🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اسالم استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین ها لوازم کافی و تخصصی برای تعمیرات را به همراه خواهند داشت؟
    پاسخ: بله قطعات و لوازم احتمالی که مورد استفاده دستگاه شما قرار گیرد را همراه خود خواهند داشت که در صورت نیاز تعویض یا تعمیر لازم را انجام دهند.
  2. سوال: آیا تعمیرات ظرفشویی من با تخصص کافی همراه خواهد بود؟
    پاسخ: بله تعمیرات شما زیر نظر متخصصین مجرب ما بدون کوچکترین خطا انجام خواهد پذیرفت.
  3. سوال: آیا برای مراجعه تعمیرکار نیاز به هماهنگی وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ، نهایتا بعد از یک ساعت از ثبت سفارش تکنسین خود با شما تماس خوهد گرفت و هماهنگی های لازم را انجام خواهد داد.
  4. سوال: چرا آبگیری ظرفشویی من قطع نمی شود؟
    پاسخ: با مشکل در هیدروستات و شیربرقی آب بیش از اندره وارد دستگاه می شود و ممکن از قسمت های مختلف سرازیر شود.
  5. سوال: آیا استفاده از شوینده های معمولی اختلالی در عملکرد ظرفشویی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بله ؛ شما باید ازشوینده های مخصوص ظرفشویی استفاده کنید در غیر اینصورت قطعا شاهد تمیز شدن ظروف خود نخواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14266.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

کلاب هاوس به‌طور تصادفی از توسعه قابلیت چت متنی خبر داد

بعضی از کاربران کلاب هاوس اخیرا به‌صورت موقت با قابلیت جدیدی در این اپلیکیشن مواجه شده‌اند که احتمالا امکان چت متنی میان افراد را فراهم خواهد کرد. قابلیت چت با کاربران که ظاهرا «Backchannel» نام ...

بعضی از کاربران کلاب هاوس اخیرا به‌صورت موقت با قابلیت جدیدی در این اپلیکیشن مواجه شده‌اند که احتمالا امکان چت متنی میان افراد را فراهم خواهد کرد. قابلیت چت با کاربران که ظاهرا «Backchannel» نام دارد، بالاخره اجازه می‌دهد افراد با هم گفتگوی خصوصی یا گروهی داشته باشند.

بر اساس توییت چند کاربر در توییتر، ویژگی «بک‌چنل» ظاهرا ابزاری برای چت متنی میان کاربران است. کلاب هاوس هنوز رسما به این ویژگی اشاره نکرده و صفحه‌ای که برای برخی کاربران نشان داده شده هم صرفا یک صفحه خالی بوده است. بنابراین به نظر می‌رسد که قابلیت مذکور در فاز توسعه قرار داشته باشد. تنها چیزی که در این رابطه می‌دانیم چیزی است که «پاول دیویسن»، مدیرعامل کلاب هاوس قبلا به آن اشاره کرده بود:

«فکر می‌کنم افراد زیادی هستند که از کانال‌های پشتی پیام خصوصی استفاده می‌کنند. افراد زیادی هستند که می‌خواهند روابط دوستانه خود را عمیق‌تر - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اسالم استان گیلان - کرده و کارهای بیشتری انجام دهند. فکر می‌کنم ما هم باید چنین قابلیتی داشته باشیم.»

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اسالم استان گیلان

هم‌بنیان‌گذار کلاب هاوس گفته - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اسالم استان گیلان - بود که افزودن این ویژگی به نحوی که با هدف این اپلیکیشن سازگار باشد، امر ساده‌ای نخواهد بود و یک شبه اتفاق نمی‌افتد. او همچنین مشخص نکرد که هدف کلاب هاوس توسعه قابلیتی برای - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اسالم استان گیلان - چت خصوصی است یا قصد دارند چت گروهی را در اختیار کاربران قرار دهند.

کلاب هاوس در واکنش به گزارش حاضر فرضیه توسعه قابلیت چت را رد نکرد و گفت:

«کلاب هاوس به‌عنوان بخشی از فرآیند ساخت محصول خود به‌طور مرتب قابلیت‌های بالقوه را کشف و آزمایش می‌کند. این قابلیت‌ها گاهی اوقات به بخشی از اپلیکیشن تبدیل می‌شوند و گاهی اوقات نه. درباره قابلیت‌های بالقوه اظهارنظر نمی‌کنیم.»

مشخص نیست که چند نفر به صفحه بک‌چنل دسترسی پیدا کرده‌اند، ولی افرادی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اسالم استان گیلان - که این صفحه را دیده‌اند هم فقط برای مدت کوتاهی به آن دسترسی داشته‌اند. حالا باید منتظر بمانیم تا ببینیم ویژگی چت خصوصی یا شاید هم چت گروهی بالاخره چه زمانی رسما به کلاب هاوس، شبکه اجتماعی محبوب این روزها اضافه می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هورآفرین نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام حالتون خوبه؟ اطراف ناورود اسالم کار انجام میدید
پاسخ: بله در ناورود شهر اسالم خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone