🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر محلات استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر محلات استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  3. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  4. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  5. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11085.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی می میکس ۴ با رابط کاربری MIUI 12.5 از راه می‌رسد

هفته‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعات درباره نسل بعدی گوشی می میکس شیائومی هستیم و حالا اطلاعات رسمی درباره آن منتشر شده. به گفته شیائومی باید منتظر عرضه می میکس ۴ با رابط کاربری MIUI ...

هفته‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعات درباره نسل بعدی گوشی می میکس - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر محلات استان مرکزی - شیائومی هستیم و حالا اطلاعات رسمی درباره آن منتشر شده. به گفته شیائومی باید منتظر عرضه می میکس ۴ با رابط کاربری MIUI 12.5 باشیم.

در کنار این گوشی هوشمند، بسیاری منتظر معرفی رابط کاربری جدید شیائومی موسوم به MIUI 13 هم هستند. تا به امروز چندین گزارش درباره ویژگی‌ها، تاریخ عرضه و همچنین دستگاه‌های دریافت‌کننده - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر محلات استان مرکزی - آن منتشر شده. برخی منابع از عرضه گوشی می میکس ۴ با این رابط کاربری خبر داده - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر محلات استان مرکزی - بودند، اما حالا شیائومی آن‌ها را رد کرده است.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر محلات استان مرکزی

روابط عمومی شیائومی، «وانگ هوآ» با تکذیب این ادعاها گفته توسعه‌دهندگان هنوز مشغول کار روی رابط کاربری جدید این - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر محلات استان مرکزی - کمپانی هستند تا تجربه کاربری مناسبی را ارائه کند. - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر محلات استان مرکزی - با توجه به چنین موضوعی، مدتی طول می‌کشد تا رابط کاربری MIUI 13 از راه برسد.

این - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر محلات استان مرکزی - گفته شیائومی در راستای اطلاعات یکی از منابع موثق حوزه فناوری به نام «Digital Chat Station» قرار می‌گیرد. طبق اعلام - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر محلات استان مرکزی - این منبع، تا چند وقت آینده محصولات جدید شیائومی مانند می میکس - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر محلات استان مرکزی - ۴ بطور پیش فرض با رابط کاربری MIUI 12.5 وارد بازار می‌شوند.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر محلات استان مرکزی

اگرچه انتظار - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر محلات استان مرکزی - می‌رود می میکس ۴ در ماه جاری میلادی معرفی شود، اما احتمالا رابط کاربری MIUI 13 دیرتر از این تاریخ از راه می‌رسد. انتظار می‌رود این رابط کاربری جدید برای تمام دستگاه‌های شیائومی با عمر دو سال منتشر شود.

در این رابط کاربری با قابلیت‌های جدیدی مانند - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر محلات استان مرکزی - پنجره شناور برای بازی‌ها و - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر محلات استان مرکزی - رم مجازی روبه‌رو می‌شویم. شیائومی در MIUI - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر محلات استان مرکزی - 13 حداکثر ۳ گیگابایت رم مجازی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

طبق گزارش‌ها، شیائومی می میکس ۴ با مشخصات فنی قدرتمندی از راه می‌رسد. انتظار می‌رود این دستگاه به نمایشگر خمیده ۶.۶۷ اینچی OLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس و باتری ۵۰۰۰ - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر محلات استان مرکزی - میلی آمپر ساعتی روانه بازار شود. علاوه بر این، پرچمدار آینده شیائومی از دوربین سلفی زیر نمایشگر هم بهره می‌برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone