🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن و روشن نشدن دستگاه من چیست؟
    پاسخ: نقص فنی در مدار ها و فیوز های ، خرابی سیم های برق و یا اختلال در عملکرد میکروسوئیچ درب میتواند باعث روشن نشدن دستگاه شود.
  2. سوال: چرا در ظرفشویی من باز نمی شود؟
    پاسخ: مشکل در میکروسوئیچ درب ، قفل در ، فعال بودن قفل کودک و .... از عوامل این مشکل هستند.
  3. سوال: چرا ظرفشویی در دقایق خاصی از شستشو متوقف می شود؟
    پاسخ: ممکن است در حین کار مشکلات مختلفی باعث جلوگیری از ادامه کارکردن دستگاه شود که این مشکلات باید توسط تکنسین شناسایی و رفع شود.
  4. سوال: دلیل عدم وجود آب در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلفی در عدم آبگیری ظرفشویی تاثیرگذارند از جمله این مشکلات می توان به خرابی شیر برقی، خرابی سنسور آب ، خرابی سوئیچ شناور و ... اشاره کرد.
  5. سوال: میکروسوئیچ ماشین ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک قطعه ساده و بسیار پر اهمیت است که قبل از بسته شدن در اجازه شروع کار را به دستگاه نخواهد داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27943.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

نگاهی به لپتاپ PS42 از سری پرستیژ MSI؛ قلبی پرقدرت در بدنه‌ای خوش‌ساخت

لپ‌تاپ ام اس آی PS42 از معدود لپ‌تاپ‌هایی است که ضمن داشتن بدنه‌ای زیبا و باریک، قدرت پردازشی بالایی ارائه می‌کند؛ به‌طوری که شاید بتوان آن را در زمره محصولات گیمینگ نیز جای داد. اولین ...

لپ‌تاپ ام اس آی PS42 از - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر جویبار استان مازندران - معدود لپ‌تاپ‌هایی است که ضمن داشتن بدنه‌ای زیبا و باریک، قدرت پردازشی بالایی ارائه می‌کند؛ به‌طوری که شاید بتوان آن را - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر جویبار استان مازندران - در زمره محصولات گیمینگ نیز جای داد.

اولین چیزی که با دیدن این ام اس آی - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر جویبار استان مازندران - PS42 به ذهن کاربر خطور می‌کند، طراحی - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر جویبار استان مازندران - چشمگیر و بدنه‌ی زیبای این محصول است. این لپ‌تاپ بسیار باریک بوده و ضخامت آن تنها 15.9 میلی‌متر است. همین امر سبب می‌شود تا در اولین نگاه، بتواند نظر شما را به خود جلب کند. وزن دستگاه - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر جویبار استان مازندران - نیز تنها حدود 1.19 کیلوگرم - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر جویبار استان مازندران - است که آن را برای افرادی که مدام در سفر - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر جویبار استان مازندران - هستند یا نیاز به جابه‌جایی زیاد لپ‌تاپ دارند، به گزینه‌ای عالی تبدیل می‌کند.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر جویبار استان مازندران

درباره سخت‌افزار این محصول نیز می‌توان به - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر جویبار استان مازندران - پردازنده‌ نسل هشتم Intel Core i7، رم 16 گیگابایتی DDR4-2666 و کارت‌های گرافیک - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر جویبار استان مازندران - انویدیا جی فورس اشاره کرد. نسخه‌های مختلف این لپ‌تاپ از مدل‌های گوناگون گرافیک بهره‌مند هستند که نسخه وارد شده به بازار ایران (PS42 8RB) دارای کارت گرافیک GeForce MX150 با دو گیگابایت حافظه GDDR5 است.

نمایشگر این محصول نیز یک صفحه 14 اینچی از نوع IPS و با رزولوشن Full HD است که برای مصارف گوناگون کاملاً کافی به نظر می‌رسد. انتخاب این نوع صفحه نمایش، تاثیر به سزایی در مصرف بهینه باتری لپ‌تاپ گذاشته؛ به‌گونه‌ای که با لپ‌تاپ ام اس آی - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر جویبار استان مازندران - PS42 قادر خواهید بود با یک بار شارژ کامل باتری - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر جویبار استان مازندران - 50 وات‌ساعتی آن، تا 10 ساعت از برق شهری بی‌نیاز باشید.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر جویبار استان مازندران

امروزه جهت سرعت بخشیدن به کارایی الترابوک‌ها، در کمتر مدلی از هارددیسک‌های مکانیکی استفاده می‌شود و این قطعه جای خود را به درایوهای SSD داده است. لپ‌تاپ ام اس آی PS42 نیز مجهز به ‌اس‌اس‌دی 512 گیگابایتی از نوع NVMe PCIe Gen3 مبتنی بر رابط M.2 است که ظرفیت و سرعت خوبی را برای ذخیره‌سازی فایل‌ها در اختیار کاربر می‌گذارد.

این لپ‌تاپ بر خلاف برخی الترابوک‌های دیگر، از درگاه‌های جانبی کاملی برخوردار است. دو پورت USB 3.1 Type-C و دو پورت USB 3.1 Type-A از جمله این درگاه‌ها هستند. علاوه بر این، PS42 از یک کارت‌خوان، یک درگاه HDMI (با رزولوشن 4K و نرخ رفرش 30 هرتز)، وای‌فای ac و بلوتوث نسخه 4.2 نیز بهره‌مند است. یک سنسور اثر انگشت نیز در قسمت تاچ‌پد این لپ‌تاپ وجود دارد که می‌تواند امنیت شما را برای ورود به سیستم‌عامل افزایش داده و جایگزین رمز عبور شود.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر جویبار استان مازندران

نمایشگر این لپ‌تاپ مجهز به فناوری اختصاصی ام‌اس‌آی با نام True Color است که امکان تنظیم دمای رنگ و انتخاب نوع نمایش تصویر را بر اساس پروفایل‌های مختلف به - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر جویبار استان مازندران - کاربر می‌دهد. یکی از کاربردی‌ترین پروفایل‌های این فناوری، قابلیت Anti-Blue است که با کاهش نور آبی صفحه، از خستگی چشم و سردرد کاربران در استفاده‌های طولانی‌مدت جلوگیری می‌کند.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر جویبار استان مازندران

بهره‌مندی از استاندارد نظامی MIL-STD 810G نیز تضمین‌بخش کیفیت و دوام این محصول است. در پایان باید گفت این لپ‌تاپ انتخاب بسیار مناسبی برای افرادی است که قصد دارند یک لپ‌تاپ - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر جویبار استان مازندران - زیبا، پرقدرت و با قابلیت حمل بالا داشته باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره لپ‌تاپ‌های مختلف MSI می‌توانید به صفحه فارسی اینستاگرام MSI مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر انارام نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
بچه ها یه سایت تعمیر لوازم خانگی بهتون معرفی میکنم *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone