🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر چمخاله استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اگر دستگاه من مجدد خراب شود چه میزان هزینه باید پرداخت کنم ؟
    پاسخ: اگر خرابی دستگاه شما مربوط به همان تعمیراتی باشد که قبلا انجام شده تعمیرات مجدد آن شامل هیچ هزینه ای نخواهد بود.
  2. سوال: مشکل در شیربرقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: خرابی این قطعه می تواند شما را با علائم زیر روبرو کند: عدم آبگیری ، شروع به کار نکردن ظرفشویی ، نشتی آب ، تمیز نشستن ظرف ها و ...
  3. سوال: به چه علت بعد ازاتمام کار داخل ظرفشویی آب جمع می شود؟
    پاسخ: مسدود شدن راه خروجی آب ، مشکل در پمپ تخلیه ، مسدود شدن فیلتر های ظرفشوییی و... از عوامل این اتفاق هستند.
  4. سوال: چه میزان گارانتی و یا ضمانت تعمیرات وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: تمامی خدمات و تعمیراتی که از طرف شرکت ما صورت گیرد دارای 90 روز ضمانت خواهد بود.
  5. سوال: آیا برای استفاده از ظرفشویی حتما باید از شوینده های مخصوص استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ شما باید ازشوینده های مخصوص ظرفشویی استفاده کنید در غیر اینصورت قطعا شاهد تمیز شدن ظروف خود نخواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14272.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

فاز نهایی رجیستری دستگاه‌های سیم‌کارت خور؛ فرصت کوتاه به صاحبان ساعت‌های هوشمند [بروز رسانی]

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از آغاز فاز نهایی رجیستری موبایل‌واره‌ها خبر داد و اعلام کرد صاحبان ساعت‌های هوشمند سیم کارت‌خور، فقط تا 12 تیرماه و مالکان دستگاه‌های PDA، بارکد اسکنر، پوز ...

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از آغاز فاز نهایی رجیستری موبایل‌واره‌ها خبر داد و اعلام کرد صاحبان ساعت‌های هوشمند سیم کارت‌خور، فقط تا 12 تیرماه - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر چمخاله استان گیلان - و مالکان دستگاه‌های PDA، بارکد اسکنر، پوز سیار و مبدل تلفن ثابت به سیار تا 19 تیرماه برای قرار دادن سیم‌کارت - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر چمخاله استان گیلان - داخل دستگاه خود و رجیستر کردن آن‌ها فرصت دارند.

هفته گذشته اعلام شد با توجه به قانون برنامه بودجه - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر چمخاله استان گیلان - 1400 و الزامی که در آن نسبت به رجیستری موبایل‌واره‌ها وجود - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر چمخاله استان گیلان - دارد، طرح رجیستری این دستگاه‌ها با همکاری گمرک اجرایی خواهد شد و وزارت ارتباطات زمان‌بندی اجرای آن را اعلام خواهد کرد. حال «حمیدرضا دهقانی‌نیا» در گفتگو با دیجیاتو می‌گوید طبق جلسه‌ای که میان ستاد مبارزه با قاچاق کالا و - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر چمخاله استان گیلان - وزارت ارتباطات برگزار شده، مقرر گردیده تا 12 تیرماه برای رجیستری ساعت‌های هوشمند به کاربران فرصت داده شود. همچنین سایر دستگاه‌های سیم کارت‌خور اعم - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر چمخاله استان گیلان - از PDA، بارکد اسکنر، پوز سیار و مبدل تلفن ثابت به سیار تا 19 تیرماه برای ثبت دستگاه خود فرصت خواهند داشت.

او تاکید کرد تا افراد قبل از فرا رسیدن مهلت داده شده، با قرار دادن سیم کارت خود در این دستگاه‌ها جهت ثبت آن‌ها در شبکه اقدام کنند و در صورتی که امکان برقراری تماس وجود دارد تماس را انجام دهند. همچنین اگر ارسال پیامک برای آن تجهیز تعریف شده از آن استفاده کنند و از سرویس گرفتن از دستگاه خود تا قبل از زمان بندی‌های اعلام شده اطمینان حاصل کنند.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر چمخاله استان گیلان

دهقانی‌نیا در ادامه به رجیستری تبلت‌های - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر چمخاله استان گیلان - سیم‌کارت‌خور اشاره کرد و گفت این امر قطعا صورت می‌پذیرد اما زمان‌بندی اجرای آن حداکثر تا 10 روز آینده اعلام خواهد شد. وی به دارندگان تبلت‌های سیم کارت‌خور توصیه کرد تا هر چه سریع‌تر با قرار دادن سیم کارت در دستگاه خود و برقرای تماس یا ارسال پیامک، جهت رجیستری آن بدون پرداخت هزینه و فرآیند خاصی اقدام کنند.

سخنگوی - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر چمخاله استان گیلان - ستاد مبارزه با کالای - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر چمخاله استان گیلان - قاچاق در خصوص خرید ساعت‌های هوشمند بعد از مهلت تعیین شده اعلام کرد:

«اگر کاربران بعد از 12 تیرماه اقدام به خرید ساعت هوشمند سیم‌ کارت‌خور کنند باید از طریق کد دستوری #7777* جهت استعلام اصالت دستگاه اقدام کرده و متن پیامک را با دستگاهی که خریداری کرده مطابقت داده تا از اصالت آن مطمئن شوند.»

به - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر چمخاله استان گیلان - گفته وی در متن پیامک - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر چمخاله استان گیلان - باید اصالت برند، مدل و نوع واردات مشخص باشد؛ چرا که اگر واردات از طریق مجاری رسمی و شرکت‌های واردکننده باشد مشمول خدمات پس از فروش است.

دهقانی‌نیا همچنین در مورد خرید - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر چمخاله استان گیلان - PDA، بارکد اسکنر و مبدل تلفن ثابت به سیار می‌گوید کاربران - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر چمخاله استان گیلان - بایستی از طریق کد #7777* از اصالت دستگاه مطمئن شده و اگر در پیامک اعلام شد این دستگاه قانونی است، نسبت به خرید خود اقدام کنند.

او با اشاره به شلوغی احتمالی شبکه در روز‌های - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر چمخاله استان گیلان - پایانی مهلت اعلام شده برای رجیستری موبایل‌واره‌ها، از مردم خواست تا هرچه سریع‌تر نسبت به فعال کردن دستگاه خود اقدام کنند.

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت با انجام فاز دوم طرح رجیستری، از قاچاق به ارزش 300 میلیون دلار - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر چمخاله استان گیلان - جلوگیری - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر چمخاله استان گیلان - خواهد شد.

به روز رسانی:

در حالی که روز گذشته سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از عدم تعیین زمان رجیستری تبلت‌ها خبر داده بود، «روح‌الله لطیفی»، سخنگوی گمرک اعلام کرد تبلت برند لنوو از تاریخ 26 تیر و سایر تبلت‌ها از دوم مرداد ماه به شرط هماهنگی‌ها و تصمیمات مرتبط با دستگاه‌های سیاست‌گذار و تصمیم‌گیر ارزی، به محض ورود مسافران به کشور مشمول رجیستری می‌شوند. همچنین به گفته وی با تصمیمات اخذ شده در کمیته فوق، اولویت ارزی تبلت از ۲۴ به ۲۳ تغییر می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone