تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  2. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  3. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  4. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  5. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27366.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

گوشی میان‌رده لنوو Z6 Youth با دوربین اصلی سه گانه معرفی شد

پس از معرفی گوشی پرچمدار Z6 Pro در ماه گذشته، حالا لنوو یک میان‌رده از همین مدل به نام لنوو Z6 Youth را معرفی کرده که به نام Z6 Lite هم شناخته می‌شود. این اسمارت‌فون ...

پس از معرفی گوشی پرچمدار Z6 Pro در ماه گذشته، حالا لنوو یک میان‌رده از همین مدل به نام لنوو Z6 Youth را معرفی کرده - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کردکوی استان گلستان - که به نام Z6 Lite هم شناخته می‌شود.

این اسمارت‌فون به پردازنده اسنپدراگون 710 مجهز شده و سیستم عامل اندروید پای آن را همراهی می‌کند. Z6 Youth با سه ترکیب از مموری و حافظه داخلی عرضه خواهد شد: 4GB/64GB، 6GB/64GB و 6GB/128GB. علاوه بر این حافظه داخلی با استفاده از حافظه‌های میکرو اس‌دی به 256 گیگابایت هم قابل ارتقا است.

مدل Z6 Youth از آلیاژ منیزیم ساخته شده که همان متریال مورد استفاده در لپتاپ‌های - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کردکوی استان گلستان - تینک‌پد است. این اسمارت‌فون با دو رنگ مشکی و سبز فیروزه‌ای در دسترس خواهد بود.

در قسمت جلویی دستگاه، یک نمایشگر 6.3 اینچ با نسبت تصویر 19.5:9، رزولوشن تصویر - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کردکوی استان گلستان - 1080*2340 پیکسل و پشتیبانی از HDR10 حضور دارد. این نمایشگر همچنین یک بریدگی قطره‌ای دارد که - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کردکوی استان گلستان - یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در آن جای گرفته است.

پنل پشتی دستگاه شامل یک دوربین سه گانه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کردکوی استان گلستان - با حسگر اصلی 16 مگاپیکسلی (f/1.8)، حسگر تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی (f/2.4) و حسگر فوق عریض 5 مگاپیکسلی (f/2.2) است. این مجموعه زوم هیبریدی 8 برابر داشته و از ترفندهای هوش مصنوعی هم استفاده می‌کند.

در کنار - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کردکوی استان گلستان - اینها، یک باتری قدرتمند 4050 میلی‌آمپر ساعتی قرار داده شده که از - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کردکوی استان گلستان - شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات لنوو Z6 - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کردکوی استان گلستان - Youth می‌توان به حسگر اثر انگشت تعبیه شده در پنل پشتی، صدای دالبی اتموس و باند فرکانس دوگانه جی‌پی‌اس اشاره کرد.

مدل 4GB/64GB این محصول 174 دلار، مدل 6GB/64GB برابر با 203 دلار و مدل 6GB/128GB نیز 246 دلار قیمت‌گذاری شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone