🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کمیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کمیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت باز نشدن درب ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: در هنگام کارکردن و یا حتی در زمان خاموش بودن دستگاه امکان باز نشدن درب ظرفشویی به دلایل مختلفی وجود دارد که با حضور تکنسین متخصص در کمترین زمان قابل حل خواهد بود.
  2. سوال: دلیل عدم وجود آب در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ظرفشویی شما به دلایل مختلفی می تواند آب گیری نکند که نیاز به بررسی و رفع آن توسط تکنسین متخصص وجود دارد.
  3. سوال: به چه علت بعد ازاتمام کار داخل ظرفشویی آب جمع می شود؟
    پاسخ: در حالت کلی جمع شدن میزان کمی از آب در ظرفشویی عادی است . اما بیش از اندازه بودن آن می تواند عوامل مختلفی داشته باشد
  4. سوال: آیا تکنسین ها لوازم کافی و تخصصی برای تعمیرات را به همراه خواهند داشت؟
    پاسخ: بله قطعات و لوازم احتمالی که مورد استفاده دستگاه شما قرار گیرد را همراه خود خواهند داشت که در صورت نیاز تعویض یا تعمیر لازم را انجام دهند.
  5. سوال: تعمیرات دستگاه من چه مدت به طول می انجامد؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در اسرع وقت و در کوتاه ترین حالت ممکن دستگاه شما را تعمیر و تحویل خواهند داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14259.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

چگونه لایه‌های فتوشاپ را در فایل‌های مختلف کپی کنیم؟

فتوشاپ به عنوان محبوب‌ترین ابزار ویرایش تصویر در سیستم‌عامل‌های مک و ویندوز شناخته می شود که قابلیت‌های بسیاری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کپی کردن لایه‌های فتوشاپ میان فایل‌های مختلف یکی از همین ویژگی‌ها ...

فتوشاپ به عنوان محبوب‌ترین ابزار ویرایش تصویر در سیستم‌عامل‌های مک و ویندوز شناخته می شود که قابلیت‌های بسیاری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کپی کردن لایه‌های فتوشاپ میان فایل‌های مختلف - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کمیجان استان مرکزی - یکی از همین ویژگی‌ها است که می‌تواند در زمان کاربر صرفه‌جویی بسیاری به عمل آورد. اما امکان کپی لایه‌ها چگونه کار می‌کند و برای انجام آن چه مراحلی را باید طی کنیم؟

قابلیت درگ اند دراپ (Drag and Drop یا کشیدن و رها کردن) در قسمت‌های مختلفی - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کمیجان استان مرکزی - از فتوشاپ مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کمیجان استان مرکزی - از آسان‌ترین راه‌ها برای کپی کردن لایه‌ها میان فایل‌های مختلف، استفاده از همین قابلیت است. - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کمیجان استان مرکزی - برای شروع هر دو فایل خود را درون محیط فتوشاپ باز کنید تا دو تب جداگانه برای هر کدام داشته باشید.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کمیجان استان مرکزی

در منوی بالایی فتوشاپ مسیر Window و سپس - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کمیجان استان مرکزی - Arrange را طی کنید و در نهایت گزینه 2up Vertical را انتخاب نمایید. اکنون هر دو فایل باز شده، در دو تب مجزا اما کنار یک دیگر قابل مشاهده خواهند بود. 

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کمیجان استان مرکزی

اکنون تبی که می‌خواهید از آن لایه مورد نظر را کپی کنید انتخاب نمایید. - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کمیجان استان مرکزی - در پنل مربوط به لایه‌ها (Layers) که در سمت راست پنجره فتوشاپ قابل مشاهده است، لایه مد نظر را انتخاب کرده و سپس به تب فایل دوم بکشید. اگر - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کمیجان استان مرکزی - به صورت پیش‌فرض نمی‌توانید پنل لایه‌ها را مشاهده کنید با رفتن به مسیر Window و سپس Layers می‌توانید امکان فعال کردن مجدد آن را داشته باشید.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کمیجان استان مرکزی

اکنون اگر روی تب مربوط به فایل دوم - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کمیجان استان مرکزی - کلیک کنید، متوجه خواهید شد که لایه مد نظر به لیست لایه‌های موجود در فایل اضافه شده است. 

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کمیجان استان مرکزی

کپی کردن لایه‌ها به وسیله قابلیت Duplicate

در کنار استفاده از قابلیت درگ اند دراپ، روش‌های متعدد دیگری نیز برای کپی کردن لایه‌های فتوشاپ وجود دارد. یکی از همین متدها، - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کمیجان استان مرکزی - استفاده از قابلیت Duplicate Layers است. برای شروع همانند قسمت قبلی، هر دو فایل خود را درون محیط فتوشاپ باز کنید. - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کمیجان استان مرکزی - اکنون به فایلی که لایه مورد نظر در آن قرار دارد، بروید. - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کمیجان استان مرکزی - در پنل Layers، روی لایه مد نظر راست کلیک کنید و سپس گزینه Duplicate Layers را انتخاب نمایید.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کمیجان استان مرکزی

در پنجره جدید باز - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کمیجان استان مرکزی - شده و در قسمت Destination، روی منوی روبه‌روی Document کلیک کنید و از گزینه‌های پدیدار شده، فایل مقصد را انتخاب نمایید. در پایان روی کلید OK کلیک کنید. 

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کمیجان استان مرکزی

اکنون لایه انتخاب شده در فایل دوم نیز قابل دسترس خواهد بود. 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone