🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا فقط برخی از ظروف تمیز می شوند؟
    پاسخ: علاوه بر آن می تواند عوامل دیگری باعث این اتفاق شود .استفاده از شوینده های نامرغوب ، پرنکردن ماشین و ... از این عوامل هستند.
  2. سوال: آیا تکنسین ها لوازم کافی و تخصصی برای تعمیرات را به همراه خواهند داشت؟
    پاسخ: بله قطعات و لوازم احتمالی که مورد استفاده دستگاه شما قرار گیرد را همراه خود خواهند داشت که در صورت نیاز تعویض یا تعمیر لازم را انجام دهند.
  3. سوال: دایرکت درایو چه تفاوتی با ظرفشویی های عادی دارد؟
    پاسخ: قطعا با اصطکاک کمتر و اجزای ساده تر موتور احتمال خرابی کمتر و عمر دستگاه شما بیشتر خواهد شد.
  4. سوال: علت سروصدا در حین کار ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل درست نچیدن ظروف ، معیوب بودن پمپ و ... سروصدای زیادی را هنگام کار ظرفشویی بشنویم.
  5. سوال: موتور اینورتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک نوسان ساز پرقدرت در دستگاه هایی مانند ظرفوشی می باشدکه با قابلیت بالایی جریان dcرا به جریانacتبدیل می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11067.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

توییتر امکان ورود به این شبکه اجتماعی با اکانت گوگل و اپل را فراهم کرد

توییتر به دو روش جدید به کاربران این شبکه اجتماعی اجازه می‌دهد وارد حساب کاربری خود شوند. کاربران از امروز می‌توانند از نسخه وب و اپلیکیشن موبایل با اکانت گوگل خود وارد توییتر شوند یا ...

توییتر به دو روش جدید به کاربران این شبکه اجتماعی اجازه می‌دهد وارد حساب کاربری خود شوند. کاربران از امروز می‌توانند از نسخه وب و اپلیکیشن موبایل با اکانت گوگل - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر پاوه استان کردستان - خود وارد توییتر شوند یا در iOS با کمک گزینه Sign in with Apple در اپ توییتر لاگین کنند.

پشتیبانی توییتر در پست جدیدی اعلام کرد که امکان ورود با حساب گوگل در نسخه‌های موبایل و وب فراهم شده و - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر پاوه استان کردستان - کاربران اپل هم با اپ iOS این شبکه اجتماعی می‌توانند - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر پاوه استان کردستان - با اپل آیدی وارد حسابشان شوند. قابلیت ورود با اپل آیدی به‌زودی برای نسخه وب توییتر هم فعال می‌شود. افزون بر این، با هر دو روش امکان ثبت نام - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر پاوه استان کردستان - و ساخت حساب کاربری در توییتر هم فراهم شده است.

از میان این دو گزینه Sign in with Apple مورد جذاب‌تری به حساب می‌آید. اپل در WWDC 2019 از این امکان به عنوان جایگزینی برای ورود با حساب فیسبوک و گوگل پرده برداشت و مدعی - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر پاوه استان کردستان - بود که کاربران با استفاده از Sign in with Apple می‌توانند از ردیابی فعالیت‌های خود جلوگیری کنند. این قابلیت با ایجاد یک ایمیل ثانویه اجازه می‌دهد از ایمیل اصلی خود استفاده نکنید، اما ایمیل‌های لازم را به ایمیل اصلی شما فوروارد می‌کند.

تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر پاوه استان کردستان

قابلیت ورود - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر پاوه استان کردستان - با حساب گوگل چند هفته پیش در نسخه بتای اپ اندروید توییتر در دسترس - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر پاوه استان کردستان - کاربران قرار گرفت و حالا بالاخره به‌صورت نهایی در نسخه پایدار این اپلیکیشن فعال شده است. زمانی که با این قابلیت حساب کاربری جدیدی ایجاد می‌کنید، اکانت شما به‌راحتی ساخته می‌شود و حتی تصویر حساب گوگل یا اپل به‌عنوان تصویر توییتر شما انتخاب می‌شود.

در حال حاضر ممکن است همه کاربران - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر پاوه استان کردستان - هنوز به این ویژگی - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر پاوه استان کردستان - دسترسی نداشته باشند و احتمالا باید کمی بیشتر منتظر عرضه جهانی - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر پاوه استان کردستان - آن بمانند. ظاهرا زمانی - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر پاوه استان کردستان - که حساب - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر پاوه استان کردستان - کاربری خود را - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر پاوه استان کردستان - با اپل می‌سازید، دیگر امکان تغییر گذرواژه - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر پاوه استان کردستان - را ندارید چون صفحه مربوطه گذرواژه فعلی شما را می‌خواهد. پشتیبانی توییتر می‌گوید امکان قطع اتصال حساب اپل و گوگل با توییتر وجود دارد، اما این قابلیت فقط در نسخه وب در دسترس است که کاربران اپل فعلا نمی‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone