🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی دوو در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی دوو در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  2. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  5. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11083.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

قیمت گلکسی زد فولد ۳، زد فلیپ ۳ و بادز ۲ سامسونگ افشا شد

سامسونگ در ۲۰ مرداد از جدیدترین گوشی‌های تاشو خود به همراه یک ایرباد بی‌سیم و ساعت هوشمند رونمایی می‌کند. حالا قیمت گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ به همراه ایرباد بادز ۲ برملا ...

سامسونگ در ۲۰ مرداد از جدیدترین گوشی‌های تاشو خود - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر شاندیز استان خراسان - به همراه یک ایرباد بی‌سیم و ساعت هوشمند رونمایی می‌کند. حالا قیمت گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ به همراه ایرباد بادز ۲ برملا شده است.

طبق گزارش‌ها، گلکسی زد فولد ۳ با چیپست اسنپدراگون ۸۸۸، ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی از راه می‌رسد. این دستگاه از یک باتری ۴,۳۸۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ برای این محصولش سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و دوربین سلفی زیر نمایشگر درنظر می‌گیرد و وزن آن کمی از گلکسی زد فولد ۲ کمتر خواهد بود. این گوشی هوشمند تاشو همچنین از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند که باید آن را در قاب مخصوصی نگه داشت.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر شاندیز استان خراسان

به گفته منبعی در توییتر به نام «Snoopytech»، قیمت گلکسی زد فولد ۳ با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در اروپا برابر ۲۰۰۹ - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر شاندیز استان خراسان - یورو خواهد بود. این دستگاه با ۵۱۲ گیگابایت - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر شاندیز استان خراسان - حافظه داخلی قیمتش به ۲۰۹۹ یورو می‌رسد.

دستگاه بعدی گلکسی زد فلیپ ۳ است که - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر شاندیز استان خراسان - احتمالا به نمایشگر داخلی ۶.۷ اینچی با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و شیشه محافظ UTG مجهز می‌شود. به گفته - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر شاندیز استان خراسان - منبع قبلی، - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر شاندیز استان خراسان - این گوشی هوشمند با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قیمت ۱۰۲۹ یورویی خواهد داشت و مدل مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر شاندیز استان خراسان - حافظه داخلی آن با قیمت ۱۱۰۹ یورو به فروش می‌رسد.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر شاندیز استان خراسان

محصول - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر شاندیز استان خراسان - آخر گلکسی بادز ۲ است که با - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر شاندیز استان خراسان - رنگ‌های متنوعی روانه بازار می‌شود و از دو - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر شاندیز استان خراسان - میکروفن برای عملکرد بهتر سیستم حذف نویز فعال (ANC) بهره می‌برد. کیس قابل شارژ این ایرباد به یک باتری ۵۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود و خود گلکسی بادز ۲ دارای باتری - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر شاندیز استان خراسان - ۶۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود. شارژدهی این ایرباد به همراه کیس با فناوری - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر شاندیز استان خراسان - ANC به ۲۰ ساعت و بدون آن به ۲۹ ساعت می‌رسد.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر شاندیز استان خراسان

انتظار می‌رود قیمت گلکسی بادز ۲ سامسونگ نزدیک به ۱۷۰ یورو باشد.

در نهایت باید بگوییم که این اطلاعات رسمی نیستند و - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر شاندیز استان خراسان - احتمال تغییر در مشخصات و قیمت این محصولات - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر شاندیز استان خراسان - وجود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هوتخش نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
احیانا منطقه صدر رضوی شاندیز خدمات دارید؟
پاسخ: بله در صدر رضوی شهر شاندیز خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر پریرخ نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سایت ***** لباسشویی دوو DWK-Life821 شما را با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت شاندیز خراسان مجتمع یاس تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone