🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه زمانی برای سرویس دستگاه خود اقدام کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ حتی اگر ظرفشویی شما بدون هیچ ایراد و مشکلی کار می کند باز هم عقل حکم می کند برای پیشگیری از ایجاد مشکلات بزرگتر دستگاه را یه صورت دوره ای توسط تکنسین های مجرب سرویس کنیم.
  2. سوال: فیلتر در ظرفشویی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: از ورود مواد غذایی به پمپ تخلیه جلوگیری می کند و جلوی انسداد قطعات مختلف در دستگاه را می گیرد.
  3. سوال: چرا آب از ظرفشویی بیرون می ریزد؟
    پاسخ: خرابی شیر برقی در ظرفشویی مهمترین عامل این مشکل است.
  4. سوال: میکروسوئیچ ماشین ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک قطعه ساده و بسیار پر اهمیت است که قبل از بسته شدن در اجازه شروع کار را به دستگاه نخواهد داد.
  5. سوال: آیا برای مراجعه تعمیرکار نیاز به هماهنگی وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ، نهایتا بعد از یک ساعت از ثبت سفارش تکنسین خود با شما تماس خوهد گرفت و هماهنگی های لازم را انجام خواهد داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16567.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

خانواده آیفون ۱۲ زیر ذره‌بین؛ متنوع‌تر از همیشه [تماشا کنید]

سری آیفون ۱۲ علاوه بر شباهت‌های بسیار، تفاوت‌های محسوسی هم دارند. البته منظورم تفاوت‌های مشخصی مانند ابعاد صفحه، دوربین‌ها و تفاوت سری پرو با غیر پرو نیست. از همین رو تصمیم گرفتم تا پیش از ...

سری آیفون ۱۲ علاوه بر شباهت‌های بسیار، تفاوت‌های محسوسی هم دارند. البته منظورم تفاوت‌های مشخصی مانند ابعاد صفحه، دوربین‌ها و تفاوت سری پرو با غیر پرو نیست. از همین رو تصمیم گرفتم تا پیش از آمدن این آیفون‌ها به بازار، نگاهی به آن‌ها بیندازم و کمی دقیق‌تر و ریز‌تر این ۴ آیفون را - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر رودبار استان گیلان - واکاوی کنم.

آیفون ۱۲ مینی و آیفون ۱۲، دقیقا همان تفاوت‌هایی را دارند که پیش از این، آیفون ۱۱ پرو با پرو مکس داشت؛ یعنی تنها در - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر رودبار استان گیلان - ابعاد نمایشگر با یکدیگر فرق می‌کنند. دوربین دو گانه تعبیه شده در پشت هر دو گوشی، متشکل از دوربین‌های اصلی و اولتراواید است. رزولوشن هر دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی بوده، اما سنسور اصلی نسبت به سال گذشته، اپرچری بازتر (۱.۶) داشته و لنز آن هم ۷ المان دارد. سنسور دوربین اولتراواید اما دست‌نخورده باقی مانده است.

دوربین - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر رودبار استان گیلان - سلفی هم یک - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر رودبار استان گیلان - راست از سال گذشته وام گرفته شده است. با این وجود به لطف چیپست قدرتمند A14 بایونیک، هر ۳ دوربین می‌توانند در حالت نایت - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر رودبار استان گیلان - مود - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر رودبار استان گیلان - عکس‌برداری کنند. همچنین فیلم‌برداری با فرمت دالبی ویژن - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر رودبار استان گیلان - به عنوان یکی از مشخصه‌های اصلی این سری معرفی شده است. دوربین‌های سری آیفون‌های پرو اما علاوه بر داشتن یک لنز اضافه‌تر تله‌فوتو و حسگر لایدار، اندکی با یکدیگر تفاوت دارند.

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر رودبار استان گیلان

دوربین تله‌فوتوی آیفون ۱۲ پرو زوم اپتیکال دو برابری داشته و سنسور دوربین اصلی آن نیز تفاوتی با دو - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر رودبار استان گیلان - آیفون ۱۲ معمولی ندارد. آیفون ۱۲ پرو مکس اما از آن طرف پرچمدار عکاسی امسال اپل است. علاوه بر این که دوربین تله فوتو توانایی زوم ۲.۵ برابری دارد، سنسور اصلی نیز ۴۷ درصد بزرگ‌تر و به تکنولوژی سنسور شیفت هم مجهز شده است.

تکنولوژی سنسور شیفت به اپل این اجازه را داده تا سنسور را جابجا کند، - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر رودبار استان گیلان - تا لرزش‌های دست - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر رودبار استان گیلان - بیش از پیش گرفته شوند. ترکیب این تکنولوژی به همراه سنسور بزرگتر و آن حسگر لایدار، توانایی عکاسی آیفون ۱۲ پرو مکس را تا ۸۷ درصد بهبود می‌دهد که از هر نظر نسبت به سال گذشته یک پیشرفت - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر رودبار استان گیلان - بسیار بسیار محسوسی خواهد بود. البته تفاوت‌ها و - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر رودبار استان گیلان - توانایی‌های عکاسی و فیلم‌برداری این ۴ آیفون به اینجا ختم - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر رودبار استان گیلان - نمی‌شود. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنم باقی جزئیات مانند تفاوت نمایشگرها، باتری، قیمت و محتویات جعبه را در ویدیو مشاهده کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone