🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: موتور اینورتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک نوسان ساز پرقدرت در دستگاه هایی مانند ظرفوشی می باشدکه با قابلیت بالایی جریان dcرا به جریانacتبدیل می کند.
  2. سوال: اگر دستگاه من مجدد خراب شود چه میزان هزینه باید پرداخت کنم ؟
    پاسخ: در صورت مشکل و خرابی مجدد دستگاه شما اگر این ایراد ناشی از تعمیرات و خدمات ما باشد مجددا تا 90 کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهد شد.
  3. سوال: علت سروصدا در حین کار ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلفی ممکن است باعث سروصدا داخل ظرفشویی شود .برخورد بازو های آب پاش یکی از عمده دلایلی است که به دلیل عدم تنظیم آنها ایجاد می شود.
  4. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من ظروف را خشک نمی کند؟
    پاسخ: خرابی عنصر گرمایی و مشکل در ترموستات که باعث خاموش شدن گرما قبل از خشک شدن کامل دستگاه شود.
  5. سوال: چرا آب از ظرفشویی بیرون می ریزد؟
    پاسخ: با مشکل در هیدروستات و شیربرقی آب بیش از اندره وارد دستگاه می شود و ممکن از قسمت های مختلف سرازیر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24960.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

بررسی دیرهنگام دوربین هواوی میت 20 اکس توسط DxOMark

هواوی میت 20 اکس که به همراه میت 20 و میت 20 پرو اواخر سال ۲۰۱۸ میلادی معرفی شد در ازای برخورداری از نمایشگر بزرگ تر و قابلیت های گیمینگ و البته استایلوس اختیاری، کاربرانش ...

هواوی میت 20 اکس که به - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر نیشابور استان خراسان - همراه میت 20 و میت 20 پرو اواخر سال ۲۰۱۸ میلادی معرفی شد در ازای برخورداری از نمایشگر بزرگ تر و قابلیت های گیمینگ و البته استایلوس اختیاری، کاربرانش را از برخی امکانات محروم کرده بود. با این حال این گوشی به همان دوربین اصلی سه گانه میت 20 پرو مجهز شده و اکنون در حالی که هواوی خود - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر نیشابور استان خراسان - را برای رونمایی از گوشی P40 آماده می کند تیم DxOMark - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر نیشابور استان خراسان - اقدام به بررسی قابلیت های این دوربین کرده که در ادامه نتیجه کار - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر نیشابور استان خراسان - را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

میت 20 اکس از نظر امکانات بین دو مدل میت 20 و 20 پرو قرار می گیرد اما با نمایشگر فول اچ دی ۷.۲ - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر نیشابور استان خراسان - اینچی خود که به بریدگی قطره ای شکل هم مجهز است از هر دوی آنها بلند قامت تر است. هواوی در تبلیغات خود از این موبایل با نام گوشی بهتر برای گیمینگ و مدیا - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر نیشابور استان خراسان - یاد کرده و علت را به نمایشگر بزرگ تر و باتری آن نسبت داده که ظرفیت بیشتری نسبت - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر نیشابور استان خراسان - به دو مدل دیگرش دارد. حالا طبق بررسی های DxOMark - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر نیشابور استان خراسان - مشخص شده که دوربین این دستگاه نیز به نوبه خود خوب عمل می کند.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر نیشابور استان خراسان

این وبسایت - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر نیشابور استان خراسان - در نتایج بررسی های خود از دوربین میت 20 اکس به خاطر اکسپوژر دقیق و HDR آن تقدیر کرده است. این دوربین با زوم سه برابری اش که نسبت به استانداردهای امروز کمی پایین است نه تنها عکس های خوبی در نمای نزدیک ثبت می کند بلکه افکت بوکه را به نیز به - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر نیشابور استان خراسان - بهترین شکل ممکن شبیه سازی می کند و عملکرد قابل قبولی را در عکاسی با نایت مود از خود به نمایش می گذارد. با این حال لنز واید این دوربین حتی با در نظر داشتن - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر نیشابور استان خراسان - استانداردهای سال ۲۰۱۸ میدان دید اندکی دارد.

ضبط ویدیو با دوربین این گوشی نیز به نوبه خود قابل قبول و خوب است و قابلیت های آن خصوصا در زمان استفاده از فوکوس خودکار خودنمایی میکند. این دوربین - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر نیشابور استان خراسان - روی هم رفته - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر نیشابور استان خراسان - با کسب امتیاز کلی ۱۱۱ توانست - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر نیشابور استان خراسان - جایگاه ۲۰ جدول DxOMark را به خود اختصاص دهد و صرفا یک امتیاز از میت ۲۰ پرو کمتر داشت. از آنجایی که عمر این گوشی بیشتر از یک سال است شاید بررسی دوربین آن اهمیت چندانی نداشته باشد اما نکته اینجاست که میت 20 اکس آخرین گوشی از سری میت هواوی است که اپ ها و سرویسهای گوگل پلی را به صورت پیشفرض دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone