🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خرابی ظرفشویی من بعد از تعمیرات شامل هزینه خواهد بود؟
    پاسخ: اگر خرابی دستگاه شما مربوط به همان تعمیراتی باشد که قبلا انجام شده تعمیرات مجدد آن شامل هیچ هزینه ای نخواهد بود.
  2. سوال: چه میزان گارانتی و یا ضمانت تعمیرات وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: تمامی خدمات و تعمیراتی که از طرف شرکت ما صورت گیرد دارای 90 روز ضمانت خواهد بود.
  3. سوال: آیا ظرفشویی نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: معمولا نیاز است حداکثر به صورت سالیانه ظرفشویی خود را سرویس کنیم و از ایجاد مشکلات جدی تر که قطعا هزینه های سنگینی به بار خواهند آورد جلوگیری کنیم.
  4. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: آیا لاستیک ظرفشویی را باید تعویض کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت عدم تعویض طولانی مدت پوسیدگی و خرابی آن را به دنبال درد که سبب نشت آب از اطراف در می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27934.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

توییتر پشتیبانی از تگ جغرافیایی را حذف می‌کند

توییتر در نظر دارد امکان تگ محلی خاص در حین یادداشت توییت‌ها را متوقف کند؛ این شرکت دلیل این تصمیم را عدم استفاده‌ی کاربران از ویژگی یاد شده اعلام کرده است. یکی از پرکاربرترین شبکه‌های ...

توییتر در نظر دارد امکان تگ محلی خاص در حین یادداشت توییت‌ها را متوقف کند؛ این شرکت دلیل این تصمیم را - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر زرین شهر استان اصفهان - عدم استفاده‌ی کاربران از ویژگی یاد شده اعلام کرده است. یکی از پرکاربرترین شبکه‌های مجازی دنیا در توییتی اعلام کرد - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر زرین شهر استان اصفهان - که از آنجایی که کاربران بسیار کمی از ویژگی جئو تگ یا تگ جغرافیایی استفاده می‌کنند قصد دارد تا پشتیبانی از آن را متوقف کند. یکی دیگر از دلایل توییتر برای حذف این ویژگی ساده تر شدن تجربه‌ی کاربری عنوان شده است.

البته کاربران - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر زرین شهر استان اصفهان - هنوز قادرند تا محل عکس‌های مختلفی که در توییتر درج می‌کنند را مشخص کنند. بنابر گزارش وبسایت TechCrunch کاربران همچنان می‌توانند مکان - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر زرین شهر استان اصفهان - دقیقی که از آن جا توییت را ارسال کرده‌اند را با استفاده از سرویس‌های Yelp و FourSquare - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر زرین شهر استان اصفهان - اعلام کنند.

وقتی توییتر این ویژگی را برای اولین - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر زرین شهر استان اصفهان - بار در سال ۲۰۰۹ به پلتفرمش اضافه کرد، هدف‌های بزرگی را در سر می‌پروراند و تصور می‌کرد بسیاری از کاربرانش علاقه داشته باشند تا توییت‌ها را بر اساس مکان و محل جغرافیایی افراد بررسی کنند.

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر زرین شهر استان اصفهان

اما با گذشت زمان و - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر زرین شهر استان اصفهان - فراگیر شدن هشتگ‌ها، مشخص شد کاربران ترجیح می‌دهند برای موضوعات مختلف و حتی رویداد‌هایی نظیر کنسرت‌ها از هشتگ‌ها استفاده کنند. از طرفی دیگر وجود چنین امکانی در پلتفرم توییتر ممکن است منجر به استفاده‌ی تصادفی افراد و نقض حریم خصوصی آن‌ها شود.

نکته‌ی جالب توجه در رابطه با اقدامات - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر زرین شهر استان اصفهان - توییتر این است که این پلتفرم سال‌هاست مشغول به فعالیت است - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر زرین شهر استان اصفهان - اما علی رغم درخواست مکرر کاربرانش مبنی بر ایجاد دکمه‌ی Edit یا ویرایش، هنوز چنین امکانی را به اپلیکیشن خود اضافه - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر زرین شهر استان اصفهان - نکرده است. شاید رویکرد جدید توییتر مبنی بر حذف ویژگی‌های بی فایده مثل جئوتگ یک - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر زرین شهر استان اصفهان - خبر خوب باشد - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر زرین شهر استان اصفهان - تا امید به ایجاد تغییر و تحولات کاربردی‌تر -همانند اضافه شدن دکمه‌ی ویرایش به توییتر- بیشتر از گذشته شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone