🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر در ظرفشویی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: از ورود مواد غذایی به پمپ تخلیه جلوگیری می کند و جلوی انسداد قطعات مختلف در دستگاه را می گیرد.
  2. سوال: اگر دستگاه من مجدد خراب شود چه میزان هزینه باید پرداخت کنم ؟
    پاسخ: در صورت مشکل و خرابی مجدد دستگاه شما اگر این ایراد ناشی از تعمیرات و خدمات ما باشد مجددا تا 90 کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهد شد.
  3. سوال: آیا تعمیرکار به هنگام مراجعه قطعات و لوازم مورد نیاز را خواهد داشت؟
    پاسخ: بله قطعات و لوازم احتمالی که مورد استفاده دستگاه شما قرار گیرد را همراه خود خواهند داشت که در صورت نیاز تعویض یا تعمیر لازم را انجام دهند.
  4. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من روشن نمی شود؟
    پاسخ: نقص فنی در مدار ها و فیوز های ، خرابی سیم های برق و یا اختلال در عملکرد میکروسوئیچ درب میتواند باعث روشن نشدن دستگاه شود.
  5. سوال: آیا ظرفشویی نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: معمولا نیاز است حداکثر به صورت سالیانه ظرفشویی خود را سرویس کنیم و از ایجاد مشکلات جدی تر که قطعا هزینه های سنگینی به بار خواهند آورد جلوگیری کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14257.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

آلمان درباره رفتارهای ضدرقابتی اپل در زمینه اپ استور، خدمات و محصولات تحقیق می‌کند

سازمان اتحادیه فدرال آلمان امروز اعلام کرد که پرونده‌ای را علیه اپل به جریان می‌اندازد تا درباره رفتارهای ضدرقابتی این شرکت در اپ استور و خدمات و محصولات آن تحقیق کند. این سازمان آلمانی امروز ...

سازمان اتحادیه فدرال آلمان امروز اعلام کرد که پرونده‌ای را علیه اپل به جریان می‌اندازد تا درباره رفتارهای ضدرقابتی این شرکت در اپ استور و خدمات و محصولات آن تحقیق کند.

این سازمان آلمانی امروز با انتشار یک بیانیه خبری گفت تحقیقات آن‌ها مشخص می‌کند که این غول فناوری آمریکایی از طریق اکوسیستم خود بر بازار سیطره دارد و می‌تواند صحنه رقابت را برای سایر شرکت‌ها دشوار کند یا نه. مدیر سازمان اتحادیه فدرال آلمان گفت:

«حالا بررسی خواهیم کرد تا ببینیم اپل با سیستم عامل انحصاری iOS اکوسیستمی دیجیتالی برای آیفون ساخته که در چند بازار گسترش یافته باشد یا - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر اصفهان استان اصفهان - نه. اپل تبلت، کامپیوتر و محصولات - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر اصفهان استان اصفهان - پوشیدنی می‌سازد و خدمات متنوعی را برای این دستگاه‌ها ارائه می‌کند. این شرکت فناوری علاوه بر تولید محصولات سخت‌افزاری گوناگون، اپ استور، آی‌کلاود، اپل‌کر، اپل موزیک، اپل آرکید، اپل تی‌وی و محصولات دیگری را از طریق کسب و کار خدمات خود ارائه می‌کند. ما در کنار ارزیابی جایگاه - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر اصفهان استان اصفهان - شرکت در این حوزه‌ها، یکپارچگی گسترده محصولات آن‌ها در بازار، وسعت منابع فناورانه - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر اصفهان استان اصفهان - و مالی و دسترسی اپل به اطلاعات را بررسی می‌کنیم. تمرکز اصلی تحقیقات بر عملکرد اپ استور خواهد بود چون این کسب و کار، اپل را از جنبه‌های مختلف به اثرگذاری بر فعالیت‌های تجاری شرکت‌های دیگر قادر می‌سازد.»

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر اصفهان استان اصفهان

در این بیانیه خبری گفته نشده که خروجی این تحقیقات چه می‌تواند باشد، اما اگر تشخیص داده شود که اپل بر بازار سیطره دارد، شاید جلوی برخی از سیاست‌های این شرکت گرفته شود. سازمان اتحادیه فدرال آلمان می‌گوید شکایت‌های مختلفی را برای رفتارهای ضدرقابتی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر اصفهان استان اصفهان - اپل به‌خصوص درباره قابلیت جدید شفافیت ردیابی اپ در iOS دریافت کرده است.

به گفته این سازمان، شکایت دیگری که به دست آن‌ها رسیده، مربوط به نصب پیش‌فرض اپ‌های اپل روی دستگاه‌های این شرکت بوده است. سازمان اتحادیه - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر اصفهان استان اصفهان - فدرال با اشاره مستقیم به تبصره 19a از قانون رقابت آلمان می‌گوید سوءاستفاده از جایگاه غالب بر بازار ممنوع است و این احتمال وجود دارد که اپل به نحوی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر اصفهان استان اصفهان - قوانین را زیر پا گذاشته باشد.

این سازمان - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر اصفهان استان اصفهان - همچنین می‌خواهد درگیری‌های اخیر بر سر سیستم پرداخت درون برنامه‌ای اپل را مورد بررسی قرار دهد تا - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر اصفهان استان اصفهان - ببیند کارمزد ۳۰ درصدی اپل واقعا منطقی است و به بازار اپلیکیشن‌ها کمک می‌کند یا نه.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone