تعمیرات یخچال کنوود در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  2. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  3. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13671.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

نسل بعدی آیپد پرو احتمالا با پنل پشتی شیشه‌ای و سیستم مگ سیف معرفی می‌شود

طبق گزارش‌ها، نسل بعدی آیپد پرو ممکن است اولین تبلت اپل باشد که از شارژ بی‌سیم مگ سیف پشتیبانی می‌کند. به همین دلیل  احتمال دارد برای جلوگیری از تداخل مغناطیسی، جنس پنل پشتی از آلومینیوم ...

طبق گزارش‌ها، - تعمیرات یخچال کنوود در شهر سرخرود استان مازندران - نسل بعدی آیپد پرو ممکن است اولین تبلت اپل باشد که از شارژ بی‌سیم مگ سیف پشتیبانی می‌کند. به همین دلیل  احتمال دارد برای جلوگیری از تداخل مغناطیسی، جنس پنل پشتی از آلومینیوم به شیشه - تعمیرات یخچال کنوود در شهر سرخرود استان مازندران - تغییر کند. همچنین توسعه نسخه‌ جدیدی از آیپد مینی - تعمیرات یخچال کنوود در شهر سرخرود استان مازندران - به صورت باز طراحی شده و بدون کلید هوم در برنامه‌های اپل قرار گرفته است.

پس از همه‌گیری کرونا، استقبال کاربران از تبلت‌ افزایش چشمگیری داشته است. اپل نیز سعی می‌کند با مجهز کردن آیپدهای خود به تراشه‌ قدرتمند M1، نیازهای طیف وسیع‌تری از کاربران را پاسخگو باشد. اکنون آیپد پرو دستگاه قدرتمندی است که توان پردازشی مشابه با لپ‌تاپ‌ها را از خود ارائه می‌دهد، اما هنوز برخی قابلیت‌های کلیدی و پایه‌ مانند شارژ بی‌سیم که حتی در گوشی‌های پرچمدار سایر رقبا دیده می‌شود را ندارد. اکنون به نظر می‌رسد که اپل تصمیم به رفع فقدان شارژ - تعمیرات یخچال کنوود در شهر سرخرود استان مازندران - بی‌سیم در نسل بعدی آیپد پرو گرفته است.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر سرخرود استان مازندران

خبرگزاری بلومبرگ که از منابع نزدیک به اپل محسوب می‌شود گزارش کرده است - تعمیرات یخچال کنوود در شهر سرخرود استان مازندران - که غول بزرگ فناوری در حال کار - تعمیرات یخچال کنوود در شهر سرخرود استان مازندران - روی پشتیبانی از شارژ بی‌سیم در آیپد پروهای سال ۲۰۲۲ است. همچنین گفته شده است که اپل سعی دارد پنل پشتی آلومینیومی رایج در آیپد را با شیشه جایگزین کند تا امکان شارژ بی‌سیم فراهم شود. تغییر مواد به کار رفته - تعمیرات یخچال کنوود در شهر سرخرود استان مازندران - در ساخت آیپد - تعمیرات یخچال کنوود در شهر سرخرود استان مازندران - پرو می‌تواند - تعمیرات یخچال کنوود در شهر سرخرود استان مازندران - طراحی آن را به نسل‌های اخیر آیفون نزدیک‌تر کند.

گفته می‌شود که اپل از فناوری مگ سیف برای شارژ بی‌سیم آیپد پرو استفاده خواهد کرد اما توان آن به ۱۵ وات محدود می‌شود. واضح است که - تعمیرات یخچال کنوود در شهر سرخرود استان مازندران - چنین مقداری برای باتری قدرتمند آیپد چندان کافی نیست و همچنان استفاده از کابل USB-C یا لایتنینگ ارجحیت دارد. طبق گزارش منتشر - تعمیرات یخچال کنوود در شهر سرخرود استان مازندران - شده، در نسل بعدی آیپد پرو نیز باز هم شاهد استفاده از پورت تاندربولت خواهیم بود. اپل در - تعمیرات یخچال کنوود در شهر سرخرود استان مازندران - حال توسعه‌‌ فناوری شارژ معکوس یا دوطرفه نیز در تبلت‌های خود است که ممکن است برای شارژ ایرپاد یا حتی آیفون به کار رود. البته در گذشته نیز شایعاتی پیرامون شارژ معکوس در آیفون ۱۱ و ۱۲ منتشر شده بود اما هیچ وقت چنین قابلیتی به صورت رسمی معرفی نشد.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر سرخرود استان مازندران

اپل نگاهی به سری آیپد مینی نیز داشته است که نسل جدید آن در ادامه‌ سال جاری میلادی وارد بازار خواهد شد. نسخه‌ بعدی آیپد مینی از حاشیه‌های باریک‌تری بهره‌مند می‌شود و احتمالاً دیگر پذیرای کلید هوم نخواهد بود. اگر اپل از چنین طراحی بهره ببرد، - تعمیرات یخچال کنوود در شهر سرخرود استان مازندران - برای اولین بار در ۶ سال اخیر شاهد - تعمیرات یخچال کنوود در شهر سرخرود استان مازندران - ظاهری جدید در آیپد مینی خواهیم بود. تاکنون جزئیات بیشتری پیرامون سخت‌افزار آیپدهای جدید - تعمیرات یخچال کنوود در شهر سرخرود استان مازندران - اپل منتشر نشده است اما انتظار حضور تراشه‌ی M1X را در آیپد پروی جدید خواهیم داشت. 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone