🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر مرودشت استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر مرودشت استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا ضمانتی برای تعمیرات انجام شده بر روی دستگاه من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی خدمات و تعمیراتی که از طرف شرکت ما صورت گیرد دارای 90 روز ضمانت خواهد بود.
  2. سوال: عامل بوی بد داخل ظرفشویی و ظروف بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: وجود ذرات غذا بر روی ظروف و استفاده از ظرف های پلاستیکی نامرغوب در ظرفشویی می تواند بوی نامطبوعی را ایجاد کند.
  3. سوال: چرا آب وارد ظرفشویی من نمی شود؟
    پاسخ: ظرفشویی شما به دلایل مختلفی می تواند آب گیری نکند که نیاز به بررسی و رفع آن توسط تکنسین متخصص وجود دارد.
  4. سوال: آیا تکنسین ها تخصص و تبهر کافی را دارند؟
    پاسخ: بله تعمیرات شما زیر نظر متخصصین مجرب ما بدون کوچکترین خطا انجام خواهد پذیرفت.
  5. سوال: چرا در ظرفشویی من باز نمی شود؟
    پاسخ: در هنگام کارکردن و یا حتی در زمان خاموش بودن دستگاه امکان باز نشدن درب ظرفشویی به دلایل مختلفی وجود دارد که با حضور تکنسین متخصص در کمترین زمان قابل حل خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14262.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

سازمان فناوری اطلاعات ایران عنوان شفاف‌ترین سازمان دولتی در کشور را کسب کرد

سازمان فناوری اطلاعات ایران عنوان شفاف‌ترین سازمان دولتی در کشور را کسب کرد. بر اساس نتیجه ارزیابی شفافیت دستگاه‌های اجرایی در شاخص ارتقای شفافیت و دسترسی آزاد به اطلاعات عمومی و ریز نمرات هر دستگاه، سازمان ...

سازمان فناوری اطلاعات ایران عنوان شفاف‌ترین سازمان دولتی در کشور را کسب کرد. بر اساس نتیجه ارزیابی شفافیت دستگاه‌های اجرایی در شاخص ارتقای شفافیت و دسترسی - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر مرودشت استان فارس - آزاد به اطلاعات عمومی و ریز نمرات هر دستگاه، سازمان فناوری اطلاعات ایران در میان سازمان‌های دولتی رتبه نخست را کسب کرد و در رتبه‌بندی دستگاهی پس از سه وزارت‌خانه به عنوان چهارمین دستگاه شفاف کشور، موفق به کسب امتیاز ۶۴/۱۴ درصدی شد.

تحلیل اطلاعات نتیجه ارزیابی انجام شده حاکی از این است که سنگین وزن‌ترین گویه‌های سازمان فناوری اطلاعات ایران که منجر به کسب رتبه نخست در میان سازمان‌های دولتی کشور شده به ترتیب عبارتند از رزومه مدیران و معاونان با کسب تمامی امتیاز یعنی صد درصد، بانک صورت جلسات با - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر مرودشت استان فارس - کسب امتیاز ۹۷.۵ درصد، اطلاعات هزینه‌کرد با - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر مرودشت استان فارس - کسب امتیاز ۹۲/۷۵ درصد، قوانین و مقررات سازمان فناوری اطلاعات ایران با کسب امتیاز ۹۰ درصد و تفاهم‌نامه‌ها با کسب امتیاز ۸۴ درصد.

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر مرودشت استان فارس

بر اساس این گزارش تعداد ۱۳۹ دستگاه در - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر مرودشت استان فارس - این ارزیابی مورد سنجش قرار گرفتند و رتبه وزارت ارتباطات و - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر مرودشت استان فارس - فناوری اطلاعات و سایر دستگاه‌های تابعه آن به شرح ذیل است: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات رتبه سوم، پست بانک رتبه ۹، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی رتبه ۱۴، پژوهشگاه ارتباطات - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر مرودشت استان فارس - و فناوری اطلاعات رتبه ۲۳، شرکت ارتباطات زیرساخت رتبه - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر مرودشت استان فارس - ۷۲ و شرکت پست جمهوری اسلامی ایران رتبه ۷۳.

«امیر ناظمی» رییس سازمان فناوری اطلاعات نیز با اعلام این خبر در شبکه اجتماعی توییتر تاکید کرده این روند شفافیت باید در ساختار حکمرانی کشور تداوم داشته باشد. به باور ناظمی تنها در صورت این متداوم بودن شفافیت است که سرمایه اجتماعی در کشور افزایش پیدا می‌کند.

شایان ذکر است که موضوع شفافیت و دسترسی آزاد شهروندان به داده‌های باز دستگاه‌های - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر مرودشت استان فارس - اجرایی مبتنی بر تکالیف قانونی و مقرراتی که شفافیت را الزامی - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر مرودشت استان فارس - کرده توسط شورای اجرایی فناوری اطلاعات مورد تصویب قرار گرفت - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر مرودشت استان فارس - و - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر مرودشت استان فارس - مهر ماه سال گذشته به کلیه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone