🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر گالیکش استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل عدم وجود آب در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ظرفشویی شما به دلایل مختلفی می تواند آب گیری نکند که نیاز به بررسی و رفع آن توسط تکنسین متخصص وجود دارد.
  2. سوال: آیا میزان استفاده از مواد شوینده مهم می باشد؟
    پاسخ: بله ؛ این موضوع بسیار اهمیت دارد و زیاده روی در استفاده از مواد شوینده می تواند مشکلات مختلفی را برای شما ایجاد کند.
  3. سوال: علت طولانی شدن زمان شستشو ظروف چیست؟
    پاسخ: خراب شدن بعضی از قطعات مانند ترموستات ، موتور تایمر ، قطعه گرماساز و ... را می توان از عوامل این مشکل نام برد.
  4. سوال: موتور اینورتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: موتور اینورتر در ظرفشویی یا دیگر دستگاه هایی که وجود دارد نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی و افزایش کارایی دارد.
  5. سوال: آیا تکنسین ها تخصص و تبهر کافی را دارند؟
    پاسخ: بله تعمیرات شما زیر نظر متخصصین مجرب ما بدون کوچکترین خطا انجام خواهد پذیرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21325.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

کاهش ۲۲ درصدی فروش گوشی در چین در فصل اول ۲۰۲۰؛ کرونا مقصر اصلی

بر اساس گزارش موسسه تحقیقاتی Counterpoint Research، فروش گوشی در چین در سه ماهه اول سال جاری میلادی ۲۲ درصد نسبت به سه ماهه نخست سال ۲۰۱۹ کاهش داشته است. همانطور که انتظار می‌رفت همه ...

بر اساس گزارش موسسه تحقیقاتی Counterpoint Research، فروش گوشی در چین در سه ماهه اول سال جاری میلادی - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر گالیکش استان گلستان - ۲۲ درصد نسبت به سه ماهه نخست سال ۲۰۱۹ کاهش داشته است.

همانطور که انتظار می‌رفت همه گیری کووید ۱۹ علت اصلی تقاضای پائین بوده چرا که صادرات گوشی‌ها تنها در ماه فوریه، ۳۵ درصد نسبت به بازه زمانی مشابه در سال قبل کاهش داشته است. در عین حال سهم فروش اینترنتی - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر گالیکش استان گلستان - ۵۰ درصد افزایش داشته که رشد ۳۳ درصدی را نسبت به سال قبل نشان می‌دهد.

هواوی تنها شرکتی است که با وجود بحران کرونا در سه - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر گالیکش استان گلستان - ماهه اول سال ۲۰۲۰، افزایش فروش ۶ درصدی را تجربه کرده است. فروش اپل در این بازه تنها ۱ درصد کاهش داشته اما شرکت‌های ویوو، اوپو و شیائومی به ترتیب کاهش فروش چشمگیر ۲۷، ۳۰ و ۳۵ درصدی را تجربه کرده‌اند.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر گالیکش استان گلستان

هواوی به تنهایی ۳۹ درصد از سهم فروش گوشی - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر گالیکش استان گلستان - ها در سه ماهه اول ۲۰۲۰ را به خود اختصاص داده است. سهم شرکت‌های ویوو، اوپو، اپل، شیائومی و شرکت‌های دیگر از فروش گوشی‌ها در بازه یاد شده در مجموع ۶۱ درصد بوده است.

آیفون - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر گالیکش استان گلستان - ۱۱ پرفروش ترین گوشی ماه‌های ژانویه تا فوریه ۲۰۲۰ بوده و توانسته برای هفتمین ماه متوالی جایگاه خود را حفظ کند. گوشی میت 30 5G هواوی، سری نوا ۶ و آنر 9X دیگر گوشی‌های پرفروش در بازه یاد شده بوده‌اند.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر گالیکش استان گلستان

در مجموع - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر گالیکش استان گلستان - صادرات گوشی‌های 5G نسبت به سال گذشته ۱۲۰ درصد افزایش داشته و آن‌ها ۱۵ درصد از کل تلفن‌های هوشمند را تشکیل می‌دهند. بیش از نیمی از گوشی‌های 5G صادر شده در سه ماهه نخست امسال، ساخت هواوی بوده‌اند. اوپو، ویوو و شیائومی دیگر شرکت‌های پیشرو در زمینه ساخت گوشی‌های 5G بوده‌اند.

موسسه Counterpoint پیش بینی کرده که گوشی‌های 5G تا پایان سه ماهه چهارم سال جاری میلادی، ۴۰ درصد از بازار را به خود اختصاص دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone