🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  2. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  4. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  5. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32265.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

روش عجیب هکرهای چینی برای آلوده کردن سیستم های آمریکایی

حملات سایبری یکی از روش های مورد علاقه کشورهایی نظیر روسیه، کره شمالی و چین برای جاسوسی از قدرت های دیگر و پیاده سازی اهداف مورد نظر است. از آنجایی که میزان این حملات در ...

حملات سایبری یکی از روش های مورد علاقه کشورهایی نظیر روسیه، کره شمالی و چین برای جاسوسی از قدرت های دیگر و پیاده سازی اهداف مورد نظر - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - است. از آنجایی که میزان این حملات در دهه اخیر به صورت تصاعدی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - افزایش پیدا کرده دولت های مختلف با استخدام هکرهای زبردست کلاه سفید و متخصصان برجسته راهکارهای پیچیده ای را برای دفاع در برابر این حملات - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ترتیب داده اند.

از سوی دیگر هکرها نیز همیشه در پی توسعه ابزارهای پیچیده تر و - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - پیاده سازی راهکارهایی برای پنهان کردن هویت خود بوده اند. حالا اما به نظر می رسد برخی هکرهای چینی از این بازی موش و گربه خسته شده و حمله مستقیم را در دستور کار خود قرار داده اند. چرا که اخیرا «مرکز تحلیل و اشتراک اطلاعات چند حالته» از کمپین جدید این هکرها برای ارسال سی دی های آلوده به بدافزار خبر داده است.تعمیرات تلویزیون الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقیبر این اساس برخی از موسسات دولتی دیسک های را از چین دریافت کرده اند که محتوی اسناد متنی آلوده - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - و متون بی معنی است. در حالی که هنوز - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - نیت واقعی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - هکرهای چینی مشخص نشده به نظر میرسد هدف آنها افزایش احتمال فریب خوردن کارکنان آمریکایی بوده چرا که امروزه کمتر کسی برای هک از این روش ابتدایی استفاده می کند.

دریافت کنندگان نامه ها شامل سازمان های بلند پایه یا - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - امنیتی نبوده و مواردی از قبیل آرشیو ملی، متخصصان علوم تاریخی و یکی از دپارتمان های علوم فرهنگی را در بر می گیرد.

این مرکز به قربانی شدن هیچ یک از اهداف مورد نظر چینی ها اشاره ای نکرده است و - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - احتمال این مساله هم بسیار پایین است چرا که حتی اگر طرف مقابل هم فریب - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - بخورد، هیچ تضمینی وجود ندارد که سیستم های دولتی از درایو - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - نوری پشتیبانی کنند. بنابراین این هکرها بهتر بود کمی بیشتر هزینه کرده و حداقل در پروژه عجیب خود از فلش های USB استفاده می - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کردند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone