🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  3. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11070.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

عضو شورای عالی فضای مجازی: شاید تا یک سال دیگر اینترنت ماهواره‌ای به کشور بیاید

عضو شورای عالی فضای مجازی با تأکید بر اینکه نمی‌شود ظهور فناوری‌های جدید مانند اینترنت ماهواره‌ای را نادیده گرفت، پیش‌بینی کرد که این اینترنت شاید تا یک سال دیگر به کشورمان برسد. اما تا آن ...

عضو شورای عالی فضای مجازی با تأکید بر اینکه نمی‌شود ظهور فناوری‌های جدید مانند اینترنت ماهواره‌ای را نادیده گرفت، پیش‌بینی کرد که این اینترنت شاید تا یک سال دیگر به - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سنقر استان کردستان - کشورمان برسد. اما تا آن موقع نباید توسعه و مقررات‌گذاری و نظم بخشی به فضای مجازی را - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سنقر استان کردستان - کند یا متوقف کرد.

«رسول جلیلی» در - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سنقر استان کردستان - این باره گفت: «همواره فناورهای جدید عالم - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سنقر استان کردستان - گیر در راه هستند و خواهند بود، بدون شک وفاق بین‌المللی برای مواجهه قانونی با این پدیده‌ها شکل خواهد - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سنقر استان کردستان - گرفت. اینکه فناوری‌های نوین در کوتاه مدت یا بلند مدت به کشور ما هم بیایند متصور است و نمی‌توان آن‌ها را - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سنقر استان کردستان - دور از نظر داشت.»

او ادامه داد: «اینترنت ماهواره‌ای ممکن است تا یک سال دیگر به کشور ما بیاید، اما نباید به واسطه آن توسعه، مقررات‌گذاری و انتظام فضای مجازی کند - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سنقر استان کردستان - یا متوقف شود. به عبارت دیگر نباید - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سنقر استان کردستان - بگذاریم ترس از فناوری نوین قدرتمند، قانون‌گذاری را متوقف کند.»

البته جلیلی معتقد است که در قانون‌گذاری، سازگاری و همسو بودن آن با فناوری نوین باید مورد توجه قرار گیرد در غیر این صورت عملی نخواهد بود. او در همین رابطه به آزادی عمل مردم اشاره کرد و گفت: «مردم طبیعتا آزاد هستند از هر فناوری، متناسب با نیاز یا علاقمندی خود - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سنقر استان کردستان - استفاده کنند، مشهود است این آزادی عمل برای آحاد مردم وجود دارد، اما باید این نکته را نیز مورد توجه قرار داد که هر فناوری تهدیدات و امکان سوء‌استفاده به همراه دارد.»

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سنقر استان کردستان

آزادی فردی، - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سنقر استان کردستان - حریم خصوصی و همچنین امنیت شخصی یا اجتماعی مواردی هستند که به عقیده عضو شورای عالی فضای مجازی می‌توانند در این فضا مورد سوء استفاده قرار بگیرند.

جلیلی با یادآوری اینکه تهدیدات اینترنت ماهواره‌ای فقط مختص ایران نیست، اظهار کرد: «تمام کشورهای دنیا با توجه به وسعت و همه‌گیری این فناوری در معرض تهدید نقض حکمرانی هستند و بدون شک وفاق بین‌المللی برای مواجه قانونی با این پدیده ‌ها شکل خواهد گرفت. هیچ کشوری نمی‌پذیرد، یک شرکت امریکایی بیاید و سرویسی ارائه دهد که بی‌هیچ چارچوبی حاکمیت کشورشان را - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سنقر استان کردستان - نقض کند.»

عضو شورای عالی فضای مجازی اضافه کرد: - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سنقر استان کردستان - «این نگاه نیز نباید وجود داشته باشد که - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سنقر استان کردستان - اگر فناوری نوظهوری بیاید کشور ما مقهور واقع می‌شود و به عنوان یک ملت سرافراز، تسلیم حکمروایی بیگانه می‌شود. علاوه بر راه حل‌های بومی خود که از - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سنقر استان کردستان - استعدادهایمان بر خواهد آمد، - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سنقر استان کردستان - در تعامل بین المللی همراه دیگر - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سنقر استان کردستان - کشورها در مواجهه با تهدید احتمالی این فناوری بر خواهیم آمد، بنابراین نیاز است علاوه بر تلاش در همکاری در تدوین قوانین بین‌المللی، قوانین و مقررات ملی خود را داشته باشیم.»

شایان ذکر است که از چند روز پیش، آگهی‌های فروش تجهیزات اینترنت ماهواره‌ای استارلینک در وبسایت‌های خرید و فروش و شبکه‌هایی مثل تلگرام دیده می‌شود که عمده آن‌ها جعلی - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سنقر استان کردستان - و حاوی اطلاعات اشتباه هستند. پلیس فتا در همین رابطه به مردم هشدار داده که فریب این آگهی‌ها را نخورده و در صورت - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سنقر استان کردستان - برخورد، آن‌ها را به بخش ارتباطات مردمی فتا گزارش بدهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone