🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر الوند استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر الوند استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر ظرفشویی من نیاز به زمان زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در اسرع وقت و در کوتاه ترین حالت ممکن دستگاه شما را تعمیر و تحویل خواهند داد.
  2. سوال: آیا باید هزینه زیادی صرف ظرفشویی خود کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات هر دستگاه بسته به نوع خدمات و ایراد های آن کاملا نتفاوت می باشد.
  3. سوال: هزینه این تعمیرات را چگونه می توانم پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما می توانید هزینه تعمیرات را از هر طریق ممکن اعم از پرداخت با اینرتنت بانک ها و یا به صورت نقدی تصویه کنید.
  4. سوال: آیا برای مراجعه تعمیرکار نیاز به هماهنگی وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ، نهایتا بعد از یک ساعت از ثبت سفارش تکنسین خود با شما تماس خوهد گرفت و هماهنگی های لازم را انجام خواهد داد.
  5. سوال: شیربرقی در ظرفشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیربرقی قطع و وصل ورود اب به دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14264.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی روی فناوری شارژ سریع با استفاده از صدا کار می‌کند

شیائومی ایده خلاقانه‌ای را برای شارژ دستگاه‌های الکترونیکی دنبال می‌کند. چینی‌ها ظاهرا روی توسعه فناوری شارژ سریع کار می‌‌کنند که از امواج صوتی برای شارژ گوشی‌های هوشمند و سایر تجهیزات الکترونیکی استفاده می‌کند. مستندات مربوط ...

شیائومی ایده خلاقانه‌ای - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر الوند استان زنجان - را برای شارژ دستگاه‌های الکترونیکی دنبال می‌کند. چینی‌ها ظاهرا روی توسعه فناوری شارژ سریع کار می‌‌کنند که از امواج صوتی برای شارژ گوشی‌های هوشمند و سایر تجهیزات الکترونیکی استفاده - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر الوند استان زنجان - می‌کند.

مستندات مربوط به پتنت ثبت شده شیائومی نشان می‌دهد چینی‌ها روی فناوری شارژ سریع از طریق صدا با نام  - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر الوند استان زنجان - «Sound Charging» کار می‌کنند. این پتنت در اداره مالکیت معنوی چین (CNIPA) ثبت شده است. بی‌شک چنین فناوری می‌تواند بسیار متفاوت و البته هیجان‌انگیز باشد.

تاکنون - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر الوند استان زنجان - پتنت‌های مختلفی در مورد فناوری - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر الوند استان زنجان - شارژ سریع به ثبت رسیده ولی این راهکار ابتکاری و خلاقانه تفاوت زیادی با بقیه آنها دارد. با وجودی که توسعه چنین فناوری ممکن - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر الوند استان زنجان - است سال‌ها زمان ببرد تا به واقعیت - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر الوند استان زنجان - تبدیل شود، اما ایده - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر الوند استان زنجان - پشت آن بسیار جالب توجه است. در مستندات مربوط به پتنت به این موضوع اشاره شده که دستگاه‌های مجهز به فناوری شارژ سریع از طریق صدا، مجهز به ابزاری - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر الوند استان زنجان - خواهند شد که می‌تواند صدا را در قالب انرژی ذخیره کند.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر الوند استان زنجان

در واقع این ابزار صدا را جمع‌آوری می‌کند و انرژی صوت را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کند که از این انرژی می‌توان برای شارژ دستگاه‌ استفاده کرد. در واقع امواج صوتی ابتدا به ارتعاش مکانیکی تبدیل می‌شوند، سپس جریان متناوب تولید شده به جریان مستقیم تبدیل می‌شود. در این صورت می‌توان از این انرژی تبدیل شده برای شارژ دستگاه بدون نیاز به پریز برق استفاده کرد.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر الوند استان زنجان

برخی فعالان بازار بعد از انتشار این خبر، فناوری توصیف شده توسط شیائومی را بلندپروازانه خواندند. این افراد می‌گویند چنین فناوری در خوشبینانه‌ترین حالت در ابتدای راه قرار دارد و زمانی زیادی لازم است تا با تلاش مستمر بتوان چنین ایده‌ای را در واقعیت اجرایی کرد و به حالت تجاری درآورد.

حال باید منتظر ماند و دید - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر الوند استان زنجان - شیائومی می‌تواند ایده خلاقانه خود را در عمل به اجرا درآورد یا این ایده در حد پتنت ثبت شده باقی خواهد ماند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone