🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای استفاده از ظرفشویی حتما باید از شوینده های مخصوص استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله قطعا در کیفیت شستشو شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.
  2. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من ظروف را خشک نمی کند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل عدم تخلیه کامل آب که به دلیل خرابی پمپ و ترموستات به وجود می آید این مشکل رخ دهد.
  3. سوال: چرا آب درون ظرفشویی باقی می ماند؟
    پاسخ: مسدود شدن راه خروجی آب ، مشکل در پمپ تخلیه ، مسدود شدن فیلتر های ظرفشوییی و... از عوامل این اتفاق هستند.
  4. سوال: چرا آب وارد ظرفشویی من نمی شود؟
    پاسخ: ظرفشویی شما به دلایل مختلفی می تواند آب گیری نکند که نیاز به بررسی و رفع آن توسط تکنسین متخصص وجود دارد.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27939.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

دوربین چرخشی ذنفون ۶ ایسوس چقدر مقاوم است؟ [تماشا کنید]

در عرصه ساخت تلفن های هوشمند سال هاست که ایسوس به حاشیه رانده شده است اما پرچمدار جدید این کمپانی بار دیگر فرصتی را برای آن فراهم نمود تا نامش را بر سر زبان ها ...

در عرصه ساخت تلفن های هوشمند سال هاست که ایسوس به حاشیه رانده شده است اما پرچمدار جدید این کمپانی بار دیگر فرصتی را برای آن فراهم نمود تا نامش را بر سر زبان ها بیاندازد.

ایسوس ذنفون - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کامیاران استان کردستان - ۶ مجموعه از جدیدترین امکانات پرچمداران را با خود به - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کامیاران استان کردستان - ارمغان آورده است اما مهم ترین ویژگی آن را میتوان دوربین چرخشی اش دانست هرچند که مکانیزم موتوری منحصربفرد این دوربین نگرانی هایی را از بابت میزان دوامش در نظر کاربران ایجاد کرده است.

خوشبختانه - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کامیاران استان کردستان - زک نلسون از کانال یوتیوب JerryRigEverything در تازه ترین ماجراجویی خود بر آن شد تا با تست مقاومت ذنفون ۶ ایسوس به کلیه نگرانی ها در این رابطه پاسخ دهد.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کامیاران استان کردستان

با در نظر داشتن اینکه هدف اصلی از انجام این تست ها بررسی مقاومت دوربین دستگاه است شاید باقی بخش های مرسوم تست دوام در رابطه با ذنفون ۶ کمی خسته کننده به نظر بیاید خصوصا اینکه در این مراحل اتفاق خاصی برای آن رخ نداده است. لذا از - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کامیاران استان کردستان - ارائه جزئیات بیشتر در این باره خودداری می کنیم و صرفا اشاره میکنیم که خوشبختانه ذنفون ۶ موفق شد کلیه تست های خراش، آتش و خمیدگی را با موفقیت پشت سر بگذارد.

اما در مرحله تست ساختار موتوری و لولایی دوربین گوشی هم شرایط به همین نحو بود؛ به بیان دیگر دوربین ذنفون ۶ ایسوس در شکنجه های نلسون خوب مقاومت کرد و همچنان کارایی - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کامیاران استان کردستان - خود را حفظ نمود. البته به نظر می رسد که - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کامیاران استان کردستان - وقتی گوشی به پشت روی سطحی قرار داده می شود باز شدن ساختار مکانیکی دوربین کمی با مشکل روبروست که با توجه به تناوب پایین این مورد استفاده به نظر نمی رسد این ضعف برای کاربران دردسر ساز شود. اگر هم گوشی را از ارتفاعی مشخص - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کامیاران استان کردستان - بیاندازید دوربین به سرعت به داخل محفظه اش می رود تا از آسیب های احتمالی در امان بماند.

ذنفون ۶ ایسوس - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کامیاران استان کردستان - گرچه یک گوشی به شدت با دوام است اما یک نقطه ضعف مهم هم دارد. از آنجایی تعداد قطعات متحرک در بدنه این گوشی زیاد هستند شرکت سازنده نتوانسته بدنه - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کامیاران استان کردستان - ای مقاوم در برابر آب و گرد و غبار برایش بسازد. با این حال اما شرکت سازنده یک - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کامیاران استان کردستان - قاب شفاف ویژه را برای این گوشی طراحی کرده تا در چنین شرایطی از آن استفاده نمایید هرچند که این قاب هم حداقل حفاظت لازم را از آب و گرد و غبار برای آن فراهم می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone