🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشستن ظرف ها در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: برای شستشو خوب در درجه اول نیاز به استفاده از شوینده های متناسب می باشد.
  2. سوال: علت سروصدا در حین کار ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل درست نچیدن ظروف ، معیوب بودن پمپ و ... سروصدای زیادی را هنگام کار ظرفشویی بشنویم.
  3. سوال: آیا خرابی ظرفشویی من بعد از تعمیرات شامل هزینه خواهد بود؟
    پاسخ: در صورت مشکل و خرابی مجدد دستگاه شما اگر این ایراد ناشی از تعمیرات و خدمات ما باشد مجددا تا 90 کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهد شد.
  4. سوال: پمپ تخلیه در ظرفشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه پمپ تخلیه همان طور که از اسم آن مشخص است تخلیه به موقع آب دستگاه می باشد.
  5. سوال: آیا لاستیک ظرفشویی را باید تعویض کنیم؟
    پاسخ: شما باید به طور مرتب آن را تمیز و جرم گیری کنید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی و یا در رفتگی آن فورا برای تعویض آن اقدام کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40664.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

گوگل امکان تماس تصویری مستقیم را به اپ های Contacts ،Phone و Messages آورد

یکی از مزیت های آی دیوایس ها نسبت به تلفن های اندرویدی، قابلیت برقراری تماس تصویری مستقیم از طریق اپلیکیشن Phone یا Messages خود اسمارت فون ها است؛ برخلاف آیفون ها، برای داشتن یک تماس ...

یکی از مزیت های آی دیوایس ها نسبت به تلفن های اندرویدی، قابلیت برقراری تماس تصویری مستقیم از طریق اپلیکیشن Phone یا Messages - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - خود اسمارت فون - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - ها است؛ برخلاف آیفون ها، برای داشتن یک تماس تصویری با دستگاه های اندرویدی حتما باید از برنامه های یاد شده بیرون رفته و چند مرحله اضافی را طی کنید.

حالا گوگل آپدیتی - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - منتشر کرده که با آن شاهد حذف این مرحله های اضافی و خسته کننده هستیم. به واسطه این بروزرسانی، کاربران دستگاه های اندرویدی اکنون می توانند از طرق - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - بخش های Phone، پیام ها و مخاطبین به راحتی تماس های تصویری شان را بگیرند.

با توجه به اطلاعات به دست آمده، گوگل به کمک اپلیکیشن ارتباطی خود یعنی Duo و استاندارد ViLTE این قابلیت را ممکن کرده است. یعنی اگر می خواهید یک تماس ویدیویی با طرف مقابل برقرار کنید، کافیست تلفن تان از ViLTE پشتیبانی نموده یا Duo را نصب نمایید.

تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

مهمترین دلیل استفاده از سرویس ویدیویی ViLTE هم افزایش - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کیفیت کیفیت تماس ها تحت شبکه LTE عنوان شده - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - که طبیعتا موجب می شود با بهترین - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کیفیت ممکن چهره طرف مقابل را ببینید. البته در صورتی که تلفن تان از این سرویس پشتیبانی نمی کند نگران نباشید.

چون می توانید از روش دیگر - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - یعنی استفاده از اپلیکیشن پیام رسان Duo کمک بگیرید. فقط پیش از استفاده از این قابلیت باید چند نکته مهم را به خاطر بسپارید. اگر - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - می خواهید از Duo استفاده کنید، حتما طرف مقابل - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - نیز باید این اپلیکیشن را روی موبایلش نصب کرده باشد.

تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

جدا از اینکه نصب آخرین نسخه از اپلیکیشن Duo و آپدیت بخش های Phone، پیام ها و مخاطبین از دیگر شرایط لازم برای استفاده از قابلیت جدید تماس های ویدیویی به شمار می رود. گوگل اعلام کرده که تا پایان سال جاری، توانایی تبدیل تماس های صوتی به ویدیویی را هم به اسمارت فون ها می آورد؛ وسط بحث، تماس صوتی خود را به تصویری ارتقا دهید.

در نهایت بد نیست بدانید گوگل عنوان کرده که قابلیت تماس تصویری بدون بیرون رفتن از بعضی قسمت ها برای نسل اول پیکسل، - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - نکسوس و دیوایس هایی که دارای اندروید اوریو هستند عرضه می - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - شود. البته اهالی ماونتین ویو خاطر نشان کرده اند که در حال همکاری با بعضی شرکت ها برای آوردن این ویژگی به دستگاه های بیشتری است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone