🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: خیر ؛ در اغلب موارد شما نیاز به هیچگونه انتقالی نخواهید داشت و تمام تعمیرات در منزل شما قابل انجام خواهد بود.
  2. سوال: شیربرقی در ظرفشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیربرقی قطع و وصل ورود اب به دستگاه است.
  3. سوال: علت طولانی شدن زمان شستشو ظروف چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل تکمیل نشدن قسمت های مختف شستشو ، پایان شستشو به طول بیانجامد که علت آن باید توسط تکنسین های متخصص مشخص و رفع شود.
  4. سوال: عملکرد تایمر ظرفشویی چگونه است و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل مشکل در میکروسئیچ درب اختلال در عملکرد تایمر ایجاد شود . علاوه بر این مکن است مشکل از برد تایمر و یا قطعات دیگری باشد که مشخصا بهتر است بررسی و حل این مشکل را به دست تکنسین های متخصص بسپارید.
  5. سوال: میکروسوئیچ فولوتر(شناور) ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: این قطعه در کف و قسمت پایینی ظرفشویی قرار دارد که انواع مختلف برقی و الکترونیکی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27947.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

پسورد میلیون‌ها نفر در اینترنت هنوز ۱۲۳۴۵۶ است

با اینکه مختصصین امنیت سایبری سالانه به تمامی کاربران هشدار می‌دهند پسور‌دهای آسانی برای پروفایل‌های مختلف خود انتخاب نکنند، باز هم به نظر می‌رسد میلیون‌ها کاربر نمی توانند عبارت پیچیده‌ یا بهتری انتخاب کنند چرا ...

با اینکه مختصصین امنیت سایبری سالانه به تمامی کاربران هشدار می‌دهند پسور‌دهای آسانی برای پروفایل‌های مختلف خود انتخاب نکنند، باز هم به نظر می‌رسد میلیون‌ها کاربر نمی توانند عبارت پیچیده‌ یا - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - بهتری انتخاب کنند چرا که پسورد آنها هنوز رقم ۱۲۳۴۵۶ است.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر زرین شهر استان اصفهان

متخصصین مرکز امنیت سایبری ملی بریتانیا یا NCSC تحقیقات جدیدی را آغاز کردند و طی آن به دیتابیسی از اکانت‌های لو رفته کاربر دسترسی پیدا کرده‌اند. آنها با بررسی این دیتابیس متوجه شدند که ۲۳.۲ میلیون نفر هنوز از پسورد ۱۲۳۴۵۶ برای پروفایلشان استفاده می‌کنند.

پس از - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - این رقم، عبارات qwerty و password به همراه ارقام ۱۲۳۴۵۶۷۹ و ۱۱۱۱۱۱۱ محبوبیت زیادی دارند و بسیاری از کاربران نیز از آنها برای پسورد اکانت خود استفاده - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - کرده‌اند.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر زرین شهر استان اصفهان

این مؤسسه با متخصص یک امنیت سایبری استرالیایی - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - به نام «تروی هانت» همکاری کرده تا - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - درباره‌ی پسورد‌های مختلف کاربران و روند انتخاب ها اطلاعات - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - جدیدی بدست آورد.

هانت اکنون دیتابیس کاملی دارد و کاربران می‌توانند با مراجعه به آن ببینند پسورد انتخابی آنها در این لیست وجود دارد یا خیر. برای مثال طبق دیتابیس این سایت، ۵۷۵ هزار نفر عبارت zxcvbnm - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - را به عنوان پسوردشان انتخاب کرده‌ بودند. شاید در نگاه اول پیدا کردن این عبارت چندان آسان نباشد - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - اما اگر قدری دقت کنید متوجه می‌شوید که در واقع ۷ کاراکتر سمت چپ و پایین صفحه کلید، این عبارت را ساخته است.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر زرین شهر استان اصفهان

علاوه بر این هانت پیشنهاداتی هم راجع به انتخاب پسورد در سایتش ارائه می‌دهد. او باور دارد استفاده از احراز هویت دو مرحله‌ای می‌تواند امنیت زیادی برای پروفایل‌های کاربران فراهم کند.

لو رفتن اطلاعات افراد و سازمان‌ها به مشکلی جدی در دنیای امروز تبدیل شده تا جایی که چندی پیش ایالت کالیفرنیا با تصویب قانون جدیدی استفاده از پسورد ضعیف پیش فرض برای روترها و وب کم ها را ممنوع کرد.

برای حفاظت از اطلاعات خود، بهتر است هر چند وقت یک بار - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - پسورد حساب‌های کاربری خود را تغییر دهید و در این راه استفاده از افزونه‌هایی مثل پسورد منیجر گوگل کروم کمک شایانی به شما خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone