🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40666.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

اولین تصاویر از گلکسی A5 منتشر شد؛ اس ۸ کوچک شده بدون نمایشگر خمیده

تقریبا همه شرکت های سازنده موبایل این روزها به ساخت موبایل هایی با نمایشگرهای تقریبا بدون حاشیه روی آورده اند و حتی این فقط پرچمدارها نیستند که نمایشگر بدون حاشیه دارند. کره ای ها و ...

تقریبا همه شرکت های سازنده موبایل این روزها به ساخت موبایل هایی با نمایشگرهای تقریبا بدون حاشیه روی آورده اند و حتی این فقط پرچمدارها نیستند که نمایشگر بدون حاشیه - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - دارند. - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - کره ای ها - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - و چینی ها حالا حتی موبایل های میان رده خود را نیز به نمایشگرهای این چنینی مجهز کرده اند و حالا نوبت به گلکسی A5 سامسونگ رسیده است.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان

پس از گلکسی اس ۸ و گلکسی نوت ۸، سامسونگ حالا به سراغ میان رده پر طرفدارش یعنی گلکسی A5 رفته تا آن را به نمایشگر اینفینیتی مجهز سازد.

تصاویری که مشاهده می کنید از سوی سامسونگ رسما - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - تایید نشده اند ولی مرتبط با قاب های این موبایل هستند که از سوی منابع معتبری اعلام شده است. حتی در این تصاویر می توان دکمه بیکسبی را نیز به وضوح دید. در حقیقت گلکسی A5 یک نمونه کوچک تر شده از گلکسی اس ۸ به نظر می رسد که تفاوت های ساختاری چندانی ندارد.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان

انتظار می رود که گلکسی A7 نیز همین رویه - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - را در پیش بگیرد با این تفاوت که - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - کمی نمایشگر بزرگتری دارد. در مجموع احتمالا در مدل های ۲۰۱۸ شاهد این موضوع خواهیم بود که سری A کاملا شبیه به گلکسی اس ۸ شود و گزینه ای باشد برای کسانی که مایل هستند - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - مبلغ کمتری بابت داشتن یک اسمارتفون با ظاهری مدرن بپردازند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone