🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر هیدج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر هیدج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشستن ظرف ها در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: مشکل در پمپ و موتور ظرفشویی ، گرم نبودن آب ، نحوه قراردهی اشتباه ظروف و ... از عوامل این مشکل هستند.
  2. سوال: شیربرقی در ظرفشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیربرقی قطع و وصل ورود اب به دستگاه است.
  3. سوال: آیا باید هزینه زیادی صرف ظرفشویی خود کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات هر دستگاه بسته به نوع خدمات و ایراد های آن کاملا نتفاوت می باشد.
  4. سوال: هزینه این تعمیرات را چگونه می توانم پرداخت کنم؟
    پاسخ: تکنسین های ما کارتخوان های سیار همراه خواهند داشت علاوه بر آن اط ریق درگاه های بانکی یا به صورت نقدی قابل پرداخت خواهد بود.
  5. سوال: آیا امکان تعمیر در منزل وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ در اغلب موارد شما نیاز به هیچگونه انتقالی نخواهید داشت و تمام تعمیرات در منزل شما قابل انجام خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11078.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

روسیه بخاطر عدم بومی‌سازی داده‌های کاربران پرونده‌ای علیه واتس‌اپ باز کرد

روسیه به مقابله با غول‌های فناوری ادامه می‌دهد و اینبار به سراغ واتس‌اپ رفته. به گفته این کشور، پیام‌رسان تحت مالکیت فیسبوک در بومی‌سازی داده‌های کاربران روسی شکست خورده و به همین علت پرونده‌ای علیه ...

روسیه به مقابله با غول‌های فناوری ادامه می‌دهد و اینبار - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر هیدج استان زنجان - به سراغ واتس‌اپ رفته. به گفته این کشور، پیام‌رسان تحت مالکیت فیسبوک در بومی‌سازی داده‌های کاربران روسی شکست خورده و به همین علت پرونده‌ای علیه آن باز کرده است.

در حال حاض فیسبوک نسبت به - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر هیدج استان زنجان - این پرونده اظهارنظری نکرده، - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر هیدج استان زنجان - البته در - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر هیدج استان زنجان - گذشته خود فیسبوک بخاطر عدم حذف محتوا از پلتفرم خود در روسیه جریمه شده بود. این شبکه - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر هیدج استان زنجان - اجتماعی به علت پاک نکردن محتوای غیرقانونی از پلتفرم خود، نزدیک به ۸۱ هزار دلار (۶ میلیون روبل) جریمه شده بود.

در کنار فیسبوک، توییتر ۵.۵ میلیون روبل و تلگرام هم - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر هیدج استان زنجان - ۱۱ میلیون روبل جریمه شده بودند. البته روسیه در برخورد با شبکه‌های - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر هیدج استان زنجان - اجتماعی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر هیدج استان زنجان - در زمینه حذف محتوای غیرقانونی تنها نیست و برای مثال نخست وزیر بریتانیا، «بوریس جانسون» هم به شبکه‌های اجتماعی درباره محتوای نفرت‌پراکنی و نژادپرستانه هشدار داده است.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر هیدج استان زنجان

دولت روسیه همچنین گوگل را هم جریمه کرده. دادگاهی در روسیه این کمپانی را بخاطر نقض قانون داده‌های شخصی ۴۱ هزار دلار (۳ میلیون روبل) جریمه کرده. این کشور معمولا هرچند وقت یکبار شرکت‌های فناوری را بخاطر عدم حذف - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر هیدج استان زنجان - محتواهای غیرقانونی و همچنین اجبار برای باز کردن دفتر در روسیه، جریمه می‌کند.

بر اساس اطلاعات پرونده، واتس‌اپ در روسیه می‌تواند ۱۳,۷۰۰ تا ۸۲,۲۵۰ دلار (۱ تا ۶ میلیون روبل) جریمه شود. در حال حاضر نمی‌دانیم دادگاه این پیام‌رسان چه زمانی برگزار می‌شود و دادگاه چه حکمی به این پرونده می‌دهد. انتظار می‌رود فیسبوک در آینده نسبت به این پرونده واکنش نشان دهد، البته مبلغ ۸۲ هزار دلار برای این شرکت آمریکایی ۱ تریلیون دلاری رقمی نخواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone