🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  2. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17639.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ چیپست‌های 5G ارزان‌قیمت کوالکام را می‌سازد

سامسونگ و کوالکام از امضای قرارداد تولید چیپست‌های 5G برای بکارگیری در گوشی‌های اقتصادی خبر دادند. بر اساس گزارش خبرگزاری Yonhap News، سامسونگ و کوالکام قراردادی جدید برای تولید چیپست‌های 5G برای گوشی‌های اقتصادی امضا ...

سامسونگ و کوالکام از - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر مینودشت استان گلستان - امضای قرارداد تولید چیپست‌های 5G برای بکارگیری در گوشی‌های اقتصادی خبر دادند.

بر اساس گزارش خبرگزاری Yonhap News، سامسونگ و کوالکام قراردادی جدید برای تولید چیپست‌های 5G برای گوشی‌های اقتصادی امضا کرده‌اند. این قرارداد احتمالاً برای تولید چیپست‌های - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر مینودشت استان گلستان - سری ۴ اسنپدراگون منعقد شده - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر مینودشت استان گلستان - که در گوشی‌های 5G مقرون به صرفه به کار خواهند رفت.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر مینودشت استان گلستان

سامسونگ در حال حاضر چندین چیپست 5G برای کوالکام می‌سازد که از جمله آنها می‌توان به چیپست ۸ نانومتری - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر مینودشت استان گلستان - اسنپدراگون ۶۹۰ و همچنین چیپست‌های اسنپدراگون ۷۶۵ و ۷۶۸ با استفاده از فرآیند لیتوگرافی بوسیله اشعه ماوراء بنفش (EUV) اشاره کرد. با توجه به اینکه چیپست‌های سری ۴ اسنپدراگون قرار است برای گوشی‌های ارزان - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر مینودشت استان گلستان - قیمت ساخته شوند، سامسونگ احتمالاً از لیتوگرافی ۸ نانومتری برای تولید آنها استفاده خواهد کرد.

آنطور که در گزارش - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر مینودشت استان گلستان - نوشته شده، اولین محموله از چیپست‌های 5G جدید کوالکام به شرکت‌های شیائومی، اوپو و موتورولا ارسال خواهد شد، بنابراین تولید انبوه چیپست‌های سری ۴ اسنپدراگون به زودی آغاز شده و انتظار می‌رود اولین گوشی‌های مجهز به آنها سال آینده میلادی به بازار عرضه شوند.

سامسونگ در مسابقه تولید چیپست‌های پرچمدار اسنپدراگون برای کوالکام از شرکت تایوانی TSMC شکست خورد، ولی این شکست را با عقد قرارداد با انویدیا برای تولید - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر مینودشت استان گلستان - کارت‌های گرافیک سری RTX 3000 با استفاده از فرآیند ۸ نانومتری جبران کرد. پردازنده Power10 شرکت IBM نیز که اواخر مرداد ماه رونمایی شد توسط سامسونگ تولید می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone