🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه هزینه تعمیر ظرشویی من قابل پرداخت خواهد بود؟
    پاسخ: شما می توانید هزینه تعمیرات را از هر طریق ممکن اعم از پرداخت با اینرتنت بانک ها و یا به صورت نقدی تصویه کنید.
  2. سوال: لامپ یو ویUV چه کاربردی در ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: لامپ یو وی با استفاده از اشعه فرابنفش به از بین رفتن و ضدعفونی کامل باکتری ها و عوامل میکروبی کمک زیادی می کند.
  3. سوال: موتور اینورتر چه تفاوتی با موتور عادی دارد؟
    پاسخ: موتور اینورتر در ظرفشویی یا دیگر دستگاه هایی که وجود دارد نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی و افزایش کارایی دارد.
  4. سوال: چرا آب از ظرفشویی بیرون می ریزد؟
    پاسخ: با مشکل در هیدروستات و شیربرقی آب بیش از اندره وارد دستگاه می شود و ممکن از قسمت های مختلف سرازیر شود.
  5. سوال: آیا ظرفشویی نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: معمولا نیاز است حداکثر به صورت سالیانه ظرفشویی خود را سرویس کنیم و از ایجاد مشکلات جدی تر که قطعا هزینه های سنگینی به بار خواهند آورد جلوگیری کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27945.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

این عینک هوشمند داده‌های سلامتی گوگل فیت را به صورت زنده نمایش می‌دهد

شرکت کانادایی North به تازگی قابلیت جدیدی را به عینک هوشمند Focals خود اضافه کرده و این پوشیدنی حالا می تواند با نرم افزارهای گوگل فیت و گوگل اسلایدز همگام شده و اطلاعات این اپلیکیشن ...

شرکت کانادایی North به تازگی قابلیت جدیدی را به عینک هوشمند Focals خود اضافه کرده و این - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر فولاد شهر استان اصفهان - پوشیدنی حالا می تواند با نرم افزارهای گوگل فیت و گوگل اسلایدز همگام شده و اطلاعات این اپلیکیشن ها را به صورت زنده - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر فولاد شهر استان اصفهان - به کاربر نمایش دهد.

با پشتیبانی از سرویس گوگل فیت، کاربران می توانند پس از دریافت اپلیکیشن مربوطه، در بخش «Abilities» نرم افزار فوکالز وارد حساب کاربری گوگل خود شوند و از این طریق اطلاعاتی مانند نمودارهای حرکت، ضربان قلب، مسافت، - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر فولاد شهر استان اصفهان - کالری مصرف شده و... - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر فولاد شهر استان اصفهان - را مستقیماً در لنز عینک هوشمند خود مشاهده کنند.

علاوه بر موارد فوق، کاربرانی که از گوشی های اندرویدی استفاده می کنند می توانند مدت زمان استفاده از عینک هوشمند خود در طول روز را هم در اپلیکیشن فوکالز مشاهده نمایند.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر فولاد شهر استان اصفهان

امکان دیگر عینک فوکالز، سینک شدن با اپلیکیشن گوگل اسلایدز است که به کاربر اجازه می دهد علاوه بر کنترل اسلایدهای خود، توضیحات هر اسلاید را در لنز عینک مشاهده کند. چنین قابلیتی به ارائه دهنده اجازه می دهد با استفاده از فناوری واقعیت افزوده، به راحتی مطالب خود را برای حضار بیان کند.

عینک نورث فوکالز در نسخه پایه 599 دلار قیمت دارد

عینک هوشمند North Focals که - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر فولاد شهر استان اصفهان - سال گذشته معرفی شده بود، در ابتدای امر به خاطر طراحی ساده و زیبا مورد - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر فولاد شهر استان اصفهان - تحسین قرار گرفت؛ اما به دلیل عدم وجود قابلیت های کاربردی مناسب و همچنین قیمت 999 دلاری، چندان از آن استقبال نشد. اما حالا با کاهش قیمت - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر فولاد شهر استان اصفهان - مدل پایه به 599 دلار و ارائه ویژگی های جدید، محصول مورد بحث (حداقل در کشورهای پیشرفته) ارزش خرید پیدا کرده است.

گفتنی است نورث فوکالز در رنگ های مختلف و با فریم های متنوعی - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر فولاد شهر استان اصفهان - عرضه می شود و برای افراد عینکی هم امکان سفارش لنز طبی وجود خواهد داشت که همه این موارد، در قیمت نهایی مؤثر بوده و ممکن است رقم پرداختی را به بالای 1000 دلار برساند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر یوسف نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
روز بخیر مرکز شما آیا شهرک فرهنگیان فولاد شهر هم تعمیرات ظرفشویی ویرپول WFO 3T321 P داره
پاسخ: بله در شهرک فرهنگیان شهر فولاد شهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone