکلات باید توسط تکنسین شناسایی و رفع شود.
  5. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من ظروف را خشک نمی کند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل عدم تخلیه کامل آب که به دلیل خرابی پمپ و ترموستات به وجود می آید این مشکل رخ دهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16549.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی هواوی از سرویس نقشه و مسیریاب «پتال مپس» و «پتال داکس»

هواوی در جریان رویداد رونمایی اول آبان‌ماه، علاوه بر معرفی چهار گوشی هوشمند سری میت 40، از سرویس‌های جدید اکوسیستم هواوی شامل سرویس نقشه «پتال مپس» به عنوان جایگزین گوگل مپس، هواوی داکس برای نمایش ...

هواوی در - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر جوانرود استان کردستان - جریان رویداد رونمایی اول آبان‌ماه، علاوه بر معرفی چهار گوشی هوشمند سری میت 40، از سرویس‌های جدید اکوسیستم هواوی شامل سرویس نقشه «پتال مپس» به عنوان جایگزین گوگل مپس، هواوی داکس برای نمایش و ویرایش اسناد رونمایی کرده و - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر جوانرود استان کردستان - قابلیت‌های جدید دیگری را هم به موتور - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر جوانرود استان کردستان - جستجوی پتال سرچ اضافه کرد.

هواوی به زودی نسخه بتا سرویس نقشه خانگی «پتال مپس» را به فروشگاه «App Gallery» خود اضافه می‌کند. این اپلیکشین در بیش از 140 کشور به چندین زبان از جمله انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی، ایتالیایی و چینی پشتیبانی خواهد شد.

کاربران می‌توانند از اپلیکیشن پتال مپس به صورت دو - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر جوانرود استان کردستان - بعدی و سه بعدی، برای حالت پیاده روی و همچنین در - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر جوانرود استان کردستان - هنگام استفاده از وسایل نقلیه عمومی کمک بگیرند. شایان ذکر است که قابلیت پشتیبانی - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر جوانرود استان کردستان - از حمل و نقل عمومی ابتدا در برخی شهرها فعال می‌شود و سپس توسعه پیدا می‌کند.

تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر جوانرود استان کردستان

پتال مپس از قابلیت‌های خوبی برای کنترل برنامه شامل بزرگنمایی و کوچک نمایی، سوئیچ کردن بین ناوبری و نقشه برخوردار است. برنامه جدید هواوی از ژست‌های حرکتی موسوم به «air gestures» هم پشتیبانی می‌‌کند.

امکان جستجوی مکان‌ها‌، مشاغل و سایر موقعیت‌های مکانی مورد علاقه کاربران در این برنامه وجود دارد و کاربران می‌توانند به راحتی مکان‌های مورد نظر - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر جوانرود استان کردستان - خود را - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر جوانرود استان کردستان - ذخیره کنند. هواوی ادعا می‌کند - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر جوانرود استان کردستان - که تمامی داده‌های جستجو و پیمایش به صورت - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر جوانرود استان کردستان - سرتاسری رمزگذاری می‌شود.

تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر جوانرود استان کردستان

یکی دیگر از سرویس‌های هواوی، «پتال سرچ» - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر جوانرود استان کردستان - (Petal Search) است که نسب به نسخه قبل به روز رسانی شده و قابلیت‌های جدید به - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر جوانرود استان کردستان - آن اضافه شده و اکنون می‌تواند علاوه بر جستجوی متنی و صوتی، امکان جستجوی تصویری را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد که به نظر می‌رسد پاسخ هواوی به گوگل لنز باشد. در - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر جوانرود استان کردستان - نتیجه کاربران می‌توانند دوربین خود را مقابل هر چیزی نگه دارند و پتال سرچ به راحتی اطلاعاتی در مورد آن ارائه می‌دهد.

براساس اعلام هواوی، در حال حاضر پتال سرچ از جستجوی تصاویر افراد، حیوانات، مکان‌های دیدنی و مواد غذایی پشتیبانی می‌کند - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر جوانرود استان کردستان - و به زودی قابلیت تشخیص گیاهان هم به آن اضافه خواهد شد.

تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر جوانرود استان کردستان

هواوی در کنار - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر جوانرود استان کردستان - معرفی پنتل مپس، از «هواوی داکس» (Huawei Docs) نیز رونمایی کرد که کاربران با کمک آن می‌توانند اسناد مختلف از جمله فایل‌های ورد، اکسل، پی‌دی اف را مشاهده کنند. امکان ویرایش فرمت‌های مختلف از جمله فایل‌های اکسل - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر جوانرود استان کردستان - و ورد برای کاربران فراهم شده است.

این برنامه از بیش از 50 فرمت از جمله DOC ، PPT و PDF پشتیبانی می‌کند. همچنین امکان همگام سازی فضای ابری به صورت بلادرنگ و پشتیبانی از چند - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر جوانرود استان کردستان - کاربر نیز در هواوی داکس فراهم شده است. هواوی داکس در بیش از 100 کشور از طریق فروشگاه App Gallery در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone