🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مرکزی استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مرکزی استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  4. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  5. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11069.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

مدل‌های جدید اپل واچ و مک‌بوک اپل در پایگاه داده ECC رویت شدند

اطلاعاتی که به‌تازگی در پایگاه داده کمیسیون اقتصادی اوراسیا (ECC) منتشر شده نشان می‌دهد که اپل در حال آماده شدن برای عرضه چند محصول جدید در فصل پاییز است. در این اطلاعات اشاره‌ای به یک ...

اطلاعاتی که به‌تازگی در پایگاه داده کمیسیون اقتصادی اوراسیا (ECC) منتشر شده نشان می‌دهد - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مرکزی استان مرکزی - که اپل در حال آماده شدن برای عرضه چند - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مرکزی استان مرکزی - محصول جدید در فصل پاییز است. در این اطلاعات اشاره‌ای به یک مک‌بوک و اپل واچ جدید دیده می‌شود که پیش‌تر شماره مدل آن‌ها را نمی‌دانستیم.

پایگاه داده کمیسیون اقتصادی اوراسیا به - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مرکزی استان مرکزی - شماره - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مرکزی استان مرکزی - مدل شش اپل واچ شامل A2473 ،A2474 ،A2475 ،A2476 ،A2477 و A2478 اشاره کرده است. این محصولات احتمالا مدل‌های اپل واچ سری ۷ هستند که با تغییرات بزرگی از نظر طراحی به بازار می‌آیند. اپل واچ سری ۷ باید بدنه‌ای با لبه‌های تخت، حاشیه‌های کمتر و فناوری نمایش جدیدتر داشته باشد. این سری احتمالا به تراشه S7 مجهز می‌شود و قابلیت‌های سلامتی جدیدی خواهد داشت.

در خصوص مک‌ها دو شماره مدل A2442 و A2485 دیده - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مرکزی استان مرکزی - شده که احتمالا - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مرکزی استان مرکزی - مربوط به مدل‌های ۱۴ - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مرکزی استان مرکزی - و ۱۶ اینچی مک‌بوک پرو است و پیش از انتهای - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مرکزی استان مرکزی - سال به بازار می‌آیند. مدل‌های مک‌بوک پرو به احتمال زیاد از نسل - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مرکزی استان مرکزی - جدید تراشه اپل سیلیکون - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مرکزی استان مرکزی - (M1X یا M2) استفاده خواهند کرد و ظاهر تازه‌ای خواهند داشت. این مدل‌ها به جای تاچ بار مجددا از دکمه‌های فیزیکی استفاده می‌کنند و - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مرکزی استان مرکزی - علاوه بر درگاه مگ‌سیف، کارت‌خوان حافظه SD هم دارند.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مرکزی استان مرکزی

افزون بر این، به‌روزرسانی‌هایی برای مدل‌های جدید آیفون صورت گرفته است. پیش‌تر در ماه ژوئن چند مدل از آیفون‌های جدید از جمله A2628 ،A2630 ،A2634 ،A2635 ،A2640 ،A2643 و A2645 را در ECC دیده بودیم. در آن زمان گفته شده بود که این دستگاه‌ها از iOS 14 استفاده می‌کنند، اما حالا این اطلاعات به‌روز شده و از حضور iOS 15 روی این دستگاه‌ها خبر داده است.

اپل باید ویژگی‌های رمزنگاری تمامی محصولات خود را در کمیسیون اقتصادی اوراسیا ثبت کند، به همین دلیل است که اطلاعات موجود پیش از عرضه محصولات در فصل پاییز به سطح اینترنت راه پیدا می‌کند. طبق شایعات، کوپرتینویی‌ها در رویداد ماه سپتامبر - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مرکزی استان مرکزی - از مدل‌های جدید آیفون ۱۳ و اپل واچ سری ۷ رونمایی خواهند کرد. انتظار داریم که - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مرکزی استان مرکزی - مک‌بوک‌های جدید هم در ماه - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مرکزی استان مرکزی - سپتامبر یا رویداد دیگری در ماه اکتبر معرفی شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone