🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11084.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

محصول سخت‌افزاری بعدی فیسبوک عینک هوشمند Ray-Ban خواهد بود

رویداد سخت‌افزاری بعدی فیسبوک بالاخره به معرفی عینک هوشمند Ray-Ban اختصاص پیدا می‌کند که از مدت‌ها قبل منتظر رونمایی آن هستیم. البته هنوز تاریخ دقیقی برای این رویداد اعلام نشده و همه‌گیری کرونا زمان‌بندی‌ها را ...

رویداد سخت‌افزاری بعدی فیسبوک بالاخره به معرفی عینک هوشمند Ray-Ban اختصاص پیدا می‌کند که از مدت‌ها قبل منتظر رونمایی آن هستیم. البته هنوز تاریخ دقیقی برای این رویداد اعلام نشده و همه‌گیری کرونا زمان‌بندی‌ها را جابه‌جا کرده است. اما تا پایان سال می‌توانیم منتظر معرفی این عینک باشیم.

«مارک زاکربرگ»، مدیرعامل فیسبوک به‌تازگی در جلسه مالی جدید این شرکت تایید کرده که عینک هوشمند ری-بن در رویداد بعدی سخت‌افزاری فیسبوک معرفی خواهد شد. او گفت: «با نگاه به آینده، رویداد بعدی عرضه - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سنندج استان کردستان - محصول - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سنندج استان کردستان - ما متعلق به معرفی نخستین عینک هوشمند ری-بن با همکاری EssilorLuxottica خواهد بود. این عینک همان ظاهر معروف ری-بن را دارد و اجازه می‌دهد کارهای جذابی با آن انجام دهید.»

در حال حاضر مشخص نیست که منظور از این «کارهای جذاب» چیست، ولی فیسبوک قبلا تایید کرده بود که عینک ری-بن - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سنندج استان کردستان - نمایشگر مجتمع نخواهد داشت و یک دستگاه واقعیت افزوده محسوب نمی‌شود. - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سنندج استان کردستان - آیا می‌توانید با این محصول تماس صوتی برقرار کنید؟ آیا امکان دسترسی به دستیار هوشمند وجود خواهد داشت؟ هنوز چیزی مشخص نیست. منتها بدون وجود یک - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سنندج استان کردستان - نمایشگر مجتمع، این دستگاه باید - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سنندج استان کردستان - برای انجام کارهای مختلف خود با یک اپلیکیشن - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سنندج استان کردستان - همراه کار کند.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سنندج استان کردستان

زاکربرگ می‌گوید معرفی عینک ری-بن بخشی از ماجراجویی فیسبوک به سمت حوزه عینک‌های واقعیت افزوده خواهد بود. این شرکت مدت‌هاست - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سنندج استان کردستان - که روی - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سنندج استان کردستان - چنین دستگاهی کار می‌کند و از طریق پروژه «آریا» تحقیقات زیادی انجام داده است. نمونه اولیه تلاش‌های این پروژه را در بالا مشاهده می‌کنید.

عینک‌های واقعیت افزوده بخشی کلیدی از برنامه - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سنندج استان کردستان - فیسبوک برای ساخت «متاورس» هستند؛ یک پلتفرم فناوری چندحالته - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سنندج استان کردستان - که قرار است فضاهای مجازی - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سنندج استان کردستان - و فیزیکی - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سنندج استان کردستان - را با هم ترکیب کند و برای امور مختلفی مثل خرید، کار - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سنندج استان کردستان - و برقراری روابط اجتماعی استفاده شود. البته فیسبوک مطمئنا از تبلیغات فروگذار نخواهد کرد. مدیرعامل این شرکت می‌گوید: «تبلیغات همچنان بخش مهمی از استراتژی ما در حوزه رسانه‌های اجتماعی خواهد بود و احتمالا بخش مهمی از متاورس هم محسوب می‌شود.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone