🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: موتور اینورتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک نوسان ساز پرقدرت در دستگاه هایی مانند ظرفوشی می باشدکه با قابلیت بالایی جریان dcرا به جریانacتبدیل می کند.
  2. سوال: چرا ظرفشویی من خیلی طول می کشد تا فرایند شستشو را به اتمام برساند؟
    پاسخ: خراب شدن بعضی از قطعات مانند ترموستات ، موتور تایمر ، قطعه گرماساز و ... را می توان از عوامل این مشکل نام برد.
  3. سوال: تکنولوژی دایرکت درایو ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: قطعا با اصطکاک کمتر و اجزای ساده تر موتور احتمال خرابی کمتر و عمر دستگاه شما بیشتر خواهد شد.
  4. سوال: عملکرد تایمر ظرفشویی چگونه است و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل مشکل در میکروسئیچ درب اختلال در عملکرد تایمر ایجاد شود . علاوه بر این مکن است مشکل از برد تایمر و یا قطعات دیگری باشد که مشخصا بهتر است بررسی و حل این مشکل را به دست تکنسین های متخصص بسپارید.
  5. سوال: چه میزان از مواد شوینده را داخل ظرفشویی بریزیم؟
    پاسخ: بله ؛ این موضوع بسیار اهمیت دارد و زیاده روی در استفاده از مواد شوینده می تواند مشکلات مختلفی را برای شما ایجاد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16550.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

با اپلیکیشن «کلیپ دراپ» واقعیت افزوده را در عمل تجربه کنید

اپلیکیشن «کلیپ دراپ»، برنامه جدیدی است که به کاربران اجازه می‌دهد با دوربین گوشی خود از اشیا و تصاویر مختلف عکس بگیرند و آن را به راحتی و با سرعت به برنامه‌های مختلف دسکتاپ منتقل ...

اپلیکیشن «کلیپ دراپ»، برنامه جدیدی است که به کاربران اجازه می‌دهد با دوربین گوشی خود از اشیا و تصاویر مختلف عکس بگیرند و - تعمیرات ظرفشویی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - آن را به راحتی و با سرعت به برنامه‌های مختلف دسکتاپ منتقل کنند.

در حال حاضر نسخه بتا اپلیکیشن «ClipDrop» در دسترس کاربران قرار - تعمیرات ظرفشویی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - دارد. ویدیوهای تهیه شده از این برنامه نشان میدهد که کلیپ دراپ می‌تواند تصاویری مختلف از گیاهان گرفته تا تصاویر روی مجلات و تلویزیون - تعمیرات ظرفشویی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - را کپی کرده و به برنامه دیگری منتقل کند.

کاربران می‌توانند با کمک این اپلیکیشن‌ تصاویر مختلف را به متن کتاب، وب‌سایت‌ها و نرم افزارهای مختلف از جمله فتوشاپ وارد کنند. کلپ دراپ در فتوشاپ افزونه‌ای دارد که به کاربران اجازه می‌دهد - تعمیرات ظرفشویی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - اشیا را در لایه جدید وارد کرده و در صورت نیاز بتوانند تصویر را ویرایش کنند.

گوگل داکس، پاورپوینت، Figma ،Canva و Pitch از دیگر برنامه‌هایی هستند که به - تعمیرات ظرفشویی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - راحتی - تعمیرات ظرفشویی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - با کلیپ دراپ کار می‌کنند. کاربران همچنین می‌توانند تصویر مورد نظر را از طریق اپلیکشن کلیپ دراپ انتخاب کنند و بعد از طریق روش‌های معمول در سیستم عامل اندروید - تعمیرات ظرفشویی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - و iOS آنرا به اشتراک بگذارند.

علاوه بر سیستم عامل‌های اندروید و  iOS، این اپلیکیشن با نرم افزارهای مختلف در سیستم عامل ویندوز و مک هم سازگار است. کاربران به راحتی می‌توانند تصاویر و متن مورد نظر را با برنامه بگیرند و به سرعت در اسناد یا وب‌سایت مورد نظر خود وارد - تعمیرات ظرفشویی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - کنند.

تعمیرات ظرفشویی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

توسعه دهندگان برنامه ادعا می‌کنند تاکنون بیش از 100 هزار کاربر برای دریافت نسخه - تعمیرات ظرفشویی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - بتا ثبت نام کرده‌اند. بی‌شک - تعمیرات ظرفشویی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - با توجه به اینکه نسخه بتا منتشر شده، ممکن است ضعف‌هایی هم - تعمیرات ظرفشویی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - داشته باشد.

در حال حاضر، کاربران پس از دانلود برنامه می‌توانند پنج عکس - تعمیرات ظرفشویی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - را به صورت رایگان با برنامه منتقل کنند؛ ولی برای جابه‌جایی تعداد بیشتر عکس باید حق اشتراک پرداخت کنند.

اشتراک سالیانه این برنامه در حال حاضر تنها 39.99 دلار تعیین شده است. از 30 آبان ماه حق اشتراک سالیانه به 79.99 دلار در سال یا 9.99 دلار در ماه افزایش خواهد یافت.

- تعمیرات ظرفشویی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone