🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیربرقی در ظرفشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیربرقی در ظرفشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار به هنگام مراجعه قطعات و لوازم مورد نیاز را خواهد داشت؟
    پاسخ: بله قطعات و لوازم احتمالی که مورد استفاده دستگاه شما قرار گیرد را همراه خود خواهند داشت که در صورت نیاز تعویض یا تعمیر لازم را انجام دهند.
  3. سوال: وظیفه و نقش فیلتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: کاربرد فیلتر ها در ظرفشویی برای جلوگیری از برگشت و باقی ماندن مواد غذایی بر روی ظروف می باشد.
  4. سوال: آیا تعمیرات ظرفشویی من با تخصص کافی همراه خواهد بود؟
    پاسخ: بله تعمیرات شما زیر نظر متخصصین مجرب ما بدون کوچکترین خطا انجام خواهد پذیرفت.
  5. سوال: آیا روشن کردن ظرفشویی خالی ایراد دارد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت نیاز به ضدعفونی و بررسی کارکرد صحیح آن می توانید با رعایت اصول اقدام کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16546.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

مقایسه گوشی‌های سری میت ۴۰ هواوی با نسل قبلی

انتظارها به پایان رسید و هواوی از جدیدترین پرچمدارهای خود تحت سری میت ۴۰ رونمایی کرد. این گوشی‌های هوشمند از ویژگی‌های جذابی بهره می‌برند، با این حال در مقایسه با گوشی‌های سری میت ۳۰ چه ...

انتظارها به پایان رسید و هواوی از جدیدترین پرچمدارهای خود تحت سری میت - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر گلپایگان استان اصفهان - ۴۰ رونمایی کرد. این گوشی‌های هوشمند از ویژگی‌های جذابی بهره می‌برند، با این حال - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر گلپایگان استان اصفهان - در مقایسه با گوشی‌های سری میت ۳۰ چه پیشرفت‌هایی داشته‌اند؟

هرساله شرکت‌ها از گوشی‌های جدیدی رونمایی می‌کنند که در مقایسه با نسل قبلی خود، با بهبودهایی همراه هستند. امسال هواوی از ۴ پرچمدار جدید سری میت رونمایی کرد که بالاترین مدل آن یعنی میت ۴۰ آر اس پورشه دیزاین به صورت محدود با قیمت بالای ۲۲۹۵ یورو در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

میت ۴۰ به عنوان ارزان‌ترین پرچمدار این سری از نمایشگر ۶.۵ اینچی بهره می‌برد که در مقایسه با میت - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر گلپایگان استان اصفهان - ۳۰ ابعاد کوچکتری دارد. نسل قبلی این دستگاه دارای صفحه نمایش ۶.۶۲ اینچی است. با این وجود، ابعاد پنل مورد - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر گلپایگان استان اصفهان - استفاده در نسخه‌های - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر گلپایگان استان اصفهان - پرو در مقایسه با گذشته افزایش پیدا کرده و بجای نمایشگر ۶.۵۳ اینچی، هواوی آن‌ها را به صفحه نمایش ۶.۷۶ اینچی مجهز کرده است.

یکی دیگر از تفاوت‌های بزرگ میان این گوشی‌های هوشمند، استفاده از اولین پردازنده ۵ نانومتری دنیای اندروید در جدیدترین پرچمدارهای هواوی - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر گلپایگان استان اصفهان - است. گوشی‌های سری میت از چیپست کرین ۹۰۰۰ و 9000E بهره می‌برند، در حالی نسل قبلی به تراشه کرین ۹۹۰ - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر گلپایگان استان اصفهان - مجهز شده‌اند که قدرت پایینتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

در میان این محصولات، تنها میت ۴۰ پرو پلاس به - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر گلپایگان استان اصفهان - ۱۲ گیگابایت رم مجهز شده و سایر آن‌ها از ۶ تا ۸ گیگابایت رم بهره می‌برند. در زمینه - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر گلپایگان استان اصفهان - حافظه داخلی تفاوت چندانی میان پرچمدارهای امسال و سال گذشته - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر گلپایگان استان اصفهان - هواوی وجود ندارد و همچنان در آن‌ها از ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است.

میت ۴۰ مانند میت ۳۰ دارای دوربین اصلی سه گانه است، با این حال از سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بجای ۴۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. نسخه پرو این محصولات از دوربین اصلی چهارگانه بهره می‌برند و پرو پلاس - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر گلپایگان استان اصفهان - دارای دوربین اصلی پنج‌گانه است.

ظرفیت باتری میت ۳۰ و نسل جدید آن یکسان و - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر گلپایگان استان اصفهان - برابر ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعت است، با این حال هواوی ظرفیت باتری نسل جدید مدل پرو را از ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت به ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعت کاهش داده است. در جدول زیر مقایسه مشخصات پرچمدارهای سری میت امسال و سال گذشته هواوی را مشاهده می‌کنید:

تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر گلپایگان استان اصفهان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone