🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید هزینه زیادی صرف ظرفشویی خود کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات دستگاه شما پس از بررسی توسط تکنسین طبق مصوبه مشخص خواهد شد و هیچ هزینه اضافی در بر نخواهد داشت.
  2. سوال: مشکل در شیربرقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: خرابی این قطعه می تواند شما را با علائم زیر روبرو کند: عدم آبگیری ، شروع به کار نکردن ظرفشویی ، نشتی آب ، تمیز نشستن ظرف ها و ...
  3. سوال: اگر دستگاه من مجدد خراب شود چه میزان هزینه باید پرداخت کنم ؟
    پاسخ: در صورت مشکل و خرابی مجدد دستگاه شما اگر این ایراد ناشی از تعمیرات و خدمات ما باشد مجددا تا 90 کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهد شد.
  4. سوال: آیا روشن کردن ظرفشویی خالی ایراد دارد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت نیاز به ضدعفونی و بررسی کارکرد صحیح آن می توانید با رعایت اصول اقدام کنید.
  5. سوال: میکروسوئیچ فولوتر(شناور) ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: نشتی آب را به سمت کف هدایت می کند و با بالا رفتن شناور بونولیتی نشتی آب به برد اعلام می شود . رسوب گرفتن فولوتر ، اصطکاک زیاد ، گیر کردن شی خارجی عملکرد این دستگاه را مختل می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21328.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی رزبری پای از ماژول دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با لنز قابل تعویض

رزبری پای از ماژول دوربین جدیدی برای مشتاقان لوازم برقی دست ساز رونمایی کرده که توانایی‌های عکسبرداری ساخته‌های آنان را به طور قابل توجهی بالا می‌برد. این ماژول «High Quality Camera» نام داشته و در ...

رزبری پای از ماژول دوربین جدیدی برای مشتاقان لوازم برقی دست ساز رونمایی کرده که توانایی‌های عکسبرداری ساخته‌های آنان را به طور قابل توجهی بالا می‌برد. این ماژول «High Quality Camera» - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - نام داشته و در آن - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - سنسور ۱۲.۳ مگاپیکسلی سونی IMX477 با اندازه پیکسل ۱.۵۵ میکرون به کار رفته است.

رزبری پای در گذشته هم ماژول‌های دروبین را عرضه کرده، ولی سنسورهای کوچک تر و - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - رزولوشن کمتری داشتند و از لنزهای فوکوس ثابت استفاده می‌کردند. ماژول «High Quality Camera» اما از مانت لنزهای C و CS پشتیبانی کرده و بک - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - فوکوس قابل تنظیم را نیز به ارمغان می‌آورد. قرار است لنز ۶ میلیمتری مانت CS و لنز ۱۶ میلیمتری مانت C - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - به ترتیب با قیمت ۲۵ و ۵۰ دلار در فروشگاه‌های مجاز عرضه شوند.

ماژول یاد شده مانت CS داشته و با آداپتور مانت C به دست خریدار می‌رسد. این یعنی کاربر می‌تواند از طیف گسترده‌ای از لنزهای شرکت‌های شخص ثالث در این ماژول استفاده کند.

برای مثال در تصویر زیر مجهز شدن این ماژول به لنز ۲۲۰-۷۰ میلیمتری کانن با گشودگی دیافراگم f/2.8 را می‌بینید که نصب آن روی این برد کوچک چندان ایده خوبی به نظر نمی‌رسد ولی ماحصل کار جالب از آب - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - درآمده است:

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان

کاربران رایانه ربزری پای از ماژول‌های دوربین برای پروژه‌های مختلفی از جمله سیستم‌های نظارتی خانه تا پهپادهای دست - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - ساز استفاده می‌کنند. رزبری پای راهنمای PDF استفاده از دورببین‌ها با برد Pi را در این لینک به صورت رایگان منتشر کرده است.

ماژول دوربین مورد بحث با تمام رایانه‌های رزبری پای (از مدل Raspberry Pi 1 Model B به بعد) سازگار است. ماژول ۸ مگاپیکسلی قبلی این سازنده نیز با قیمت کمتر و به عنوان گزینه کوچک تر، همچنان قابل خریداری خواهد بود.

ماژول «High Quality Camera» از هم اکنون با قیمت ۵۰ دلار از سایت رزبری پای قابل سفارش است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone