🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خمام استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خمام استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا ضمانتی برای تعمیرات انجام شده بر روی دستگاه من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی خدمات و تعمیراتی که از طرف شرکت ما صورت گیرد دارای 90 روز ضمانت خواهد بود.
  2. سوال: دایرکت درایو چه تفاوتی با ظرفشویی های عادی دارد؟
    پاسخ: قطعا با اصطکاک کمتر و اجزای ساده تر موتور احتمال خرابی کمتر و عمر دستگاه شما بیشتر خواهد شد.
  3. سوال: میکروسوئیچ ماشین ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ در ظرفشویی قفل کردن در و ایجاد و حفظ ایمنی لازم برای ادامه روند دستگاه است.
  4. سوال: لامپ یو ویUV چه کاربردی در ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: لامپ فرابنفش یا یو یوی در بعضی از ظرفشویی ها گنجانده می شود و کابرد بالایی در شستشو دارد.
  5. سوال: چرا ظرفشویی در دقایق خاصی از شستشو متوقف می شود؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11068.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

تفاهم‌نامه ساترا و دیجیتون به منظور ارتقای سواد رسانه‌ای منعقد شد

تفاهم‌نامه همکاری مشترک سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا) و شرکت دیجیتون به منظور آموزش و آگاهی‌بخشی زیست مجازی و ارتقاء سواد رسانه‌ای منعقد شد. به گزارش روابط عمومی ساترا؛ اداره کل ...

تفاهم‌نامه همکاری مشترک سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا) و شرکت دیجیتون به منظور آموزش و آگاهی‌بخشی زیست مجازی و ارتقاء سواد رسانه‌ای منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی ساترا؛ اداره کل توسعه شبکه تنظیم‌گران اجتماعی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) و شرکت «دیجیتون» به منظور تولید محتوا در راستای دانش‌افزایی زیست‌مجازی - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خمام استان گیلان - و سواد رسانه‌ای تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند.

درهمین راستا در جلسه‌ای با حضور «احمد آذرسا» مدیرکل توسعه تنظیم‌گران اجتماعی ساترا و «مصطفی ری‌پور» مدیرعامل دیجیتون، - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خمام استان گیلان - با تأکید بر ضرورت ارتقاء دانش عمومی رسانه‌ای جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان، تفاهم‌نامه همکاری بین دو طرف منعقد شد.

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خمام استان گیلان

در پی احصا نیاز دانش‌افزایی کودک و خانواده در حوزه رسانه و به منظور انتشار و تولید مباحث سواد رسانه‌ای به ویژه با مشارکت فعالان مردم‌نهاد این حوزه و به منظور آگاهی‌بخشی زیست‌مجازی و سواد فضای مجازی کودکان و نوجوانان این تفاهم‌نامه به امضای طرفین رسید.

برهمین اساس استفاده از ظرفیت‌های آموزشی طرفین با هدف تولید مشترک محتوای سواد رسانه‌ای و دوره‌های توانمندسازی کودکان و نوجوانان مورد تأکید - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خمام استان گیلان - قرار گرفت.

در این جلسه مدیرکل توسعه تنظیم‌گران اجتماعی ساترا بر ضرورت ارتقا - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خمام استان گیلان - سطح کمی و کیفی سواد - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خمام استان گیلان - رسانه‌ای به ویژه برای گروه سنی کودک و همچنین خانواده تأکید کرد. احمد آذرسا با اشاره به اهمیت آموزش مستمر خانواده افزود: «نیاز روزافزون به برخورداری از سواد رسانه‌ای ایجاب می‌کند که نگاه ویژه‌ای به - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خمام استان گیلان - گروه‌های سنی کودک و نوجوان داشته باشیم تا بتوانیم با محتواهای سازنده، آموزشی صحیح را انتقال دهیم.»

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خمام استان گیلان

در ادامه مدیرعامل شرکت دیجیتون نیز با اشاره به فعالیت این مجموعه در تولید برنامه‌های متنوع ویژه خانواده و کودک گفت: «ما به دنبال ارائه محتوای جذاب و متناسب با نیاز خانواده‌ها هستیم.»

مصطفی ری‌پور با - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خمام استان گیلان - اشاره به اینکه ضروری است در تولیدات صوت و - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خمام استان گیلان - تصویر، محتوای سازنده در اختیار خانواده قرار گیرد، ابراز امیدواری کرد که همکاری با سازمان ساترا بتواند منجر به تولید و تأمین محتوای موثر جهت دانش‌افزایی کودکان و نوجوانان در حوزه رسانه - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خمام استان گیلان - شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سهراب نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام و عرض ادب یه سوال داشتم مرکز شما روستای تازه آباد خاکچین خمام اعزام نیرو داره؟
پاسخ: بله در روستای تازه آباد خاکچین شهر خمام خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone