🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا آبگیری ظرفشویی من قطع نمی شود؟
    پاسخ: با مشکل در هیدروستات و شیربرقی آب بیش از اندره وارد دستگاه می شود و ممکن از قسمت های مختلف سرازیر شود.
  2. سوال: چرا فقط برخی از ظروف تمیز می شوند؟
    پاسخ: اولین و شاید مهمترین علت آن نحوه صحیح چیدمان ظروف باشد که باعث می شود بعضی از ظروف بهتر شسته شوند . بهتر است بشقاب ها در طبقه پایین لیوان ها در کناره ها و ظروف کوچکتر در قفسه وسط قرار داده شوند.
  3. سوال: عملکرد تایمر ظرفشویی چگونه است و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل مشکل در میکروسئیچ درب اختلال در عملکرد تایمر ایجاد شود . علاوه بر این مکن است مشکل از برد تایمر و یا قطعات دیگری باشد که مشخصا بهتر است بررسی و حل این مشکل را به دست تکنسین های متخصص بسپارید.
  4. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: پدر ها و مایعات شوینده ظرفویی دارای ذرات زبر مخصوص ساییدن چربی ها هستند و اگر با شستشو اولیه این چربی ها را بزداییم ممکن است ذرات زبر شوینده ها ظروف ما را خش دار کنند.
  5. سوال: آیا تکنسین ها تخصص و تبهر کافی را دارند؟
    پاسخ: بله تعمیرات شما زیر نظر متخصصین مجرب ما بدون کوچکترین خطا انجام خواهد پذیرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14270.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات دوربین گلکسی S22 و S22 پلاس سامسونگ افشا شد

هرچه به زمان معرفی پرچمدارهای آینده سامسونگ نزدیکتر می‌شویم، اطلاعات بیشتری درباره آن‌ها منتشر می‌شود. حالا برای اولین بار شاهد افشای مشخصات دوربین گلکسی S22 و S22 پلاس هستیم. در حالی که دوربین مدل استاندارد ...

هرچه به زمان معرفی پرچمدارهای آینده سامسونگ - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر پاوه استان کردستان - نزدیکتر می‌شویم، اطلاعات بیشتری درباره آن‌ها منتشر می‌شود. حالا برای اولین بار شاهد افشای مشخصات دوربین گلکسی S22 و S22 پلاس - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر پاوه استان کردستان - هستیم.

در حالی که دوربین - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر پاوه استان کردستان - مدل استاندارد و پلاس گلکسی S21 تفاوت چندانی با نسل گذشته‌اش ندارد، اما ظاهرا کره‌ای‌ها می‌خواهند در نسل بعدی - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر پاوه استان کردستان - پرچمدارهای سری گلکسی S از دوربین قدرتمندتری استفاده کنند.

طبق اعلام یک منبع موثق حوزه - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر پاوه استان کردستان - فناوری به نام «FrontTron»، گلکسی S22 و S22 پلاس به دوربین اصلی سه‌گانه مجهز می‌شوند. سنسور اصلی این دوربین ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود که توسط دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و ۱۲ - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر پاوه استان کردستان - مگاپیکسلی تله‌فوتو با قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابر - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر پاوه استان کردستان - همراهی می‌شود.

از آنجایی که این اطلاعات از سوی یک منبع غیررسمی منتشر شده‌اند، نمی‌توان - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر پاوه استان کردستان - کاملا به آن اعتماد کرد. با این حال اگر مشخصات دوربین این پرچمدارها صحت داشته باشد، سامسونگ در کنار افزایش رزولوشن دوربین اصلی، روی بهبود کیفیت و عملکرد آن نیز تمرکز خواهد - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر پاوه استان کردستان - کرد.

با وجود انتشار اطلاعات درباره رزولوشن دوربین‌های مختلف گلکسی S22 و S22، هنوز نمی‌دانیم سامسونگ به سراغ سنسورهای ISOCELL خودش می‌رود یا پرچمدارهای آینده‌اش را به سنسورهای دوربین IMX سونی مجهز می‌کند.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر پاوه استان کردستان

گوشی‌های گلکسی S20 و S20 پلاس به همراه S21 و S21 پلاس به دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی ۱/۱.۷۶ اینچی به همراه دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر پاوه استان کردستان - واید و ۶۴ مگاپیکسلی تله‌فوتو مجهز شده‌اند. اگرچه دوربین این دستگاه‌ها کیفیت بالایی دارند، اما بی‌نظیر نیستند.

این احتمال وجود دارد که سامسونگ پرچمدارهایش آینده‌اش را به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی ۱/۱.۲۸ یا ۱/۱.۱۲ اینچی مجهز کند تا تصاویر روشن‌تر و شفاف‌تری بگیرند. این سنسور در شرایط نوری ضعیف، می‌تواند ویدیوهای 4K روشن‌تری هم ضبط کند. - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر پاوه استان کردستان - سری گلکسی S22 احتمالا از فیلمبرداری 8K با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی خواهد کرد.

استفاده از دوربین ۱۲ - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر پاوه استان کردستان - مگاپیکسلی تله‌فوتو با لنز باکیفیت بجای ۶۴ مگاپیکسلی گلکسی S21، می‌تواند جزئیات بالاتری را در هنگام بزرگنمایی در اختیار کاربران قرار دهد. هنوز اطلاعی از دوربین سلفی گوشی‌‌های سری گلکسی S22 نداریم، با این حال احتمالا نباید منتظر استفاده از دوربین سلفی زیر نمایشگر باشیم.

در گذشته شاهد افشای ابعاد نمایشگر پرچمدارهای آینده سامسونگ بودیم و گفته می‌شود گلکسی S22 و S22 پلاس با پنل پشتی پلاستیکی از راه می‌رسند. این محصولات احتمالا در فصل اول ۲۰۲۲ معرفی می‌شوند، البته قبل از آن‌ها شاهد رونمایی از گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone