🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چمخاله استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر ظرفشویی من نیاز به زمان زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در اسرع وقت و در کوتاه ترین حالت ممکن دستگاه شما را تعمیر و تحویل خواهند داد.
  2. سوال: نقش و نحوه عملکرد میکروسوئیچ فولوتر چگونه است؟
    پاسخ: نشتی آب را به سمت کف هدایت می کند و با بالا رفتن شناور بونولیتی نشتی آب به برد اعلام می شود . رسوب گرفتن فولوتر ، اصطکاک زیاد ، گیر کردن شی خارجی عملکرد این دستگاه را مختل می کند.
  3. سوال: چه میزان هزینه بابت تعمیرات ظرفشویی خود باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات دستگاه شما پس از بررسی توسط تکنسین طبق مصوبه مشخص خواهد شد و هیچ هزینه اضافی در بر نخواهد داشت.
  4. سوال: آیا ظرفشویی نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله ؛ حتی اگر ظرفشویی شما بدون هیچ ایراد و مشکلی کار می کند باز هم عقل حکم می کند برای پیشگیری از ایجاد مشکلات بزرگتر دستگاه را یه صورت دوره ای توسط تکنسین های مجرب سرویس کنیم.
  5. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: بله ؛ به جز موارد خطرناک و جدی که ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد کند همه تعمیرات و خدمات در نهایت امکان در منزل شما انجام خواهد گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16555.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

مقایسه مدل‌های میت ۴۰؛ پرچمدارهای هواوی چه تفاوت‌هایی با هم دارند؟

هواوی امروز در مراسمی از گوشی‌های سری میت ۴۰ رونمایی کرد که با وجود شباهت‌ها، تفاوت‌های زیادی نیز با یکدیگر نیز دارند. این غول چینی امروز از ۴ پرچمدار جدید رونمایی کرد که ارزان‌ترین آن‌ها، ...

هواوی امروز در مراسمی از گوشی‌های سری میت ۴۰ رونمایی کرد که با وجود - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چمخاله استان گیلان - شباهت‌ها، تفاوت‌های زیادی نیز - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چمخاله استان گیلان - با یکدیگر نیز دارند.

این غول چینی - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چمخاله استان گیلان - امروز از ۴ پرچمدار جدید رونمایی کرد که ارزان‌ترین - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چمخاله استان گیلان - آن‌ها، میت ۴۰ نام دارد و از نمایشگر ۶.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۷۶ پیکسل بهره می‌برد. برادران - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چمخاله استان گیلان - بزرگتر آن یعنی میت ۴۰ پرو، پرو پلاس و میت ۴۰ آر اس پورشه دیزاین به صفحه نمایش ۶.۷۶ اینچی OLED با رزولوشن ۱۳۴۴ در ۲۷۷۲ پیکسل مجهز شده‌اند.

در حالی که نسخه‌های پرو و همچنین پورشه دیزاین دارای چیپست کرین ۹۰۰۰ هستند، هواوی برای ارزان‌ترین پرچمدار خود از - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چمخاله استان گیلان - این سری، تراشه کرین 9000E را درنظر گرفته که در مقایسه با مدل دیگر از GPU با هسته‌های کمتر بهره می‌برد و همچنین NPU آن تنها دارای یک هسته بزرگ است.

در حالی که میت ۴۰ و ۴۰ پرو به ۸ گیگابایت رم مجهز شده‌اند، نسخه‌های پرو و پورشه دیزاین دارای ۱۲ گیگابایت رم هستند. تمامی این گوشی‌های از سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۰ بهره می‌برند و به دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده‌اند، با این حال - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چمخاله استان گیلان - غیر از مدل پایه شاهد استفاده از سنسور ToF روی پنل جلویی سایر محصولات این سری هستیم.

تفاوت‌های دوربین در اینجا به پایان نمی‌رسد، چرا که میت ۴۰ از دوربین اصلی سه گانه با سنسورهای ۵۰، ۸ و ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد و نسخه پرو دارای دوربین اصلی چهارگانه ۵۰، ۱۲ و ۲۰ مگاپیکسلی به همراه - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چمخاله استان گیلان - ToF است. دو دستگاه دیگر به دوربین اصلی پنج‌گانه مجهز شده‌اند که البته نسخه پورشه دیزاین از سنسور سنجش دمای رنگ نیز بهره می‌برد.

میت ۴۰ - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چمخاله استان گیلان - با قیمت ۸۹۹ یورو وارد بازار می‌شود، مدل پرو آن دارای قیمت ۱۱۹۹ یورو است و نسخه پرو پلاس نیز قیمتی برابر ۱۳۹۹ یورو دارد. لوکس‌ترین مدل این سری یعنی - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چمخاله استان گیلان - پورشه دیزاین نیز - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چمخاله استان گیلان - با قیمت - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چمخاله استان گیلان - فوق‌العاده بالای ۲۲۹۵ یورو در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. در جدول زیر - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چمخاله استان گیلان - مقایسه - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چمخاله استان گیلان - مشخصات جدیدترین پرچمدارهای هواوی را مشاهده می‌کنید:

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چمخاله استان گیلان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone