🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر نمین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر نمین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه میکروسوئیچ در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ در ظرفشویی قفل کردن در و ایجاد و حفظ ایمنی لازم برای ادامه روند دستگاه است.
  2. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: برای استفاده از ظرفشویی نیاز است ظروف را بدون هیچ شستشویی دیگر و فقط با خارج کردن ذرات غذا از روی آنها داخل ظرفشویی قرار دهیم .
  3. سوال: میکروسوئیچ فولوتر(شناور) ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: نشتی آب را به سمت کف هدایت می کند و با بالا رفتن شناور بونولیتی نشتی آب به برد اعلام می شود . رسوب گرفتن فولوتر ، اصطکاک زیاد ، گیر کردن شی خارجی عملکرد این دستگاه را مختل می کند.
  4. سوال: آیا می توان ظرفشویی را بدون هیچ ظرفی داخل آن روشن کنیم؟
    پاسخ: خیر ؛ شما می توانید به صورت دوره ای در صورت نیاز این کار را انجام دهید و کمی مواد شوینده و در بعضی موارد کمی سرکه داخل آن بریزید که سبب از بین رفتن بوی بد و ضدعفونی دستگاه شود.
  5. سوال: شیربرقی در ظرفشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیربرقی قطع و وصل ورود اب به دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14274.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

اشتراک‌گذاری توییت در استوری‌های اینستاگرام برای کاربران iOS ممکن شد

توییتر در انتهای سال ۲۰۲۰ آزمایش قابلیتی را آغاز کرد که اجازه می‌داد کاربران توییت‌های خود را در استوری‌های صفحه اینستاگرام‌شان به اشتراک بگذارند. حالا بعد از حدود شش ماه، قابلیت اشتراک توییت در استوری ...

توییتر در انتهای سال ۲۰۲۰ آزمایش قابلیتی را آغاز کرد که اجازه می‌داد کاربران توییت‌های خود را در استوری‌های صفحه اینستاگرام‌شان به اشتراک بگذارند. حالا بعد از حدود شش ماه، قابلیت - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر نمین استان اردبیل - اشتراک توییت در استوری اینستاگرام بالاخره در دسترس کاربران نسخه iOS قرار گرفته است.

برای استفاده از ویژگی اشتراک‌گذاری - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر نمین استان اردبیل - توییت‌ها در اینستاگرام کافی است روی آیکن Share که زیر هر توییت وجود دارد، ضربه زده و گزینه - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر نمین استان اردبیل - Instagram Stories را انتخاب کنید. این قابلیت در نسخه فعلی محتوایی را در استوری اینستاگرام شما به اشتراک می‌گذارد که تعاملی نیست و نمی‌توانید با تپ کردن روی آن به توییتر و پست مربوطه بروید.

توییتر قبل از باز کردن اپلیکیشن اینستاگرام از شما درخواست مجوز می‌کند. خروجی کار چیزی شبیه تصویر زیر خواهد بود که امکان ویرایش را هم برای شما فراهم - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر نمین استان اردبیل - می‌سازد.

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر نمین استان اردبیل

پیش‌تر کاربران صرفا از طریق تهیه اسکرین‌شات می‌توانستند عکس - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر نمین استان اردبیل - توییت‌های خود را در استوری اینستاگرام به اشتراک بگذارند. حالا این - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر نمین استان اردبیل - به‌روزرسانی کار افراد را راحت‌تر می‌کند و اجازه می‌دهد که با ابزارهای داخلی خود اپلیکیشن این کار را انجام دهند.

اگر از کاربران اسنپ‌چت هستید، باید به اطلاع شما برسانیم که این ویژگی برای استوری‌های اسنپ‌چت هم ارائه شده است. به نظر می‌رسد که توییتر با این امکانات می‌خواهد افراد بیشتری امکان مطالعه توییت‌های این شبکه اجتماعی را - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر نمین استان اردبیل - داشته باشند و شاید از این طریق به استفاده از این پلتفرم ترغیب شوند.

توییتر هم‌اکنون مشغول کار روی چند قابلیت جدید از جمله مدیریت بهتر تعاملات - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر نمین استان اردبیل - است. این شبکه اجتماعی به کاربران اجازه خواهد داد که افراد مجاز به پاسخ‌دهی به توییت‌ها را مشخص کنند. ویژگی بعدی تنظیمات «حالت ایمن» نام دارد که با فعال کردن آن می‌توانید از توییتر بخواهید کاربرانی را که از الفاظ غیراخلاقی یا پاسخ‌های تکراری استفاده می‌کنند، - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر نمین استان اردبیل - به‌صورت خودکار مسدود کند.

همچنین، جک دورسی چندی پیش‌تر وعده داده بود که شبکه لایتنینگ بیت‌کوین دیر یا زود به توییتر یا بلو اسکای اضافه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone