🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سروصدا در حین کار ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل درست نچیدن ظروف ، معیوب بودن پمپ و ... سروصدای زیادی را هنگام کار ظرفشویی بشنویم.
  2. سوال: به چه علت بعد ازاتمام کار داخل ظرفشویی آب جمع می شود؟
    پاسخ: در حالت کلی جمع شدن میزان کمی از آب در ظرفشویی عادی است . اما بیش از اندازه بودن آن می تواند عوامل مختلفی داشته باشد
  3. سوال: چرا آب وارد ظرفشویی من نمی شود؟
    پاسخ: ظرفشویی شما به دلایل مختلفی می تواند آب گیری نکند که نیاز به بررسی و رفع آن توسط تکنسین متخصص وجود دارد.
  4. سوال: چرا آبگیری ظرفشویی من قطع نمی شود؟
    پاسخ: با مشکل در هیدروستات و شیربرقی آب بیش از اندره وارد دستگاه می شود و ممکن از قسمت های مختلف سرازیر شود.
  5. سوال: تعمیرات دستگاه من چه مدت به طول می انجامد؟
    پاسخ: بستگی به ایراد و مشکل دستگاه شما زمان صرف شده برای تعمیرات نیز متفاوت می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27937.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

شارژ کامل باتری گوشی در ۱۳ دقیقه با تکنولوژی سوپر فلش شارژ ویوو [تماشا کنید]

چندی پیش شرکت چینی ویوو تایید کرد که اولین گوشی 5G خود را در جریان کنگره جهانی موبایل شانگهای ۲۰۱۹ که طی هفته آتی در چین برگزار می شود رونمایی خواهد کرد. در حالی که ...

چندی پیش شرکت چینی ویوو تایید کرد که اولین گوشی 5G خود را در جریان کنگره جهانی موبایل شانگهای ۲۰۱۹ که طی هفته آتی در چین برگزار می شود رونمایی خواهد کرد. - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر تربت جام استان خراسان - در حالی که تنها یک هفته تا این رویداد باقی مانده تکنولوژی سوپر فلش شارژ ۱۲۰ واتی رونمایی شد که طبق ادعاهای شرکت سازنده میتواند باتری های ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی گوشی را ظرف تنها ۱۳ دقیقه به صورت کامل شارژ کند.

چندی پیش شیائومی فناوری تازه خود - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر تربت جام استان خراسان - با نام سوپر شارژ توربو ۱۰۰ واتی را معرفی کرد که میتوانست این باتری ها - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر تربت جام استان خراسان - را - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر تربت جام استان خراسان - ظرف ۱۷ دقیقه شارژ کند و حالا تکنولوژی ویوو رکورد تازه ای را به نام خود ثبت کرده است. ویوو همچنین مدعی شده که به لطف تکنولوژی جدید آن یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی ظرف تنها ۵ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ می شود. در نتیجه میتوان فناوری ارائه شده از سوی این برند چینی را پرقدرت ترین و سریع ترین تکنولوژی شارژ در دنیا نامید.

فناوری - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر تربت جام استان خراسان - سوپر فلش شارژ ویوو در پنج دقیقه باتری های ۴ هزار میلی آمپر ساعتی را تا - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر تربت جام استان خراسان - ۵۰ درصد شارژ میکند

اوایل - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر تربت جام استان خراسان - فروردین ماه بود که شرکت ویوو گوشی گیمینگ تازه خود با نام IQOO را معرفی کرد که سریع ترین نرخ شارژ در گوشی های عرضه شده توسط آن را داشت. باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر تربت جام استان خراسان - آن گوشی ظرف تنها ۴۵ دقیقه میتوانست به لطف تکنولوژی شارژ سریع ۴۴ واتی آن به شارژ کامل برسد. در آن زمان ویوو اعلام کرد که این فناوری از نوعی تکنولوژی پمپ شارژ جدید با نرخ تبدیل ۹۷ درصدی در کنار تکنولوژی FCC برای رسیدن به شارژ ۴۴ واتی بهره میگیرد.

در پایان اشاره کنیم که ویوو هنوز از تکنولوژی سوپر فلش شارژ ۱۲۰ واتی خود رونمایی نکرده و حرفی از زمان ارائه انبوه آن در گوشی های هوشمند تولیدی اش به میان نیاورده است. با این حال احتمال می رود که این کمپانی در - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر تربت جام استان خراسان - نیمه دوم سال ۲۰۱۹ گوشی پرچمدار تازه ای را همراه با این فناوری معرفی نماید.

گفته می شود در جریان کنگره جهانی موبایل شانگهای که هفته آینده در چین برگزار می شود علاوه بر گوشی 5G این کمپانی باید منتظر رونمایی رسمی از تکنولوژی سوپر فلش شارژ - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر تربت جام استان خراسان - آن نیز باشیم. این نمایشگاه در روزهای پنجم تا هفتم تیرماه در - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر تربت جام استان خراسان - شانگهای برپا خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone