روز - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ساری استان مازندران - گذشته انجمن استانداردهای الکترونیکی ویدیویی (VESA) اعلام کرد که USB 4 به زودی فراگیرتر از هر زمان دیگری خواهد شد. براساس اعلام این انجمن به لطف - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ساری استان مازندران - استاندارد جدید DisplayPort Alt Mode - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ساری استان مازندران - 2.0 پشتیبانی کامل از دیسپلی پورت ۲.۰ برای USB 4 - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ساری استان مازندران - فراهم خواهد شد.

بد نیست اشاره کنیم دیسپلی پورت 2.0 که اواسط سال گذشته میلادی معرفی شد از تکنولوژی تاندربولت ۳ و کانکتور USB Type-C  برای انتقال ۸۰ گیگابیت بر ثانیه دیتا در یک جهت استفاده میکند؛ اگر بخواهیم ساده تر بگوییم به لطف این بروزرسانی یک ارتباط تاندربولت ۳ دو طرفه، به یک بزرگراه یک طرفه برای سیگنال های ویدیویی دیسپلی پورت بدل - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ساری استان مازندران - می شود.

به این ترتیب دستگاه های - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ساری استان مازندران - سازگار - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ساری استان مازندران - با دیسپلی پورت 2.0 می توانند تا دو - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ساری استان مازندران - مانیتور 8K با نرخ - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ساری استان مازندران - رفرش ۱۲۰ هرتز یا سه نمایشگر 10K با نرخ ۶۰ هرتز و حتی یک نمایشگر 16K با نرخ ۶۰ هرتز را بدون هیچ مشکلی پشتیبانی کنند.

اما سوال اینجاست که چرا دستگاه های دارای کانکتور USB Type-C یا تکنولوژی تاندربولت نمی توانند از پورت های USB 4  استفاده کنند؟ - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ساری استان مازندران - آیا نمی - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ساری استان مازندران - توان صرفا - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ساری استان مازندران - پشتیبانی از DisplayPort 2.0 - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ساری استان مازندران - را به عنوان یک مد جایگزین به دستگاه ها اضافه کرد؟ این - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ساری استان مازندران - دقیقا همان کاری است که VESA با ارائه یک نسخه جدید و به روز رسانی شده از استاندارد DisplayPort Alt Mode 2.0 انجام داده است. به این ترتیب کانکشن های USB 4  هم میتوانند با تغییر در نقشه پین ها و استفاده از آنها در یک جهت پشیتبانی از - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ساری استان مازندران - دیسپلی پورت را پیدا کنند.

بنابراین به جای آنکه دو لاین در یک طرف داشته باشیم (با سرعت ۴۰ گیگابیت بر ثانیه) و دو لاین دیگر در سمت مقابل (با سرعت ۴۰ گیگابیت بر ثانیه)، هر چهار لاین را در یک - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ساری استان مازندران - جهت در اختیار خواهید داشت و میتوانید از آن برای انتقال دیتا با سرعت ۸۰ گیگابیت بر ثانیه استفاده نمایید.

سید عطار حسین نایب رئیس هیئت مدیره VESA در این باره گفت:

USB Type-C در حال تبدیل شدن به کانکتور منتخب در نوت بوک ها و محصولات موبایل است و به لطف استاندارد DisplayPort Alt Mode 2.0 حالا میتوان از آن در نمایشگرهای HDR حرفه ای کمک گرفت که پهنای باند ویدیویی ۸۰ گیگابیت بر ثانیه دارند و علاوه بر - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ساری استان مازندران - انتقال دیتا نقش حامل انرژی را نیز - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ساری استان مازندران - برای سیستم ها ایفا خواهد کرد.

این به روز رسانی USB - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ساری استان مازندران - 4 را به گزینه اغواکننده ای بدل می کند و میتوان به ایده یک کانکتور برای همه - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ساری استان مازندران - فکر کرد؛ کانکتوری که علاوه بر انتقال انرژی، سرعتی برابر با تاندربولت ۳ را به نمایش می گذارد و پهنای باند ویدیویی آن نیز برابر با دیسپلی پورت ۲ است.