🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: پمپ تخلیه در ظرفشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه پمپ تخلیه همان طور که از اسم آن مشخص است تخلیه به موقع آب دستگاه می باشد.
  2. سوال: آیا امکان تعمیر در منزل وجود دارد؟
    پاسخ: بله ؛ به جز موارد خطرناک و جدی که ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد کند همه تعمیرات و خدمات در نهایت امکان در منزل شما انجام خواهد گرفت.
  3. سوال: علت تمیز نشستن ظرف ها در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: مشکل در پمپ و موتور ظرفشویی ، گرم نبودن آب ، نحوه قراردهی اشتباه ظروف و ... از عوامل این مشکل هستند.
  4. سوال: آیا برای تماس با تکنسین باید مجدد با شرکت تماس بگیرم؟
    پاسخ: خیر ، نهایتا بعد از یک ساعت از ثبت سفارش تکنسین خود با شما تماس خوهد گرفت و هماهنگی های لازم را انجام خواهد داد.
  5. سوال: چرا آبگیری ظرفشویی من قطع نمی شود؟
    پاسخ: خرابی شیر برقی در ظرفشویی مهمترین عامل این مشکل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27950.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی از مارمولک دریایی؛ قایق خودران و پنهانکار ارتش چین

ارتش چین به تازگی از نوعی قایق خودران دوزیست (با توانایی حمله آبی-خاکی) رونمایی کرده که «مارمولک دریایی» نام گرفته است. قایق نظامی مورد بحث به عنوان یک ابزار جنگی خودران، توانایی شلیک موشک های ...

ارتش چین به تازگی از نوعی قایق خودران دوزیست (با توانایی حمله آبی-خاکی) رونمایی کرده که «مارمولک دریایی» نام گرفته است.

قایق نظامی - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - مورد بحث به عنوان یک ابزار جنگی خودران، توانایی شلیک موشک های ضد هوایی و ضد کشتی - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - را داشته و از یک جفت مسلسل نیز بهره می برد. شرکت ووچانگ زیرمجموعه صنایع کشتی سازی چین (CSIC) مسئول طراحی و تولید مارمولک دریایی بوده است.

قایق چینی‌ها با سرعت - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - بیش از 90 کیلومتر در ساعت به صورت پنهانکار حرکت می‌کند

بر اساس اطلاعات منتشر شده، قایق خودران چینی ها برای استفاده در عملیات های آبی-خاکی توسعه یافته و می تواند در ترکیب با - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - کشتی های خودران و پهپادها، مثلث مرگباری را تشکیل دهد. این ابزار جنگی با طول 12 متر، به یک موتور هیدروجت دیزلی مجهز شده که می تواند مارمولک دریایی را با سرعت 92 کیلومتر بر ساعت (با حفظ ویژگی های پنهانکارانه) در آب حرکت دهد و با استفاده - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - از مخزن سوخت داخلی، شعاع عملیاتی فوق العاده 1200 کیلومتری را رقم بزند.

تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر گنبد کاووس استان گلستان
مارمولک - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - دریایی ارتش چین

قایق پنهانکار ارتش - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - چین پس از نزدیک شدن به خشکی، چهار شنی کوچک را باز - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - کرده و با سرعت 20 کیلومتر در ساعت روی سطوح مختلف حرکت می کند. جالب است بدانید - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - که مارمولک چینی علاوه بر قابلیت مسیریابی خودکار، امکان کنترل توسط ماهواره را هم داشته و البته تمام فرمان های درگیری و شلیک آن توسط کاربر انسانی و با دستور فرماندهان انجام خواهد شد.

در کنار مسیریابی و تسلیحات، قایق دوزیست مورد بحث به یک سیستم رصد محیطی الکترواپتیکال و سنسورهای راداری مجهز شده و می تواند در مناطق ساحلی تا 8 ماه - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - به صورت نیمه آماده مستقر بماند.

گفتنی است ارتش چین نیز مانند سایر ارتش های پیشرفته جهان، به دنبال استفاده از پهپاد، - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ربات و ابزارهای جنگی خودران بوده تا بتواند علاوه بر افزایش کارایی، تلفات نیروهای خودی را هم به حداقل برساند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone