🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت باز نشدن درب ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: مشکل در میکروسوئیچ درب ، قفل در ، فعال بودن قفل کودک و .... از عوامل این مشکل هستند.
  2. سوال: عامل بوی بد داخل ظرفشویی و ظروف بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: وجود ذرات غذا بر روی ظروف و استفاده از ظرف های پلاستیکی نامرغوب در ظرفشویی می تواند بوی نامطبوعی را ایجاد کند.
  3. سوال: آیا تعمیرکار به هنگام مراجعه قطعات و لوازم مورد نیاز را خواهد داشت؟
    پاسخ: بله قطعات و لوازم احتمالی که مورد استفاده دستگاه شما قرار گیرد را همراه خود خواهند داشت که در صورت نیاز تعویض یا تعمیر لازم را انجام دهند.
  4. سوال: تعمیرات دستگاه من چه مدت به طول می انجامد؟
    پاسخ: بستگی به ایراد و مشکل دستگاه شما زمان صرف شده برای تعمیرات نیز متفاوت می باشد.
  5. سوال: چرا آب وارد ظرفشویی من نمی شود؟
    پاسخ: ظرفشویی شما به دلایل مختلفی می تواند آب گیری نکند که نیاز به بررسی و رفع آن توسط تکنسین متخصص وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16553.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

فیسبوک و توسعه سیستمی برای تایپ روی سطوح عادی با VR

فیسبوک در جریان سمپوزیسوم «رابط کاربری و فناوری نرم افزار» آخرین دستاوردهای خود را در پروژه تایپ کردن بدون کیبورد فیزیکی و از طریق فناوری ردیابی دست و واقعیت مجازی به نمایش گذاشت. هرچند هدست‌های ...

فیسبوک در جریان سمپوزیسوم - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر خلخال استان اردبیل - «رابط کاربری و فناوری نرم افزار» آخرین دستاوردهای خود را در - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر خلخال استان اردبیل - پروژه تایپ - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر خلخال استان اردبیل - کردن بدون کیبورد فیزیکی و از طریق فناوری ردیابی دست و واقعیت مجازی به نمایش گذاشت.

هرچند هدست‌های واقعیت مجازی را می‌توان به مانیتورهای پوشیدنی تبدیل کرد، - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر خلخال استان اردبیل - اما برای انجام کارهای اداری مشکلاتی در زمینه کیبورد وجود دارد.

آخرین پروژه تحقیقاتی«Reality Lab» فیسبوک که در سمپوزیوم رابط کاربری و فناوری نرم افزار نیز نمایش داده شد؛ امکان تایپ روی میز و بدون حضور کیبورد فیزیکی را نشان می‌دهد. این کیبورد مجازی می‌تواند 73 کلمه در دقیقه را تایپ کند. هنوز امکان استفاده از این فناوری در هدست‌های - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر خلخال استان اردبیل - واقعیت مجازی «اکیولس کوئست» عملی نشده است؛ ولی سیستم جدیدی که فیسبوک توسعه داده مجهز به ردیاب دست است که می‌تواند کارهای زیادی انجام دهد.

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر خلخال استان اردبیل

فناوری جدید فیسبوک مجهز به تعداد حسگرهای ردیاب متعددی است که روی دستکش‌های مخصوص قرار داده شده‌اند. دستکش مخصوص دارای نشانگر ضبط حرکات دست است. ایده اصلی این پروژه آن است که فناوری مربوط به ردیابی دست بتواند با کمک واقعیت مجازی به صورت تکامل یافته‌تری امکان تایپ کردن را بدون نیاز به کیبورد فیزیکی در اختیار کاربران قرار - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر خلخال استان اردبیل - دهد.

فیسبوک در - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر خلخال استان اردبیل - پستی - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر خلخال استان اردبیل - اعلام کرد:

«برای - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر خلخال استان اردبیل - تایپ کردن بدون استفاده از کیبورد فیزیکی و با کمک گرفتن از بازخوردی هپتیکی از - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر خلخال استان اردبیل - هر کلید، تیم تحقیقاتی مجبور شد الگوهای نامنظم تایپ - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر خلخال استان اردبیل - کردن را شناسایی کند.»

فناوری تایپ فیسبوک با تکیه بر هوش مصنوعی الگوهای مشابه تشخیص تایپ صوتی را دنبال می‌کند. براساس این الگوها، سیستم می‌تواند با تشخیص حرکات خاص انگشتان، پیش بینی کند که کاربر احتمالا چه کلماتی را تایپ - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر خلخال استان اردبیل - خواهد کرد و آنها را حدس بزند. در حال حاضر این سیستم می‌تواند 73 کلمه در دقیقه را با خطای 2.4 درصد تایپ کند. تلاس فیسبوک برای توسعه این پروژه کماکان ادامه دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone