🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  2. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  3. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11072.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

کوالکام پس از معرفی تراشه تنسور پیکسل ۶: به همکاری نزدیک با گوگل ادامه می‌دهیم

مدت‌ها بود که شایعات به توسعه تراشه اختصاصی گوگل برای محصولات پیکسل اشاره می‌کردند و دیشب این غول جستجوی اینترنتی بالاخره از تجهیز گوشی‌های سری پیکسل ۶ به این چیپ با نام «تنسور» خبر داد. ...

مدت‌ها بود - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سبزوار استان خراسان - که شایعات به توسعه تراشه اختصاصی گوگل برای محصولات پیکسل اشاره می‌کردند و دیشب این غول جستجوی اینترنتی بالاخره از تجهیز گوشی‌های سری پیکسل ۶ به این چیپ با نام «تنسور» خبر داد. این تراشه زنگ خطری برای کوالکام است، اما این کمپانی گفته به همکاری نزدیک با گوگل برای محصولات کنونی و آینده مبتنی بر پلتفرم اسنپدراگون ادامه می‌دهد.

اکثر گوشی‌های هوشمند اندرویدی قدرتمند به تراشه‌های اسنپدراگون - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سبزوار استان خراسان - شرکت کوالکام مجهز شده‌اند و البته چنین موضوعی در برخی بازارها پررنگ‌تر است. - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سبزوار استان خراسان - به همین دلیل هر تراشه جدیدی می‌تواند موقعیت این - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سبزوار استان خراسان - کمپانی را به خطر بیندازد و روی درآمدش تاثیر منفی داشته باشد. درست همان کاری که گوگل می‌تواند با تراشه تنسور انجام دهد.

دیشب گوگل بطور غیرمنتظره‌ای رندرها - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سبزوار استان خراسان - و برخی مشخصات گوشی‌های سری پیکسل ۶ را به نمایش گذاشت. یکی از مهم‌ترین ویژگی این - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سبزوار استان خراسان - محصولات، استفاده از تراشه اختصاصی تنسور است. پس از این معرفی، ارزش سهام کوالکام از ۱۵۳ دلار به ۱۴۹ دلار کاهش پیدا کرد.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سبزوار استان خراسان

همین موضوع باعث شد کوالکام سریعا - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سبزوار استان خراسان - واکنش نشان دهد و بیانیه‌ای منتشر کند. کوالکام - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سبزوار استان خراسان - گفته به همکاری نزدیک با گوگل ادامه می‌دهد:

«کوالکام به همکاری نزدیک با گوگل برای محصولات کنونی و آینده مبتنی بر پلتفرم اسنپدراگون ادامه می‌دهد.»

محصولات آینده می‌‌تواند به پیکسل - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سبزوار استان خراسان - 5a اشاره داشته باشد که انتظار می‌رود با چیپ اسنپدراگون 765G از راه برسد.

با توجه به اینکه گوگل - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سبزوار استان خراسان - گفته تراشه تنسور در رده‌های بالای بازار قرار می‌گیرد، هنوز نمی‌دانیم این چیپ به گوشی‌های سری A پیکسل هم راه پیدا می‌کند یا نه. این احتمال وجود دارد که گوگل در سال‌های آینده هم همچنان به استفاده از تراشه‌های اسنپدراگون در این محصولات ادامه دهد و از چیپ اختصاصی‌اش تنها در دستگاه‌های قدرتمندش استفاده کند.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سبزوار استان خراسان

گوگل می‌تواند با تراشه اختصاصی، کنترل بهتری روی نرم افزار و سخت افزار دستگاه‌هایش داشته باشد و آن‌ها را بهینه‌تر کند. علاوه بر این، - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سبزوار استان خراسان - مدت زمان پشتیبانی نرم افزاری از آن‌ها هم می‌تواند افزایش یابد تا رقابت میان آیفون‌ها و پیکسل‌های گوگل جذاب‌تر از همیشه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دارا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
حالتون خوبه؟ سایت ***** لباسشویی آاگ T8DEC946 شما را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone