🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر رامسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای تماس با تکنسین باید مجدد با شرکت تماس بگیرم؟
    پاسخ: خیر ، نهایتا بعد از یک ساعت از ثبت سفارش تکنسین خود با شما تماس خوهد گرفت و هماهنگی های لازم را انجام خواهد داد.
  2. سوال: میکروسوئیچ ماشین ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ در ظرفشویی قفل کردن در و ایجاد و حفظ ایمنی لازم برای ادامه روند دستگاه است.
  3. سوال: چرا ظرفشویی در دقایق خاصی از شستشو متوقف می شود؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی امکان آسیب به ظرفشویی را دارند؟
    پاسخ: نوسانات برقی می تواند بخش های مختلفی از دستگاه شما را از کار بیاندازد و اینگونه عملکرد دستگاه شما را مختل خواهد کرد.
  5. سوال: تکنسین چقدر شول می کشد بعد از سفارش مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایت زمان برای رسیدن تکنسین در خدمت شما 1 ساعت می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24954.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

بازسازی فیلم کوتاه قرن نوزدهم با کیفیت 4K [تماشا کنید]

یک فیلمساز به کمک هوش مصنوعی و ابزارهای دیگر فیلم کوتاه «ورود لوکوموتیو بخار به ایستگاه لسیوته» را با رزولوشن 4K و نرخ 60 فریم در ثانیه بازسازی کرد. فیلم ورود لوکوموتیو بخار به ایستگاه ...

یک فیلمساز به کمک هوش مصنوعی و - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر رامسر استان مازندران - ابزارهای دیگر فیلم کوتاه «ورود لوکوموتیو بخار به ایستگاه لسیوته» را با رزولوشن 4K و نرخ 60 فریم در ثانیه بازسازی کرد.

فیلم ورود لوکوموتیو بخار به ایستگاه لسیوته (L'Arrivée d'un train en gare de La Ciotat) به کارگردانی برادران لومیر سال 1895 میلادی اکران شد. نسخه اصلی این فیلم را در ادامه می بینید:

حال فیلمسازی به نام Denis Shiryaev بیش از یک قرن بعد و به کمک پیشرفت هایی که در حوزه هوش مصنوعی حاصل شده، این - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر رامسر استان مازندران - فیلم نویزدار و بی‌کیفیت را به اثری با استانداردهای بصری قرن بیست و یکم تبدیل کرد (نسخه اصلی با رزولوشن 4K را می - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر رامسر استان مازندران - توانید از این آدرس مشاهده کنید):

فیلمساز یاد شده به کمک نرم افزاری با نام Gigapixel AI رزولوشن این فیلم را ارتقاء داد. این نرم افزار با بهره گیری از شبکه های عصبی - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر رامسر استان مازندران - پیچیده، جزئیات باورپذیر را به تصاویر اضافه می کند تا خروجی نهایی پس از ارتقاء رزولوشن تار نشود. وی همچنین به این فیلم صامت صدا هم اضافه کرد که در ابتدا غیر ممکن به نظر می آید ولی خروجی باورپذیر و طبیعی از آب درآمده است.

«Shiryaev» به فاصله کوتاهی - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر رامسر استان مازندران - پس - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر رامسر استان مازندران - از آپلود نسخه بهبود یافته، نسخه رنگی را نیز به اشتراک گذاشت - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر رامسر استان مازندران - که فیلم های دهه 70 میلادی را تداعی می کند:

فیلمساز مورد بحث جزئیات نحوه ساخت نسخه باکیفیت این فیلم کوتاه را به اشتراک نگذاشت و فقط گفت که با نرم افزار Gigapixel AI ابتدا رزولوشن را ارتقاء داده و بعد به کمک اپلیکیشن Dain فریم - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر رامسر استان مازندران - های از بین رفته را اضافه کرده و با ابزار DeOldify نیز نسخه رنگی را ساخته است.

ابهاماتی در مورد نسخه استفاده شده توسط این فیلمساز وجود دارد. وی می گوید این نسخه را بازسازی کرده که تفاوت هایی با این نسخه دارد که بیشتر به اشتراک گذاشته داشته و کیفیت بالاتری هم دارد. علت وجود دو نسخه از این فیلم مشخص نیست؛ ولی نسخه ای که «Shiryaev» استفاده کرده به نظر واقعی می رسد.

افسانه های محلی حاکی از آنند که سال 1895 برخی تماشاچیان پس از دیدن - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر رامسر استان مازندران - صحنه رسیدن قطار، برای برخورد نکردن با آن سالن نمایش را با ترس ترک کردند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone