🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مرودشت استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مرودشت استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11076.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

هدیه همراه اول به مناسبت سالروز عرضه اولین سیم‌کارت در ایران

اپراتور همراه اول به مناسبت سالروز عرضه اولین سیم‌کارت در ایران، بسته‌های هدیه ویژه‌ای به تمامی مشترکان دائمی، اعتباری و انارستانی خود اعطا می‌کند. بسته هدیه طراحی شده برای مشترکان دائمی و اعتباری با شماره‌گیری ...

اپراتور همراه اول به مناسبت - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مرودشت استان فارس - سالروز عرضه اولین سیم‌کارت - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مرودشت استان فارس - در ایران، بسته‌های هدیه ویژه‌ای به تمامی مشترکان دائمی، اعتباری و انارستانی خود اعطا می‌کند.

بسته - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مرودشت استان فارس - هدیه طراحی شده برای مشترکان دائمی و اعتباری با شماره‌گیری کد دستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷ مربع» و مشترکان انارستانی با شماره‌گیری کد دستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۶۷۱ مربع» قابل فعال‌سازی است.

این بسته به‌ مناسبت بیست و هفتمین سالروز عرضه نخستین سیم‌کارت در ایران به مشترکان - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مرودشت استان فارس - همراه اول هدیه داده می‌شود.

لازم به ذکر است هر مشترک تنها می‌تواند یک بار بسته‌های هدیه ویژه را فعال کند. این بسته‌ها از ابتدای بامداد سه‌شنبه 12 مردادماه تا پایان روز سه‌شنبه 19 مرداد (سالروز عرضه اولین سیم‌کارت - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مرودشت استان فارس - در ایران) از طریق کدهای دستوری مذکور و نسخه - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مرودشت استان فارس - جدید اپلیکیشن «همراه من» قابل فعال‌سازی است.

گفتنی است نخستین مرحله از راه‌اندازی فناوری تلفن همراه در سال 73 با ظرفیت سازی برای 9200 شماره در شهر تهران با مسئولیت امور ارتباطات سیار شرکت مخابرات ایران آغاز شد. در 19 مردادماه همان سال با واگذاری 4 سیم‌کارت به نهاد ریاست - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مرودشت استان فارس - جمهوری، برای اولین بار عرضه رسمی سیم‌کارت در ایران آغاز شد.

با توجه به نیاز و تقاضای مردم به این فناوری، فعالیت‌هایی متناسب با جهت‌گیری جهانی برای توسعه - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مرودشت استان فارس - شبکه تلفن همراه در اهداف عالی مجموعه مخابرات کشور صورت گرفت. در پایان سال 82، این شبکه - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مرودشت استان فارس - دارای 3 میلیون و 450 هزار مشترک بود.

بر این اساس در طول برنامه سوم، 4 میلیون و 590 شماره تلفن همراه واگذار شد که با 935 درصد رشد رو به رو بوده است و ضریب نفوذ تلفن همراه از 0.78 درصد در ابتدای برنامه سوم به 7.5 درصد در انتهای برنامه افزایش پیدا کرد و سه استان اول - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مرودشت استان فارس - از نظر ضریب نفوذ در پایان برنامه سوم، تهران، اصفهان و یزد و نیز از نظر عملکرد واگذاری تلفن همراه تهران، اصفهان و فارس اول بودند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone